دوربین های امنیتی آمازون
خانه هوشمند

دوربین های امنیتی آمازون در ایفا 2020 معرفی می شوند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، دوربین های امنیتی آمازون با عنوان Blink در نمایشگاه ایفا 2020 رونمایی می شوند. ...

زهرا سیاحی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، دوربین های امنیتی آمازون با عنوان Blink در نمایشگاه ایفا 2020 رونمایی می شوند. آمازون به تازگی دو دوربین امنیتی بی سیم خود را معرفی کرده که هر دو مدل از 16 سپتامبر در دسترس کاربران قرار می گیرد.

معرفی دوربین های امنیتی Blink آمازون

یکی از ویژگی های دوربین های امنیتی آمازون، طول عمر باتری های آن ها است که به مدت 4 سال برای کاربران کار می کنند. این دو دوربین امنیتی کمپانی آمریکایی با عنوان Blink یکی در داخل خانه و دیگری در بیرون از خانه قرار می گیرد.

همانطور که ذکر شد این دوربین ها بی سیم بوده و با توجه به طول عمر باتری و قیمت مقرون به صرفه ای که دارد می تواند عنوان پرفروش ترین دوربین امنیتی خانگی را از آن خود کند.

دوربین های امنیتی جدید آمازون مدل داخلی با قیمت 80 دلار و مدل بیرونی آن با قیمت 100 دلار به فروش خواهند رسید.

برخلاف دستگاه های قبلی Blink که با فضای ذخیره سازی ابری رایگان همراه بودند، این دوربین های جدید برای همه کسانی که می خواهند از فضای ذخیره سازی ابری استفاده کنند دارای اشتراک جهت خرید فضای ذخیره سازی ابری هستند.

کاربران جهت خرید اشتراک فضای ذخیره سازی ابری باید 3 دلار در ماه هزینه کنند. برندهای دیگری مانند Ring، Arlo و سایر کمپانی های تولید کننده دوربین های امنیتی خانگی همین گونه اشتراک خریداری می کنند. گفتنی است که اشتراک ذخیره ابری برای مشترکان دوربین های امنیتی از 3 دلار در ماه شروع می شود.

در نهایت شایان ذکر است که این شرکت آمریکایی در حال افزودن یک وسیله جانبی جذاب به این مجموعه جدید خود بوده و آن یک بسته باتری 30 دلاری است که انتظار می رود عمر باتری دو ساله هر دوربین را به 4 سال افزایش دهد.

نکته دیگری که باید درباره این باتری ها گفت این است که باتری ها فقط با دوربین های امنیتی جدید کار می کنند و شرکت آمازون قابلیت استفاده آن ها در دوربین های امنیتی Blink را فراهم نکرده است.

آمازون اعلام کرده که این دوربین های امنیتی جدید خود را تا تاریخ 16 سپتامبر روانه بازار لوازم خانگی خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟