لامپ های هوشمند فیلیپس Hue
اخبار لوازم خانگی

معرفی لامپ های هوشمند فیلیپس Hue در ایفا 2020

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، لامپ های هوشمند فیلیپس Hue در نمایشگاه ایفا 2020 با قابلیت هایی جدید اما قیمت ...

زهرا سیاحی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، لامپ های هوشمند فیلیپس Hue در نمایشگاه ایفا 2020 با قابلیت هایی جدید اما قیمت هایی بالا معرفی شدند. فیلیپس یکی از شرکت های تولید کننده انواع لوازم و تجهیزات الکترونیکی بوده که در تولید و عرضه انواع لامپ های هوشمند بسیار شناخته شده است.

برای مشاهده جدیدترین خبر های نمایشگاه ایفا ۲۰۲۰ روی گزینه زیر کلیک کنید.

نمایشگاه ایفا ۲۰۲۰

لامپ های هوشمند فیلیپس Hue در ایفا 2020

تیم طراحان لامپ های فیلیپس Hue از معرفی محصولات جدید خود با قابلیت هایی جدید در نمایشگاه ایفا 2020 خبر دادند. یکی از این لامپ های هوشمند فیلیپس Hue با عنوان Play Gradient معرفی شده است. لامپ نواری چسبی Play Gradient برای پشت تلویزیون کاربران طراحی شده و می تواند در چندین رنگ مختلف روشن شود. در نسخه های قبلی لامپ ها نمی توانستند در چندین رنگ به صورت همزمان روشن شوند و فقط یکی از رنگ ها در زمان های مختلف خاموش می شد.

فیلیپس

ارتقا لامپ های فیلیپس Hue یک گام درست برای کمپانی فیلیپس به شمار می رود. همچنین فیلیپس Hue به رقابت با کمپانی Lifx می پردازد زیرا فقط این کمپانی لامپ های هوشمند نواری و چند رنگ را به مدت 4 سال طراحی کرده و به فروش رسانده است.

شرکت Signify که پشتیبان فیلیپس Hue است در نظر دارد که کاربران و مشتریان برای خرید این دسته از لامپ های نواری باید 200 دلار هزینه کنند. این قیمت برای این چراغ ها زیاد است و دو برابر لامپ های قبلی Hue قیمت دارد. حتی نسبت به لامپ های نواری کمپانی Lifx هم گران تر است.

برای ساخت لامپ های نواری چند رنگ که به صورت همزمان روشن می شوند، هیچ ترفند خاصی لازم نیست. چراغ های قبلی قادر به روشن و خاموش کردن قسمت های مختلفی از نوار بودند و برای مدیریت روشنایی همزمان رنگ های مختلف فقط به برنامه ریزی بهتر و یا شاید به یک محفظه پلاستیکی جدید در اطراف دیودها جهت کمک به پخش نور نیاز داشتند تا رنگ ها را با هم روشن کنند و هیچ یک از آن ها نیازی به افزایش 250 درصدی قیمت نداشتند.

George Yianni بنیان گذار و رئیس فناوری فیلیپس Hue در رابطه با قیمت بالای لامپ ها اظهار کرد: داشتن لامپ نواری چسبی Play Gradient مانند داشتن چندین چراغ Hue در قسمت پشتی تلویزیون است و با لامپ نواری قبلی قابل مقایسه نیست.

وی ادامه داد: فناوری gradient به ما این امکان را می دهد تا هر قسمت 5 اینچی را به طور مستقل کنترل کنیم و بتوانیم به لامپ ها را به صورت همزمان در چندین رنگ مختلف روشن کنیم.

قابل ذکر است که لامپ نواری 200 دلاری فیلیپس Hue برای تلویزیون های 55 اینچ مناسب بوده و اگر کاربران تلویزیون های بزرگ تری داشته باشند باید لامپ هوشمند نواری بزرگ تر با قیمت بیشتر خریداری کنند. همچنین کاربران برای تلویزیون های 65 اینچ 220 دلار و برای تلویزیون های 75 اینچ 240 دلار باید هزینه کنند.

در ادامه نمایشگاه ایفا 2020 این کمپانی نسخه جدیدی از چراغ های رومیزی فیلیپس Hue Iris را معرفی کرد که از رنگ های منحصر به فرد و روشنایی بهتر بهره می برند و از 19 اکتبر روانه فروشگاه ها شده و با قیمت 100 دلار به فروش می رسد.

لامپ های هوشمند نواری چسبی Play Gradient نیز از 16 اکتبر با قیمت 200 دلار روانه بازار لوازم خانگی می شوند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟