بوش در ایفا 2020
اخبار لوازم خانگی

کنفرانس خبری بوش در ایفا 2020 چگونه گذشت؟

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، روز گذشته کنفرانس خبری اکثر کمپانی های لوازم خانگی که در ایفا شرکت کرده ...

بهنام وحیدی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، روز گذشته کنفرانس خبری اکثر کمپانی های لوازم خانگی که در ایفا شرکت کرده اند، برگزار شد. ماتیاس گینتوم، مدیر گروه لوازم خانگی BSH طی کنفرانس مطبوعاتی بوش در ایفا 2020 به نکات مثبتی اشاره کرد.

برای مشاهده جدیدترین خبر های نمایشگاه ایفا ۲۰۲۰ روی گزینه زیر کلیک کنید.

نمایشگاه ایفا ۲۰۲۰

وی در ادامه گفت: فروش محصولات بالا رفته و یک نظرسنجی اخیرا نشان داده است که مصرف کنندگان بیشتر روی آشپزخانه خود تمرکز کرده اند. او از این فرصت استفاده كرد و نشان داد كه همه گیر شدن کووید-19 چگونه بر جهان تأثیر گذاشته است. امسال این رویداد نمی توانست به روشی که همه ما عادت داریم برگزار شود، اما کنفرانس مطبوعاتی بین المللی IFA 2020 فرصتی را برای ما فراهم می کند تا نکات برجسته خود را در این بخش اعلام کنیم.  ثبت ماشین لباسشویی و لوازم آشپزخانه بوش در ایفا 2020 حتما با موفقیت همراه خواهد بود.

بوش در ایفا 2020

مدیر گروه لوازم خانگی BSH در ادامه اظهار کرد: زندگی در خانه و آشپزخانه هوشمند تر خواهد شد و این موضوع اهمیت بیشتری پیدا می کند. صنعت لوازم خانگی نقش اصلی در زندگی روزمره دارد. برنامه این فصل بوش با نوآوری در محصولات جدید پر شده و علت آن تقاضای فوق العاده شدید بازار برای یخچال، فریزر و لوازم خانگی کوچک است. طی کنفرانس خبری بوش در ایفا 2020 گفته شد برای پاسخ به نیاز مشتریان در این عصر، این شرکت چندین خط تولید با ویژگی های بیشتری احداث خواهد کرد.

برخی از نوآوری های اخیر کمپانی

بوش در ایفا 2020

بوش در ایفا  2020 به برخی از نوآوری های اخیر خود اشاره کرد که این محصولات جدید شامل لوازمی مانند ماشین ظرفشویی سری Dry  Perfect بوش، جدید ترین خشک کن سری 6، یخچال فریزر بوش در سایز XXL و جارو برقی بی سیم سری 8 می شود.

ماتیاس گینتوم در انتها گفت: ما متعهد می شویم که در محصولات جدید بوش از فناوری های نوآورانه جهت سازگاری بیشتر با محیط زیست استفاده کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟