جارو برقی های رباتیک Neato در ایفا 2020
خانه هوشمند

استقبال از جارو برقی های رباتیک Neato در ایفا 2020

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، نمایشگاه IFA 2020 ساعات پایانی خود را سپری می کند و بخش خانه هوشمند همانند سال ...

نفیسه رحیمی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، نمایشگاه IFA 2020 ساعات پایانی خود را سپری می کند و بخش خانه هوشمند همانند سال های اخیر با دستی پر حضور پیدا کرده است و حتی ویروس کرونا هم موفق نشده تداخلی در آن ایجاد کند. جاروبرقی های رباتیک یکی از مهمترین بخش های این حوزه تلقی می شوند و رقابت در میان تولید کنندگان این محصولات مانند Neato بسیار فشرده و شدید است. جارو برقی های رباتیک Neato در ایفا 2020 با امکانات پیشرفته تر رونمایی شدند و مورد توجه بسیاری از بازدیدکنندگان مجازی قرار گرفتند.

برای مشاهده جدیدترین خبرهای نمایشگاه ایفا ۲۰۲۰ روی گزینه زیر کلیک کنید.

نمایشگاه ایفا ۲۰۲۰

مشخصات جارو برقی های رباتیک Neato در ایفا 2020

ویژگی و امکانات این سری از محصولات Neato به روز شده است و در لیست جارو برقی های رباتیک Neato در ایفا 2020 نام مدل D8، D9 و D10 دیده می شود. سرعت عمل و طراحی مدل های جدید بهبود یافته و شکل و شمایل آن ها نیز ارتقا پیدا کرده است. این شرکت مدعی شده که مدل D10 از یک فیلتر هپا واقعی برخوردار است و بیشترین کارایی را در از بین بردن ذرات معلق هوا دارد.

 جارو برقی های رباتیک Neato در ایفا 2020

 مدل D10 Neato پرچمدار سری جدید جاروبرقی های رباتیک Neato در ایفا 2020 تلقی می شود که از فلز در طراحی آن استفاده شده و به دلیل بهره بردن از قابلیت های برجسته در لیست محصولات پریمیوم این شرکت قرار گرفته است. اگر از بالا به این محصول تازه وارد Neato نگاه کنیم، متوجه خواهیم شد که طراحی شبیه به حرف D دارد و برای تمیز کردن گوشه های اتاق ایده آل است.

جاروبرقی رباتیک D10 همانند سایر مدل های این شرکت از یک سیستم رهیابی لیزری استفاده می کند که به راحتی در اتاق های خانه حرکت کرده و به مانعی برخورد نمی کند. اما مهمترین ویژگی این مدل که منجر به تمایز آن از سایر محصولات Neato شده و در نمایشگاه ایفا 2020 سر و صدا زیادی کرده است، بهره بردن از یک فیلتر هپا (HEPA) با کارایی بالا است که می تواند حتی ذرات کوچکتر از 0.3 میکرون را حذف کند. این شرکت مدعی شده که به کمک این فیلتر، 99.97% مواد آلاینده و آلرژی زا از بین می روند و تنها تعداد محدودی از نسخه های موجود در بازار به این فیلتر مجهز هستند.

بیشتر بخوانید:

بهترین جاروبرقی های رباتیک 2020

قیمت جاروبرقی های رباتیک Neato در ایفا 2020 اعلام شد که مدل D10 با ارزش 899 دلار در اختیار مشتریان قرار می گیرد و دو مدل D9 و D8 به ترتیب با برچسب قیمت 799 و 699 دلار روانه بازار خواهند شد. براساس گفته ی سخنگوی این شرکت، مشتریان می توانند در پاییز امسال به این مدل ها دسترسی داشته باشند.

 مدل D10 Neato

 جارو برقی های رباتیک Neato در ایفا 2020

مشخصات

  • دارای فیلتر هپا با قابلیت از بین بردن 99.97% مواد آلرژی زا
  • زمان اجرا: 150 دقیقه
  • قیمت: 899 دلار

 مدل D9 Neato

 جارو برقی های رباتیک Neato در ایفا 2020

مشخصات

  • دارای فیلتر هپا استایل اولترا پرفورمنس با قابلیت از بین بردن 99.5% مواد آلرژی زا
  • زمان اجرا: 120 دقیقه
  • قیمت: 799 دلار

 مدل D8 Neato

مشخصات

  • دارای فیلتر معمولی
  • زمان اجرا: 90 دقیقه
  • قیمت: 699 دلار

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟

نظرات ثبت شده

  • ژیلا | 01 شهریور 1402 در 8:36 ب.ظ

    سلام من یه جاروی نیتو ۸ از سوئد اوردم اینجا به گوشیم کانکت نمیشه میشه راهنمایی کنید چطور راه اندازی کنم .