فناوری

ساعت های هوشمند آنر در IFA 2020 رونمایی شدند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، ساعت های هوشمند آنر در مدل های GS Pro و ES در نمایشگاه فناوری ایفا 2020 رونمایی ...

زهرا سیاحی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، ساعت های هوشمند آنر در مدل های GS Pro و ES در نمایشگاه فناوری ایفا 2020 رونمایی شدند.

ساعت های هوشمند جدید آنر در ایفا 2020 معرفی شدند

امسال در نمایشگاه تجاری ایفا که برای اولین بار به صورت واقعی و مجازی در شهر برلین پایتخت کشور آلمان برگزار شد، گجت های پوشیدنی نیز معرفی شدند. روز گذشته شرکت چینی آنر از دو ساعت هوشمند خود با عنوان GS Pro و ES پرده برداری کرد تا به مجموعه محصولات جدیدی که تاکنون در نمایشگاه معرفی کرده است، افزوده شوند.

برای مشاهده جدیدترین خبر های نمایشگاه ایفا ۲۰۲۰ روی گزینه زیر کلیک کنید.

نمایشگاه ایفا ۲۰۲۰

از مشخصات ظاهری ساعت هوشمند GS Pro آنر می توان به صفحه نمایش گرد و برآمده اشاره کرد که جهت مقاومت در برابر محیط های دشوار طراحی شده است.

ساعت هوشمند GS Pro با یک بار شارژ می تواند حداکثر 25 روز دوام بیاورد و از قابلیت هایی مانند GPS و هشدارهای جوی پیشرفته برخوردار است و کاربران می توانند از آن برای سفرهای طولانی و چند روزه استفاده کنند.

ساعت هوشمند

همچنین ساعت GS Pro بیش از 100 حالت تناسب اندام دارد و می تواند از فعالیت هایی مانند ورزش سه گانه و اسکی پشتیبانی کند و حتی دارای یک فشارسنج برای کوهنوردان است.

ساعت هوشمند یاد شده با توجه به قابلیت های جدید و پیشرفته ای که دارد، وزن سبکی را نیز ارائه می دهد. همچنین در رنگ های سفید، مشکی و آبی عرضه می شود.

ساعت هوشمند دیگری که کمپانی آنر معرفی کرده ES نام دارد. این گجت پوشیدنی از طراحی ظریف و باریک بهره می برد. این مدل ساعت هوشمند آنر برای افرادی که به تناسب اندام و سلامتی خود اهمیت زیادی می دهند طراحی شده است.

ساعت یاد شده 95 حالت ورزشی را ارائه می دهد و می تواند 44 حرکت متحرک تناسب اندام را بر روی صفحه نمایش AMOLED مستطیل شکل 1.64 اینچی خود به نمایش بگذارد.

ساعت هوشمند ES از نظر شارژدهی باتری به پای ساعت هوشمند G Pro نمی رسد ولی اگر مراقب باشید باز هم 10 روز زمان می برد تا ساعت به شارژر نیاز داشته باشد.

ساعت هوشمند G Pro با قیمت 250 یورو (حدود 300 دلار، 230 پوند و 420 دلار استرالیا) و ساعت هوشمند ES با قیمت 100 یورو از 7 سپتامبر در اروپا عرضه می شوند.

تبلت و لپ تاپ آنر

در پی تکمیل معرفی محصولات جدید آنر در ایفا 2020 می توان دو مدل لپ تاپ و یک تبلت جدید را نام برد. Honor Pad 6 یک تبلت 10 اینچی بوده که به عنوان وسیله سرگرمی قابل حمل برای کودکان و بزرگسالان طراحی شده است. وزن این تبلت 460 گرم بوده و کاربران می توانند به راحتی آن را حمل کنند. از قابلیت های این تبلت Pad 6 آنر می توان اتصال به وای فای و LTE و وجود دو بلندگوی قدرتمند را نام برد.

اگر به دنبال یک سیستم فوق العاده برای کمک به تکمیل پروژه های پیچیده تان هستید می توانید به خرید لپ تاپ MagicBook Pro فکر کنید. لپ تاپ یاد شده متناسب با نیازهای کاربران طراحی شده است. از مشخصات ظاهری لپ تاپ MagicBook Pro می توان به صفحه نمایش 16 اینچی، پردازنده AMD Ryzen 5 4600H با کارت گرافیک یکپارچه Radeon Graphics، درایو ذخیره سازی SSD 512 گیگابایت و حافظه رم 16 گیگابایت اشاره کرد. قرار است لپ تاپ یاد شده از 7 سپتامبر با قیمت 900 یورو در اروپا عرضه شود.

اگر این لپ تاپ Honor مطابق با نیاز کاربران نباشد، این کمپانی از نسخه جدید AMD MagicBook 14 و 15 رونمایی کرد. این مدل ها در ماه آینده با قیمت 750 یورو برای MagicBook 14 و 700 یورو برای 15 MagicBook در اروپا روانه بازار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟