جدیدترین هدفون های فیلیپس در ایفا 2020
فناوری

پیش نمایشی از جدیدترین هدفون های فیلیپس در ایفا 2020

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، نمایشگاه ایفا 2020 به دلیل فراگیر شدن ویروس کرونا در جهان   کمی متفاوت تر از ...

بهنام وحیدی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، نمایشگاه ایفا 2020 به دلیل فراگیر شدن ویروس کرونا در جهان   کمی متفاوت تر از سال های پیش برگزار خواهد شد. اما این امر مانع از حضور برند های بزرگ دنیا همانند ال جی، هوآوی، تی سی ال نشده البته شرکت فیلیپس نیز از این گروه مستثنا نیست. فیلیپس طی این مدت توانسته آمادگی لازم را برای رونمایی و روانه کردن جدید ترین محصول خود به بازار پیدا کند. مدیران این کمپانی فرصت رونمایی از جدیدترین هدفون های فیلیپس در ایفا را غنیمت دانستند تا بتواند هدفون خود را به جهان معرفی کنند.

جدیدترین هدفون های فیلیپس در ایفا 2020 که به نمایش گذاشته خواهند شد، شامل سه جفت می شود  هر کدام قابلیت های منحصر بفردی دارند. دو مدل از این محصولات بی سیم  اند و تنها یک سری آن بالای گوش و روی سر قرار می گیرد.

مدیر استراتژی و برنامه ریزی هدفون های جدید فیلیپس در ایفا ابلاغ کرده است: محصولات جدید فیلیپس به دوستداران موسیقی این امکان را می دهد تا بدون نیاز به افزودن بودجه خود، از یک گام شفاف و با کیفیت همه جانبه بهره مند شوند”. در حالی که هنوز قیمت گذاری برای این هدفون های جدید انجام نشده است، اما ما انتظار نداریم که آنها فوق العاده گران باشند.

برای مشاهده جدیدترین خبر های نمایشگاه ایفا ۲۰۲۰ روی گزینه زیر کلیک کنید.

نمایشگاه ایفا ۲۰۲۰

پرچم دار هدفون های بی سیم فیلیپس، مدل T8505 است که درایورهای نئودیمیم 13 میلیمتری دارد و به کمک آن می تواند صدایی قدرتمند ایجاد کنند. جدیدترین هدفون های فیلیپس در ایفا به سیستم حذف نویز های فعال ترکیبی مجهز شده اند که با محیط اطراف شما سازگار می شود. به همین دلیل محفظه های تنظیم صوتی برای حذف کامل نویز های غیرفعال و کیفیت برتر صدا طراحی شده اند.

روی بدنه جدیدترین هدفون های فیلیپس حسگر های لمسی قرار گرفته است که با استفاده از آن ها می توانید بدون نیاز به اینکه تلفن همراهتان را از جیب خود بیرون بیاورید، پخش موزیک را کنترل کنید. این هدفون ها به شما کمک می کند تا دستیار صوتی خود را احضار و از دستیار صوتی گوگل، سیری و آمازون الکسا به آسانی استفاده کنید.

باتری این هدفون با هر بار شارژ شدن، می تواند 6 ساعت بدون وقفه کار کند اما در زمان استفاده از قابلیت حذف نویز، این مقدار به 5 ساعت کاهش پیدا می کند و البته کیس شارژر این محصول می تواند امکان استفاده بیشتر را فراهم کند. همچنین پشتیبانی از بلوتوث 5 هدفون باعث شده تا بتوان به اتصال پایدار و فاصله زیاد بین دستگاه و هدفون اطمینان داشت. علاوه بر این، اتصال به نرم افزار هدفون فیلیپس امکان تنظیم دقیق صدا را برای کاربران فراهم می سازد.

یکی از ویژگی های چشمگیر که برای تمام هدفون های این سطح و هدفون های جدید فیلیپس ارائه می شود، این است که دستگاه به شما اجازه می دهد تا در صورت لزوم خیلی سریع با صدای محیط اطراف خود هماهنگ شوید. این قابلیت بسیار شبیه به حالت شفافیت است که در AirPods Pro وجود دارد.

 جدیدترین هدفون های فیلیپس در ایفا 2020

هدفون فیلیپس مدل T5505 از نظر فناوری و تکنولوژی کاملا شبیه به سری T8505 است با این تفاوت که این محصول دارای درایور 8 میلی متری است و توانایی نگهداری 5 ساعت شارژ را دارد. با فعال کردن قابلیت حذف نویز این هدفون، تا 4.5 ساعت می توان از این محصول استفاده کرد.

اگر به دنبال مدل های کوچک نیستید می توانید از هدفون H9505 فیلیپس استفاده کنید زیرا تمام قابلیت های مدل T5505 و T8505 را دارد. یکی از ویژگی هایی که درباره این هدفون گفته می شود، شارژدهی ضعیف است اما با این حال می تواند تا 15 ساعت کار کند.

بیشتر بخوانید:

امپراطوری کمپانی فیلیپس از کجا شروع شد؟

وجود سه اندازه متفاوت این هدفون به این معنی است که می توانید متناسب با گوش خود اندازاه دلخواه خود را انتخاب نمایید و به راحتی از این هدفون استفاده کنید. فیلیپس این محصول خود را با فناوری IPX4 در برابر آب مقاوم ساخته است یا به عبارت دیگر هدفون های جدید فیلیپس ضد آب هستند. این موضوع باعث شده تا کاربران هدفون های جدید فیلیپس بتوانند در حین تمرین و ورزش به موسیقی مورد علاقه خود گوش بدهند.

 جدیدترین هدفون های فیلیپس در ایفا 2020

 

همه ما بی صبرانه منتظر رونمایی از جدید ترین هدفون های فیلیپس در ایفا 2020 هستیم تا بتوانیم اطلاعات بیشتر و دقیق تر از این محصول بدست آوریم.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟