فناوری

حضور گوشی های هوشمند نوکیا در ایفا 2020

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شایعات حاکی از آن است که کمپانی HMD گلوبال در آینده بسیار نزدیک دو سری از ...

بهنام وحیدی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شایعات حاکی از آن است که کمپانی HMD گلوبال در آینده بسیار نزدیک دو سری از گوشی های هوشمند نوکیا را وارد دنیای فناوری می کند. چند روز گذشته جزئیاتی درباره نوکیا 3.4 فاش شد و حالا نوبت به نوکیا 2.4 رسیده است. همچنین گزارشاتی مبنی بر حضور این دو تلفن همراه نوکیا در ایفا 2020 در حال گسترش است.

برای مشاهده جدیدترین خبر های نمایشگاه ایفا ۲۰۲۰ روی گزینه زیر کلیک کنید.

نمایشگاه ایفا ۲۰۲۰

مشخصات ظاهری تلفن هوشمند نوکیا در ایفا

نوکیا در ایفا

یکی از خبرنگاران حوزه فناوری توانسته قبل از پیش نمایش تلفن همراه نوکیا در ایفا 2020، گزارشاتی درباره نوکیا 2.4 به دست آورد که طبق این اطلاعات، ظاهر نوکیا 2.4 شباهت زیادی به مدل 2.2 دارد. نوکیا برای این مدل دوربین دوگانه در پشت به همراه یک فلش در نظر گرفته است. همچنین در زیر این دوربین، حسگر اثر انگشت قرار گرفته تا به راحتی قفل دستگاه باز شود و قابل دسترسی باشد.

دکمه تنظیم میزان صدا و کلید پاور در سمت راست نوکیا 2.4 قابل تشخیص است در حالی که در لبه سمت چپ دکمه دستیار Google قرار دارد. رنگ هایی که کمپانی برای بدنه دستگاه در نظر گرفته است شامل آبی، بنفش و خاکستری می شود. نوکیا 2.4 با نام رمز Wolverine از یک صفحه نمایش 6.5 اینچی استفاده می کند. گوشی های هوشمند نوکیا در نمایشگاه ایفا 2020 همانند همیشه با ظاهر خاص و منحصر بفرد به نمایش گذاشته می شوند و نظر ها را به خود جلب می کنند.

 

مشخصات نرم افزاری و سخت افزاری نوکیا 2.4

نوکیا 2.4 میزبان 3GB RAM و  64GB حافظه داخلی یا 2GB RAM به همراه 32GB حافظه است. دوربین جلوی این تلفن همراه کیفیت 5 مگاپیکسل و دوربین دوگانه آن 13+2 مگاپیکسل را ارائه می دهد. باتری تلفن هوشمند نوکیا 2.4  4500mAh است که در لیست باتری های قدرتمند قرار دارد. همچنین نوکیا جهت پشتیبانی از سیستم عامل اندروید 10،این محصول خود را به پردازنده Helio P22 مجهز کرده است.

با توجه به حضور نوکیا در ایفا از HMD Global انتظار می رود که گوشی های نوکیا 2.4، نوکیا 3.4، نوکیا 6.3 و نوکیا 7.3 را در نمایشگاه ایفا 2020 به نمایش بگذارد اما تعجب آور نیست اگر این شرکت تصمیم بگیرد  پرچمدار نوکیا 9.3 PureView را رونمایی کند که شایعات زیادی درباره آن پراکنده شده است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟