بهنام وحیدی
اخبار لوازم خانگی

نگاهی به هفت گجت هوشمند نمایشگاه IFA 2020

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، نمایشگاه ایفا 2020 در حالی روز اول خود را سپری کرد که شیوع ویروس کرونا مانع از ...

بهنام وحیدی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، نمایشگاه ایفا 2020 در حالی روز اول خود را سپری کرد که شیوع ویروس کرونا مانع از حضور بازدیدکنندگان شد. در روز اول این نمایشگاه هفت گجت هوشمند نمایشگاه IFA 2020 از دیدگاه کارشناسان این حوزه معرفی شدند.

هفت گجت هوشمند نمایشگاه IFA 2020

روز اول نمایشگاه IFA 2020 با تمام حواشی که پیرامون آن وجود داشت به کار خود پایان داد. گرچه شیوع ویروس کرونا باعث شد تا این بهشت فناوری در حوزه صنعت لوازم خانگی مانند سال های گذشته از رونق چندانی برخوردار نشود، با این حال کارشناسان هفت گجت هوشمند IFA 2020 را معرفی کردند.

در همین رابطه بیشتر بخوانید:

بهترین گجت های ایفا 2020 را از نزدیک ببینید!

کمپانی کره ای سامسونگ در این نمایشگاه حضور فیزیکی ندارد اما قطعا یک سهم از هفت سهم گجت های هوشمند به سامسونگ خواهد رسید. سامسونگ به دلیل محافظت از سلامت کارمندان خود در این نمایشگاه حضور پیدا نکرد و در یک مراسم آنلاین جداگانه با نام زندگی بدون توقف (Life Unstoppable ) به معرفی محصولات جدید و قدیم خود پرداخت.

نام محصولاتی مانند گوشی تاشو جدید گلکسی Z Fold2، اسپیکر JBL Clip 4، سری اجاق های اینستاویو ال جی و لپ تاپ لنوو Yoga 9i در لیست برترین گجت های این رویداد قرار گرفته است که در قالب یک ویدیو به معرفی مشخصات آن ها پرداخته می شود اگرچه نمایشگاه ایفا 2020 هنوز تمام نشده و بسیاری از شرکت های تولید کننده لوازم الکترونیکی از محصولات خود رونمایی نکرده اند که می توان انتظار داشت اسامی جدیدی به این لیست اضافه شوند.

همان طور که اشاره شد، نمایشگاه امسال شور و هیجان سال های گذشته را نداشت و با توجه به این که بازدیدکنندگان نمی توانستند از نزدیک دستاورد ها و تکنولوژی های جدید شرکت های فعال در این حوزه را مشاهده کنند، رسانه ها و نشریات تمام تلاش خود را کرده اند تا تمامی اخبار نمایشگاه ایفا 2020 را با روش های مختلف پوشش دهند. برای اطلاع بیشتر از نحوه برگزاری این رویداد و همچنین محصولات به نمایش گذاشته شده، می توانید به بخش نمایشگاه ایفا 2020 ال کا ایران مراجعه کنید.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟