یخچال InstaView ال جی
لوازم خانگی خارجی

معرفی جدید ترین یخچال InstaView ال جی در ایفا 2020

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، نمایشگاه ایفا یکی از معتبرترین و بزرگ ترین نمایشگاه های تکنولوژی به شمار ...

بهنام وحیدی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، نمایشگاه ایفا یکی از معتبرترین و بزرگ ترین نمایشگاه های تکنولوژی به شمار می آید که امسال شیوع ویروس کرونا بر برگزاری آن تاثیر مستقیم گذاشته است. اما این موضوع سبب لغو ایفا 2020 نشده و همچنان برند های معتبر دنیا نظیر ال جی، فیلیپس، ایسوس و… در این نمایشگاه شرکت می کنند. محصولات ال جی  هر ساله در ایفا حضور پر رنگ و تاثیرگذاری داشتند و با برند های دیگر در رقابت بودند. این کمپانی امسال نیز همانند سال های گذشته با رونمایی از یخچال InstaView ال جی و محصولات دیگر نقش بسزایی در نمایشگاه دارد.

یخچال InstaView ال جی

 ال جی، با رونمایی از لوازم خانگی جدید خود در نمایشگاه ایفا 2020 به مشتریان در تحقق آشپزخانه رویایی کمک می کند. البته طبق گفته های ال جی منظور از لوازم خانگی های جدید، یخچال InstaView  ال جی است که از فناوری های روز دنیا بهره مند شده است.

برای مشاهده جدیدترین خبر های نمایشگاه ایفا ۲۰۲۰ روی گزینه زیر کلیک کنید.

نمایشگاه ایفا ۲۰۲۰

ال جی یک مدل از  یخچال های خود را پیشرفته تر کرده تا بتواند در ایفا بدرخشد. مجهز کردن یخچال InstaView ال جی به فناوری UVnano  و برخورداری از جدیدترین نسخه  InstaView ThinQ و بروز رسانی یخچال فریزر InstaView گوشه ای از این پیشرفت بوده که در ادامه بطور کامل به آن می پردازیم. افزودن ویژگی و امکانات جدید به این یخچال و یا لوازم آشپزخانه های جدید ال جی، نشان دهنده تعهد این برند به نظر و خواسته مصرف کنندگان و مشتریان خود است تا بتوانند زندگی بهتر و بهداشتی تر داشته باشند.

یخچال InstaView ال جی

 

جدید ترین نوآوری آشپزخانه ال جی جهت ارتقا بهداشت و سلامتی استفاده از قدرت نور است. فناوری UVnano با کمک نور LED ماورا بنفش، هر ساعت یک بار محل خروج آب را ضد عفونی می کند. با این روش 99.99 درصد باز باکتری و ویروس های محل از بین می رود.

نوسان دمای محیط نگهداری غذا عامل اصلی فساد آن است اما امکانات LINEAR Cooling و  DoorCooling+ در یخچال InstaView ال جی  شرایط بهینه ای را برای غذا و سبزیجات تازه فراهم می کند. به این گونه که LINEAR Cooling نوسان دمای یخچال را کاهش می دهد و کنترل بیشتری بر تنظیمات دما دارد. امکان DoorCooling+ با توزیع قدرتمند هوا از دریچه های داخلی، به طور یکنواخت و مساوی داخل یخچال را خنک می کند.

یخچال InstaView ال جی

یخساز یخچال InstaView ال جی روی درب فریزر قرار گرفته است که Craft Ice تولید می کند، Craft Ice گلوله های کروی یخ هستند که به آرامی ذوب می شوند تا نوشیدنی مدت بیشتری خنک بماند و این درحالیست که ظاهر جذاب این یخ باعث می شود تا لیوان های نوشیدنی ها جلوه زیبا تری داشته باشند.

بیشتر بخوانید:

ماسک برقی ال جی در ایفا 2020 رو نمایی رسمی می شود

این محصول در به روز رسانی که در سال 2020 انجام داد، پیشرفت بزرگی داشت. یخچال InstaView ال جی به گونه ای طراحی شده است که ظاهری مینیمال و ساده دارد و همچنین در کنار کابینت های اشپزخانه به صورت استاندارد جای می گیرد. طراحی درب کاملاً تخت و همچنین لولاهای صاف مناسب برای نصب کنار دیوار است تا ظاهری یکپارچه و ایده آل به آشپزخانه ببخشد.

یخچال InstaView ال جی

یخچال InstaView  ال جی مجهز به جدیدترین پلتفرم هوش مصنوعی این شرکت شده و با الگویی متمایز مدیریت مواد موجود داخل یخچال، خرید مواد غذایی، پخت و پز و حتی نظافت را کاملاً ساده تر کرده و کمک بسزایی می کند.

هر یک از مواد غذایی که داخل یخچال که قرار گرفته اند و یا از داخل یخچال برداشته شده است، به صورت خودکار ردیابی می شوند که این ردیابی به وسیله فناوری پیشرفته تشخیص بینایی ال جی انجام می شود.

این یخچال با استفاده از تکنولوژی AI Connect می تواند پیشنهادات غذایی خوشمزه ای را بر اساس موجودی یخچال به شما ارائه دهد. دستگاه تصفیه آب اطلاع می دهد که چه مقدار آب برای تهیه غذا نیاز است. همچنین می توان تنظیمات یک اجاق گاز متصل به یخچال را بر اساس دستورالعمل غذایی مورد نظر در دست گرفت و حتی چرخه شستشوی مطلوب ماشین ظرفشویی را طبق وعده غذایی و تعداد ظروف انتخاب کنید.

یخچال InstaView ال جی

رئیس شرکت لوازم خانگی ال جی در این خصوص اعلام کرد: ماندگاری مواد غذایی در یخچال های جدید ما طولانی تر است  و راحتی بی نظیری را برای مصرف کنندگان فراهم می سازد تا از زندگی که شایسته آن هستند، لذت ببرند.

وی در ادامه گفت: ما درحال گسترش قابلیت های محصولات خود برای مشتریان هستیم تا آنها بتوانند بهترین روش ها را آشپزخانه مطابق با نیازها و سبک زندگی خود پیدا کنند.

کمپانی ال جی در نمایشگاه مجازی ایفا 2020 شرکت می کند و قرار است جدید ترین نوآوری های لوازم آشپزخانه خود را معرفی کند. یخچال  InstaView ال جی در ایستگاه Prep و  در اتاق Dining room به نمایش گذاشته خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟