فناوری

نگاهی به هدفون های بی سیم JBL در ایفا 2020

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، هدفون های بی سیم JBL در ایفا 2020 رونمایی خواهند شد و این هدفون های تو گوشی با ...

زهرا سیاحی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، هدفون های بی سیم JBL در ایفا 2020 رونمایی خواهند شد و این هدفون های تو گوشی با عنوان Club Pro+ و Endurance Peak II و با قیمتی مقرون به صرفه روانه بازار می شوند.

برای مشاهده جدیدترین خبر های نمایشگاه ایفا ۲۰۲۰ روی گزینه زیر کلیک کنید.

نمایشگاه ایفا ۲۰۲۰

هدفون های بی سیم JBL در ایفا 2020

از جمله ویژگی های منحصر به فرد این هدفون بی سیم Club Pro+ می توان به قابلیت حذف صدای محیط، تنظیم صدا و شارژ بی سیم آن اشاره کرد. هدفون بی سیم Club Pro+ از گواهینامه ‌ی IPX4 بهره مند بوده و در برابر نفوذ آب و عرق مقاوم است. این هدفون های جدید با بهره مندی از قابلیت Fast Pair می توانند به ‌سرعت به گوشی‌ های اندرویدی متصل شوند و همچنین به‌ گونه ‌ای ساخته شده اند که کاربران می ‌توانند از هر یک از دو هدفون به صورت مجزا استفاده کنند.

یکی دیگر از قابلیت های هدفون جدید JBL، تنظیمات صدا بر اساس سلیقه ‌ی کاربر است این قابلیت باعث می شود تا کاربر بهترین تجربه‌ ی شنیداری را از هدفون Club Pro+ داشته باشد.

کمپانی JBL در نظر دارد هدفون Club Pro+ خود را در ماه اکتبر سال جاری با قیمت 199.95 دلار به بازار عرضه کند.

یکی دیگر از هدفون های بی سیم JBL که در ایفا امسال رونمایی خواهد شد عنوان Endurance Peak II را یدک می کشند و بیشتر برای کاربران ورزشکار بسیار مناسب هستند زیرا وجود یک قلاب در هدفون باعث می شود حین فعالیت های ورزشی هدفون بی سیم در گوش فرد محکم باقی بماند.

همچنین گفتنی است که هدفون بی سیم یاد شده از گواهینامه‌ ی IPX7 بهره می برد و در برابر آب و عرق بسیار مقاوم است. یکی دیگر از ویژگی های هدفون Endurance Peak II می توان به وجود بیس قدرتمند آن اشاره کرد.

این هدفون نسبت به نسخه قبلی خود کامل تر بوده و تفاوتی که با هدفون قبلی دارد در عمر باتری و قیمت آن ها است. زمان شارژدهی این هدفون بی سیم به 6 ساعت افزایش یافته است.

کمپانی JBL در نظر دارد هدفون Endurance Peak II خود را در 25 اکتبر سال جاری با قیمت 99.95 دلار و در رنگ های سفید، مشکی، سرمه ای و مرجانی روانه بازار می شود.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟