LG ThinQ Home در نمایشگاه IFA 2020
خانه هوشمند

خانه هوشمند LG ThinQ Home در نمایشگاه IFA 2020 +ویدیو

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت ال جی ویژگی های یک خانه هوشمند آینده نگرانه را با عنوان  LG ThinQ Home در ...

نفیسه رحیمی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت ال جی ویژگی های یک خانه هوشمند آینده نگرانه را با عنوان  LG ThinQ Home در نمایشگاه IFA 2020  به نمایش گذاشت.بزرگترین نمایشگاه فناوری اروپا در حال برگزاری است و تمامی برندهای حاضر در تکاپوی رونمایی از آخرین دستاوردها و برنامه های خود هستند.

برای مشاهده جدیدترین خبرهای نمایشگاه ایفا ۲۰۲۰ روی گزینه زیر کلیک کنید.

نمایشگاه ایفا ۲۰۲۰

مدل به نمایش گذاشته از خانه هوشمند LG ThinQ Home در نمایشگاه IFA 2020 یک ساختمان 4 طبقه در Pangyo، جنوب سئول است که از جدیدترین تکنولوژی های ال جی بهره برده و به منظور تحقق شعار انرژی صفر، تلاش صفر و استرس صفر طراحی شده است.

سخنگوی ال جی الکترونیکس در این خصوص عنوان کرد: The ThinQ Home یک الگوی واقعی از سبک زندگی هوشمند در آینده است که به منظور ایجاد زندگی راحت و ایمن تر ایجاد شده و شامل پیشرفته ترین لوازم خانگی و فناوری های این برند کره ای می شود.

ساخت این خانه هوشمند حدود یک سال طول کشیده است و توجه به سه ارزش زیست پذیری، راحتی و سرگرمی در اولویت قرار داشته است.خانه هوشمند LG ThinQ Home در نمایشگاه IFA 2020 مورد توجه رسانه های زیادی قرار گرفته و این نشان از حضور پر رنگ ال جی در بخش خانه هوشمند و اینترنت اشیا است.

خانه هوشمند LG ThinQ Home در نمایشگاه IFA 2020

این خانه دارای فناوری تشخیص چهره است و به علاوه از اشعه UV برای ضدعفونی کردن دستگیرهای درب خانه استفاده می کند.امکانات هوشمند به کار رفته در این خانه تنها به این جا ختم نمی شود و کاربران شاهد مجموعه ای از لوازم خانگی هوشمند نظیر کمد لباس ال جی، دستگاه تصفیه هوا و تعدادی از صفحه نمایشگرهای ال ای دی هستند.

امکانات خانه هوشمند LG ThinQ Home در نمایشگاه IFA 2020 سر و صدای زیادی به پا کرده اما یکی از مهمترین ویژگی های این خانه، دیوار هوشمندی است که مجهز به یک تلویزیون اولد 77 اینچی بوده و با فرمان های صوتی می توان آن را کنترل کرد.

آینه های هوشمند این خانه از قابلیت کنترل لوازم خانگی برخوردار بوده و می توان به راحتی میزان انرژی را بررسی کرد.طراحان تمامی جوانب را در نظر گرفته و از ارائه یک سیستم ذخیره انرژی و ایستگاه شارژ خودرو خبر داده اند. صاحبان خانه به لطف استفاده از سیستم تهویه مطبوع مدرن نباید نگران تنظیم دمای محیط باشند. دما و رطوبت به طور خودکار کنترل شده و میزان گرد و غبار محیط به طور مرتب بررسی می شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین گجت های ایفا 2020 را از نزدیک ببینید!

جالب است بدانید که نام ال جی در لیست جوایز نوآوری در فناوری محصول ایفا 2020 نیز به چشم می خورد و به علاوه، محصولاتی مانند اجاق های فر دار اینستاویو به عنوان برترین گجت های ایفا 2020 انتخاب شده اند.

انتهای پیام/

 

نظر شما چیست؟