اتاق مجازی ال جی
اخبار لوازم خانگی

اتاق مجازی ال جی در ایفا 2020

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، اتاق مجازی ال جی میزبان مهمانان نمایشگاه ایفا 2020 جهت معرفی محصولات ال جی ...

زهرا سیاحی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، اتاق مجازی ال جی میزبان مهمانان نمایشگاه ایفا 2020 جهت معرفی محصولات ال جی خواهد بود. نمایشگاه فناوری ایفا به عنوان یکی از بزرگ ترین رویدادهای تکنولوژی شناخته شده است و هر ساله برندهای مختلفی به معرفی محصولات جدید خود در این نمایشگاه می پردازند.

برای مشاهده جدیدترین خبر های نمایشگاه ایفا ۲۰۲۰ روی گزینه زیر کلیک کنید.

نمایشگاه ایفا ۲۰۲۰

هر آنچه باید از اتاق مجازی ال جی بدانید

امسال ایفا نسبت به سال های گذشته متفاوت تر برگزار خواهد شد و با توجه به شرایط موجود و شیوع کووید-19 محدودیت هایی در این نمایشگاه در نظر گرفته شده تا از ابتلای بازدید کنندگان به ویروس کرونا جلوگیری کنند. اما اکنون کاربران و طرفداران ال جی جهت مشاهده محصولات جدید ال جی می توانند از اتاق مجازی ال جی استفاده کنند. در ادامه هر آنچه باید از اتاق مجازی ال جی بدانید را برای شما مخاطبان رویداد ایفا 2020 بازگو خواهیم کرد.

این اتاق مجازی مانند نمایشگاه ایفا به معرفی محصولات جدید ال جی می پردازد و فقط کاربران باید با کشیدن صفحه نمایش به صورت 360 درجه محصولات جدید ال جی را مشاهده کنند. هر محصول دارای نمایش ویدیویی و همچنین اطلاعاتی در مورد مشخصات آن ها است. همچنین کاربران برای مشاهده محصولات مختلفی که ال جی در IFA 2020 به نمایش گذاشته می توانند از یک اتاق به اتاق دیگر بروند.

ال جی

مخاطبان می توانند تمامی محصولات 2020 ال جی را در این اتاق مشاهده کنند که شامل ایرباد Tone، تلویزیون 8K، دستگاه تصفیه هوا PuriCare، جارو شارژی CordZero و سایر لوازم خانگی و الکتریکی ال جی می شوند.

کاربران جهت دسترسی به اتاق ال جی می توانند به وبسایت کمپانی یاد شده مراجعه کرده و از طریق یک مرورگر یا اپلیکیشن Virtual Studio در گوشی هوشمند به دیدن لوازم خانگی ال جی بپردازند. گفتنی است اپلیکیشن نام برده قابلیت استفاده در گوشی های اندروید و آی او اس را دارد.

اتاق مجازی ال جی

در حالی که ال جی باید به نمایش حضوری و مجازی خود در رویداد ایفا 2020 از 3 تا 5 سپتامبر ادامه دهد. سامسونگ تصمیم گرفته است که مسیر یک رویداد کاملاً مجازی را طی کند و به طور کلی از شرکت در ایفا 2020 عقب نشینی کند.

IFA اولین نمایشگاه فناوری حضوری بوده که در دوران شیوع ویروس کرونا رخ داده زیرا با توجه به شرایط موجود بسیاری از نمایشگاه ها و رویدادها لغو شده است. البته برگزاری نمایشگاه ایفا 2020 با محدودیت هایی همراه بوده و حداکثر ظرفیت پذیرش بازدیدکنندگان در روز به 1000 نفر می رسد.

طبق برنامه ریزی های ایجاد شده قرار است نمایشگاه ها در روزهای آتی فقط بصورت آنلاین برگزار شوند مانند نمایشگاه لوازم الکترونیکی مصرفی 2021 که در اوایل ماه ژانویه به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

نظر شما چیست؟