یخچال بالا فریزر جی‌پلاس مدل J505
اخبار لوازم خانگی

با یخچال بالا فریزر جی‌پلاس مدل J505 بیشتر آشنا شوید

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، یخچال بالا فریزر جی‌پلاس مدل J505 در سه رنگ سفید، تیتانیوم و نقره‌ای به ...

نفیسه رحیمی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، یخچال بالا فریزر جی‌پلاس مدل J505 در سه رنگ سفید، تیتانیوم و نقره‌ای به بازار عرضه شده است. از روی نام مدل این یخچال‌ها می‌توان رنگ آن‌ها را تشخیص داد؛ حروف انگلیسی T برای تیتانیوم، W برای سفید و S برای نقره‌ای به انتهای نام مدل اضافه ‌شده‌اند:

  • یخچال بالا فریزر جی‌پلاس مدل J505T به رنگ تیتانیوم
  • یخچال بالا فریزر جی‌پلاس مدل J505W به رنگ سفید
  • یخچال بالا فریزر جی‌پلاس مدل J505S به رنگ نقره‌ای

یخچال بالا فریزر جی‌پلاس مدل J505 سه‌طبقه و 3 کشوی یخچال و 2 طبقه فریزر دارد. 580 لیتری است و آبریز معمولی و یخ‌ساز غیر اتوماتیک دارد. این یخچال مجهز به کمپرسور اینورتر با رده انرژی A++ هم هست. عایق‌بندی صحیح دستگاه هم باعث ماندگاری بالای مواد غذایی، عدم ایجاد برفک، افزایش طول عمر موتور یخچال و مصرف بهینه‌ی انرژی می‌شود.

برای اینکه با امکانات یخچال بالا فریزر مدل J505 بیشتر آشنا شوید از شما دعوت می‌کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

یخچال بالا فریزر چیست؟

اگر آشپزخانه‌تان فضای کافی برای قرار دادن یخچال و فریزر ساید‌بای‌ساید را ندارد باید مدل‌های بالا فریزر یا پایین فریزر خریداری کنید. این مدل‌ها از قدیمی‌ترین و البته متداول‌ترین محصولات شرکت‌های تولید‌کننده‌ی یخچال و فریزر است. اغلب هم در مقایسه با مدل‌های سایدبای‌ساید و دیگر طراحی‌های نوین یخچال ‌فریزر، قیمت‌های ارزان‌تری دارند.

توجه داشته باشید که مدل‌های بالا فریزر با اینکه فضای داخلی زیادی دارند اما برای دسترسی به بخش‌های پایینی یخچال که در طول روز ممکن است زیاد با آن‌ها سروکار داشته باشید، باید مدام خم شوید. اما بدون شک برای آشپزخانه‌های کوچک یکی از بهترین انتخاب‌هاست.

فضای داخلی یخچال بالا فریزر جی‌پلاس مدل J505 چگونه است؟

یخچال جی پلاس

این دستگاه دارای 3 طبقه و 3 کشوی میوه و سبزیجات در یخچال و 2 طبقه فریزر است. استفاده از کشو و طبقات در طراحی یخچال و فریزر مدل GRF-J505 جی‌پلاس باعث شده تا تفکیک مواد غذایی برای مصرف‌کننده آسان‌تر باشد. این مدل همچنین دو محفظه اختصاصی برای میوه و سبزیجات دارد.

امکاناتی ازجمله Fresh Box برای تازه ماندن مواد غذایی، Fresh Air Flow برای یکنواختی دما، Super Cooling/Super Freezing  برای سرمایش سریع یخچال و فریزر و تنظیم هوشمند بهینه‌ی دما و نمایشگر LED از دیگر ویژگی‌های این یخچال است.

دو قابلیت Super Cooling و  Super Freezing کمک می‌کنند تا مواد غذایی و همچنین مواد گوشتی در کوتاه‌ترین زمان ممکن خنک و منجمد شوند. این امر باعث می‌شود تا مواد غذایی همیشه طروات و تازگی خود را حفظ کنند و خواص خود را از دست ندهند.

یخچال‌های بالا فریزر جی‌پلاس برای چه خانواده‌هایی مناسب است؟

یخچال‌های بالا فریزر جی‌پلاس برای مصارف خانگی و خانواده‌های کم‌جمعیت یا متوسط مناسب است.

تکنولوژی گردش چندگانه هوای تازه Fresh Air Flow چه کاربردی دارد؟

وقتی دمای داخلی یخچال یکنواخت باشد، مواد غذایی برای مدت طولانی‌تری سالم و تازه می‌مانند. این تکنولوژی در یخچال‌های بالا فریزر جی‌پلاس علاوه بر ایجاد دمای یکدست در تمام یخچال، کمک می‌کند تا بوی مواد غذایی در یخچال باقی نماند.

این قابلیت در کنار سرمایش سریع به شما اجازه می‌دهد تا در کمترین زمان، بیشترین سرمایش در یخچال یا فریزر را داشته باشید. به‌طوری‌که می‌توانید ظرف دو ساعت مواد غذایی موردنیاز خود را منجمد کنید.

عملکرد موتور اینورتر یخچال بالا فریزر جی‌پلاس مدل J505 چگونه است؟

یخچال بالا فریزر جی‌پلاس مدل J505 به کمپرسور اینورتر مجهز است که از نظر عملکرد و مصرف انرژی آن را در رده‌ی بالایی قرار می‌دهد. همچنین باعث می‌شود تا دستگاه در سکوت کامل کار کند. یعنی هیچ‌گونه صدایی از موتور در این یخچال ایجاد نمی‌شود.

موتورهای اینورتر به ‌طو رکلی مزایا زیادی دارند. علاوه بر اینکه انرژی کمی مصرف می‌کنند، از طول عمر بالایی نیز بهره می‌برند. کمپرسورهای هوشمند اینورتر علاوه بر مدیریت بهینه‌ی مصرف انرژی، مانع از خاموش و روشن شدن‌های پی‌درپی کمپرسور می‌شوند. تنظیم میزان فعالیت کمپرسور بر اساس میزان خروج هوای سرد و ورود هوای گرم باعث می‌شود تا دمای فضای داخلی یخچال یکنواخت شود. این امر درنهایت منجر به کاهش مصرف برق، استهلاک کمتر و طول عمر بیشتر دستگاه می‌شود.

برچسب انرژی این یخچال بالا فریزر هم A++ است که همین امر باعث شده تا این مدل را در دسته یخچال‌های کم‌مصرف قرار بگیرد. برچسب مصرف انرژی A++ در یخچال‌های بالا فریزر جی‌پلاس باعث افزایش طول عمر دستگاه و کاهش هزینه‌های برق می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟