ال کا تاپ

بهترین گجت های ایفا 2020 را از نزدیک ببینید!

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، متاسفانه پاندمی کرونا و نمایشگاه ایفا 2020 دو عضو جدایی ناپذیر هستند. در واقع ...

نفیسه رحیمی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، متاسفانه پاندمی کرونا و نمایشگاه ایفا 2020 دو عضو جدایی ناپذیر هستند. در واقع شیوع این بیماری بر تمامی بخش های زندگی بشر تاثیر گذاشته که حتی دنیای تکنولوژی هم نتوانست در برابر آن قد علم کند و لغو بسیاری از رویدادهای بین المللی را در سال جاری به همراه داشت اما این تمام ماجرا نیست و مسئولان برگزاری ایفا علیرغم محدودیت های بسیار، غول های فناوری و شرکت های تولید کننده لوازم خانگی را به دور هم جمع کردند. محصولات در نمایشگاه امسال به صورت آنلاین رونمایی شدند اما این مانع از معرفی محصولات جدید شرکت ها نشده است و در این بخش تلاش شده تا به معرفی بهترین گجت های ایفا 2020 پرداخته شود.

نام شرکت هایی مانند ال جی، جی بی ال (JBL) و سامسونگ در لیست بهترین گجت های ایفا 2020 به چشم می خورد اگرچه سامسونگ محصولات خود را طی یک رویداد جداگانه با عنوان مراسم Life Unstoppable به نمایش گذاشت.

برای مشاهده جدیدترین خبر های نمایشگاه ایفا ۲۰۲۰ روی گزینه زیر کلیک کنید.

نمایشگاه ایفا ۲۰۲۰

بهترین گجت های ایفا 2020

  • گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی Z Fold2
  • پروژکتور لیزری The Premier سامسونگ
  • اسپیکر JBL Clip 4
  • سری جدید کارت های گرافیک انویدیا
  • لنوو Yoga 9i
  • سری اجاق های اینستاویو ال جی
  • دوربین های امنیتی وایرلس Blink

گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی Z Fold2

گلکسی Z Fold2 و بهترین گجت های ایفا 2020

گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی Z Fold2 دومین نسل از گوشی های تاشو این برند کره ای است که با صفحه نمایشگر بزرگتر و دوربین سلفی بدون ناچ ارائه می شود. بهای این مدل با توجه به بهره بردن از آخرین تکنولوژی های روز دنیا مانند چند دوربین و پشتیبانی از 5G ارزان نبوده و دارای برچسب قیمت 2000 دلار است.

پروژکتور لیزری The Premier سامسونگ

بهترین گجت های 2020 و پروژکتور سامسونگ

پروژکتور لیزری The Premier سامسونگ به دلیل بهره بردن از فناوری  HDR10، رزولوشن 4K و سایز 130 اینچی تصاویر را کاملا واضح به نمایش می گذارد و در لیست بهترین گجت های ایفا 2020 قرار گرفته است.

علاوه بر این، پروژکتور هوشمند The Premier از نوع کوتاه برد بوده و نیاز به نصب پایه نیست که در نتیجه با استفاده از این محصول جدید سامسونگ تصاویر به راحتی بر روی دیوار به نمایش گذاشته می شوند.

اسپیکر JBL Clip 4

بهترین گجت های ایفا 2020 و JBL CLIP

اسپیکر JBL Clip 4 یکی دیگر از محصولات معرفی شده در نمایشگاه IFA 2020 است که برای علاقه مندان به موسیقی خبر خوشی تلقی می شود. اسپیکرهای ضد آب کلیپ قبلی برای بسیاری از افرادی که عادت به گوش دادن موسیقی در زیر دوش حمام دارند، جذاب بود. طراحی این مدل جدید به روز شده و عمر باتری آن تا 10 ساعت افزایش پیدا می کند.

شکل جدید اسپیکر JBL Clip 4 منجر شده تا برای استفاده در حمام ایده آل باشد و به راحتی آن را آویزان کرد.

در همین رابطه بیشتر بخوانید:

نگاهی به هدفون های بی سیم JBL در ایفا 2020

سری جدید کارت های گرافیک Nvidia

بهترین گجت های ایفا 2020 و انویدیا

سری جدید کارت های گرافیک Nvidia  این اطمینان را می دهد که برای پشتیبانی از 8K و بازی هایی با نرخ 60 فریم در ثانیه ارتقا پیدا کرده است. کارت گرافیک انویدیا  RTX 3070 و RTX 3080 و RTX 3090 از ویژگی هایی کاملا پیشرفته بهره برده اند که برای گیمرها قابل توجه است.

جالب است بدانید که پردازنده‌های جدید سری RTX 30 در بازی‌هایی که از قابلیت‌های رهگیری پرتو RTX و DLSS پشتیبانی کنند، عملکردی فوق العاده خواهند داشت اما باید دید که محصولات جدید انویدیا در عمل نیز موفق بوده و لیاقت قرار گرفتن در بهترین گجت های ایفا 2020 را دارد.

لنوو Yoga 9i

بهترین گجت های ایفا 2020 و لنوو

لنوو Yoga 9i عنوان بهترین لپ تاپ-تبلت هیبریدی سری Yoga را یدک می کشد و استفاده از چرم نرم، کیبورد جدید و تاچ پد بزرگ منجر به تمایز آن از سایر محصولات شده است.علاوه بر این، کارایی لپ تاپ لنوو به لطف جدیدترین تراشه های اینتل و بهبود صدا ارتقا پیدا کرده است.

پردازشگر نسل دهم سری Core i9 HK اینتل، حافظه 16GB و کارت گرافیک Nvidia GTX 1650 Ti Max-Q از امکانات دیگر این سری از محصولات لنوو به شمار می رود و در دو سایز 14 و 15.6 اینچی روانه بازار خواهد شد.

سری اجاق های اینستاویو ال جی

بهترین گجت های ایفا 2020 و اجاق های ال جی

سری اجاق های اینستاویو ال جی از دیگر محصولات رونمایی شده در ایفا 2020 است که با توجه به نظرسنجی های انجام شده و طبق نظر کارشناسان، به عنوان یکی از بهترین گجت های ایفا 2020 شناخته شده است.

نوع برقی این سری از اجاق گازهای ال جی نیز موجود است و هر دو دارای حالت هواپز هستند که برای پخت مرغ ترد ایده آل است. کاربران تنها با یک ضربه ساده به شیشه از محتویات داخل فر باخبر می شوند.

بیشتر بدانید:

بهترین اجاق گازهای بازار کدامند؟

دوربین های امنیتی وایرلس Blink

بهترین گجت های ایفا 2020 و دوربین های BLINK

برقراری امنیت از نیازهای بشر است که از ابتدای خلقت با این چالش مواجه است. دوربین های امنیتی وایرلس Blink به منظور ایجاد محیط آرام و ایمن طراحی شده و براساس ادعای آمازون، عمر باتری آن ها 4 سال است. این دوربین ها ضد آب بوده و برای استفاده در فضای بیرون و داخل کاربرد دارند.کاربران تنها باید برای ذخیره فیلم کد اشتراک بگیرند که هزینه آن 3 دلار در ماه است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟