سامسونگ در رویداد Life Unstoppable ایفا 2020
خانه هوشمند

محصولات جدید سامسونگ در Life Unstoppable ایفا 2020

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، نمایشگاه ایفا 2020 به دلیل شیوع ویروس کرونا متفاوت تر از هر سال برگزار شد و در ...

نفیسه رحیمی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، نمایشگاه ایفا 2020 به دلیل شیوع ویروس کرونا متفاوت تر از هر سال برگزار شد و در واقع می تواند تجربه جدیدی برای شرکت ها و بازدیدکنندگان باشد.یکی از غایبین بزرگ رویداد امسال، شرکت سامسونگ است که قصد حضور فیزیکی در گردهمایی امسال را ندارد و محصولات جدید سامسونگ در Life Unstoppable ایفا 2020 به نمایش گذاشته شدند.

 

برای مشاهده جدیدترین خبر های نمایشگاه ایفا ۲۰۲۰ روی گزینه زیر کلیک کنید.

نمایشگاه ایفا ۲۰۲۰

محصولات در سامسونگ در Life Unstoppable ایفا 2020

سامسونگ در Life Unstoppable ایفا 2020 اطلاعات کاملی از گجت های پوشیدنی، لوازم صوتی و تصویری و همچنین آخرین بروز رسانی گوشی های هوشمند خود را در اختیار بازدیدکنندگان قرار می دهد و تمامی افراد از سراسر دنیا می توانند بدون خرید بلیت و به صورت آنلاین، از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا باخبر شوند.

سامسونگ بر خلاف سال های گذشته در نمایشگاه IFA 2020 حضور ندارد و حتی از پلتفرم آنلاین این نمایشگاه استفاده نکرده است اما این به معنای عدم توجه به دستاوردهای تازه وارد این برند کره ای نیست و در ادامه قصد داریم به معرفی محصولات کلیدی سامسونگ در رویداد Life Unstoppable ایفا 2020 بپردازیم.

  • پروژکتور هوشمند جدید The Premier
  • گوشی گلکسی Z Fold2
  • شارژر وایرلس Trio
  • ساعت هوشمند گلکسی Fit2
  • ماشین لباسشویی و خشک کن
  • مانیتور گیمینگ Odyssey G5

پروژکتور هوشمند The Premier در مراسم Life Unstoppable

پروژکتور هوشمند The Premier در مراسم Life Unstoppable

پروژکتور هوشمند The Premier می تواند تجربه سینمایی 130 و 120 اینچی را برای کاربران به ارمغان بیاورد.این محصول تازه وارد سامسونگ، یک پروژکتور لیزری Ultra Short Throw است که به لطف این قابلیت، دیگر نیازی به خرید یک پایه پروژکتور گران قیمت نیست. پروژکتورهای لیزری برای قرار گرفتن در هر فضایی مناسب است و تصاویر را به سمت بالا با یک فاصله بسیار کم بر روی دیوار نمایش می دهد.

پروژکتور هوشمند The Premier از فناوری HDR10+ سامسونگ بهره برده و در واقع جایگزینی برای فرمت HDR دالبی ویژن است. به علاوه، این برند کره ای اطمینان داده که این پروژکتور جدید از تمامی فناوری های هوشمند پلتفرم تلویزیون های این شرکت پشتیبانی می کند.

در همین رابطه بیشتر بخوانید:

پروژکتور 300 اینچی ال جی در ایفا 2020 رونمایی می شود

گلکسی های جدید سامسونگ؛ گوشی گلکسی Z Fold2 و گلکسی A42 5G

گلکسی Z Fold2

گلکسی های جدید سامسونگ در Life Unstoppable ایفا 2020 نیز حضور دارند و جذابیت های این مراسم را دو چندان کرده است. گوشی های هوشمند سامسونگ در نمایشگاه های سال قبل نیز حرف های زیادی برای گفتن داشتند و همواره مورد توجه بازدیدکنندگان قرار می گیرند. گلکسی Z Fold2 یکی از محصولاتی است که علاقه مندان بسیاری در انتظار رونمایی از آن بودند. این گوشی تاشونده دارای صفحه نمایشگر داخلی 7.6 اینچی و یک صفحه نمایشگر خارجی بزرگ 6.2 اینچی است.

گلکسی Z Fold 2 با یک طراحی زیبا ارائه شده و با چند صفحه نمایشگر در اختیار مشتریان قرار می گیرد. این گوشی تاشو از یک رم  12GB و پردازشگر اسنپدراگون 865 64-bit octa-core کوالکام بهره می برد و قابلیت های بالا آن منجر شده تا به یکی از قدرتمند ترین گوشی های موجود در بازار تبدیل شود.

بیشتر بدانید:

دومین نسل گوشی تاشوی گلکسی Z Fold2 سامسونگ معرفی شد

ویژگی های گوشی تاشونده گلکسی Z Fold2 تنها به این جا ختم نمی شود و امکانات دیگر آن شامل سه دوربین، باتری دوگانه 4,500mAh، پشتیبانی از 5G و حافظه داخلی 256GB می شود. قیمت این مدل 1,999.99 دلار اعلام شده و عرضه عمومی آن هم از 25 سپتامبر خواهد بود.

اگر قیمت این گوشی هوشمند گلکسی فولد کمی زیاد به نظر می رسد می توان دیگر محصول جدید سامسونگ یعنی گلکسی A42 5G را خریداری کرد. این گوشی از تازه واردهای سری A سامسونگ است که از فناوری 5G پشتیبانی می کند.

گلکسی A42 سامسونگ در رویداد Life Unstoppable ایفا 2020

گلکسی A42 5G سامسونگ دارای 4 دوربین، صفحه نمایشگر 6.6 اینچی Super AMOLED، حافظه داخلی 128GB و همچنین دوربین سلفی ناچ بوده و در خصوص مشخصات پردازشگر و یا سخت افزاری آن تاکنون اطلاعاتی منتشر نشده است.

مانیتور گیمینگ Odyssey G5 درمراسم Life Unstoppable

مانیتور گیمینگ Odyssey G5 درمراسم Life Unstoppable

این غول فناوری کره جنوبی تمام تلاش خود را به کار گرفته تا مانیتورهای گیمینگ سری Odyssey تجربه ای لذت بخش از بازهای رایانه ای را برای کاربران به ارمغان بیاورد. ویژگی های سخت افزاری مانیتور گیمینگ Odyssey G5 به روز شده و امکانات مانندی زمان واکنش پذیری یک میلی ثانیه، نرخ بروزرسانی 240Hz، صفحه نمایشگر منحنی 27 اینچی 1000R WQHD و فناوری پریمیوم  AMD’s FreeSync منجر به برتری این مدل شده است.

شارژر وایرلس Trio

شارژر وایرلس Trio سامسونگ در رویداد Life Unstoppable ایفا 2020

شرکت سامسونگ برای آن دسته از افرادی که همیشه با کمبود فضا برای شارژر مواجه هستند، چاره ای اندیشیده و محصولی با عنوان شارژر وایرلس Trio تولید کرده است. این محصول جدید سامسونگ در Life Unstoppable ایفا 2020 به نمایش گذاشته شد و توجه بسیاری از رسانه ها را به خود جلب کرد.

شارژر وایرلس Trio از فناوری Qi سامسونگ بهره برده و امکان شارژ کردن سه ابزار به صورت وایرلس برای کاربران به وجود آمده است. این شارژر می تواند برای انواع مختلفی از گوشی های هوشمند استفاده شود که مدل های گلکسی نوت 20 اولترا، گلکسی واچ 3 و گلکسی Buds Live در مراسم Life Unstoppable سامسونگ آزمایش شد.

 گلکسی Fit2

گلکسی Fit2 سامسونگ در رویداد Life Unstoppable ایفا 2020

 گلکسی Fit2 به عنوان جدیدترین ساعت هوشمند مبتنی بر سلامت و تناسب اندام شناخته می شود و از دو مزیت قابل توجه قیمت ارزان Galaxy Fit e و موفقیت Galaxy Fit اورجینال برخوردار بوده و در واقع نقاط قوت این دو مدل در گلکسی Fit2  جمع شده است.

کلید فیزیکی بر روی گلکسی Fit2  تعبیه نشده و در عوض، کاربران می توانند از طریق صفحه نمایشگر 1.1 اینچی AMOLED کنترل و تنظیمات دستگاه را به دست بگیرند. وزن این ساعت تنها 21 گرم بوده و از باتری 159mAh استفاده می کند.

یکی از تفاوت های قابل توجه این مدل با گلکسی Fit مربوط به جنس این ساعت است که در نسخه پیشین از فلز بهره برده بودند و در حالی که گلکسی Fit2  از پلاستیک و سیلیکون ساخته شده است.

ماشین لباسشویی و خشک کن جدید سامسونگ

ماشین لباسشویی و خشک کن جدید سامسونگ در رویداد Life Unstoppable ایفا 2020

ماشین لباسشویی و خشک کن جدید سامسونگ در رویداد Life Unstoppable ایفا 2020 برای علاقه مندان به دنیای لوازم خانگی معرفی شد و برخلاف سایر محصولات این شرکت، خبری از فناوری های پیشرفته و عجیب و غریب نیست. این دو محصول جدید برای آن دسته از افرادی طراحی شده که فضای کافی ندارند و معمولا با لباسشویی و خشک کن زیاد سر و کار دارند.

ماشین لباسشویی WW9800T و خشک کن  DV8000T  از فناوری های هوشمند به منظور ادغام برنامه های شستشو بهره برده است.علاوه براین، این لوازم خانگی های جدید از قابلیت تشخیص میزان کثیفی و وزن لباس برخوردار بوده و کاربردی ترین برنامه را معرفی می کند. پس از پایان شستشو لباس در ماشین لباسشویی به صورت خودکار هشداری به گوشی هوشمند کاربر ارسال می شود و زمان قرار دادن لباس در خشک کن را یادآوری می کند.

عدم حضور سامسونگ در نمایشگاه IFA 2020 مانع از آن نشده که این شرکت از معرفی تکنولوژی های جدید خود صرف نظر کند و در مراسم Life Unstoppable تمام تلاش خود را کرده تا به طور کامل محصولات خود را به نمایش بگذارد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟