جدیدترین تلویزیون های ایفا 2020
اخبار لوازم خانگی

مروری بر مشخصات جدیدترین تلویزیون های ایفا 2020

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بزرگترین گردهمایی فناوری اروپا امروز به ایستگاه پایانی می رسد و تاکنون ...

نفیسه رحیمی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بزرگترین گردهمایی فناوری اروپا امروز به ایستگاه پایانی می رسد و تاکنون محصولات جدیدی از برندهای شرکت کننده به نمایش گذاشته شده اند. بخش صوتی و تصویری نیز از این قافله عقب نمانده است و علیرغم تفاوت عمده رویداد امسال با سال های اخیر، شاهد معرفی تکنولوژی های پیشرفته در تلویزیون و پروژکتورها هستیم که می تواند استاندارد های این حوزه را تغییر دهد. در این بخش تلاش شده تا به منظور آشنایی بیشتر مخاطبان با اخبار نمایشگاه IFA 2020 لیستی از مشخصات جدیدترین تلویزیون های ایفا 2020 گردآوری شود.

برای مشاهده جدیدترین خبرهای نمایشگاه ایفا ۲۰۲۰ روی گزینه زیر کلیک کنید.

نمایشگاه ایفا ۲۰۲۰

تلویزیون فیلیپس اولد پلاس ۹۳۵

جدیدترین تلویزیون های ایفا 2020 و اولد فیلیپس 935

تلویزیون فیلیپس اولد پلاس ۹۳۵ نخستین مدلی است که در لیست جدیدترین تلویزیون های ایفا 2020 قرار می گیرد. اطلاعاتی از این مدل برای نخستین بار در ماه جولای به بیرون درز کرد و هم اکنون فیلیپس از پرچمدار تلویزیون های اولد 2020 خود با افتخار رونمایی می کند.

از ویژگی های تلویزیون فیلیپس اولد پلاس ۹۳۵ می توان به نور پردازی ۴ جهته، پردازشگر نسل چهارم P5 و سیستم صوتی 70W 3.1.2 کاناله B&W اشاره کرد.این مدل در سه سایز 48، 55 و 65 اینچی در اختیار مشتریان قرار می گیرد و بعد از ال جی CX و سونی A9G سومین تلویزیونی است که از صفحه نمایشگر 48 اینچی OLED بهره می برد.

لامپ نواری فیلیپس Hue

لامپ نواری فیلیپس و جدیدترین تلویزیون های ایفا 2020

پروژکتورها و لامپ های هوشمند نیز در این رویداد بزرگ حضور داشتند و بخش عمده ای از اخبار نمایشگاه ایفا 2020 را به خود اختصاص دادند. در این بخش تلاش شده تا علاوه بر پرداختن به مشخصات جدیدترین تلویزیون های ایفا 2020، سایر لوازم صوتی و تصویری تولید کننده های لوازم خانگی مورد بررسی قرار بگیرد. یکی از محصولاتی که نمی توان از آن غافل شد، لامپ نواری فیلیپس Hue است که برای اطلاع از مشخصات آن با ما همراه شوید.

لامپ نواری Play Gradient فیلیپس برای پشت تلویزیون( 55 تا 80 اینچی ) طراحی شده و می تواند در چندین رنگ مختلف روشن شود. مشتریان باید برای استفاده از این لامپ ها در پشت تلویزیون های  55-60 اینچی حدود 199 دلار هزینه کنند که مطمئنا قیمت آن برای تلویزیون های بزرگ تر بیشتر است.

بیشتر بدانید:

معرفی لامپ های هوشمند Hue فیلیپس در ایفا 2020

تلویزیون سامسونگ مدل Q700T 8K

تلویزیون سامسونگ مدل Q700T 8K در ایفا 2020

حضور تلویزیون سامسونگ مدل Q700T 8K در لیست جدیدترین تلویزیون های ایفا 2020 یک خبر خوش تلقی می شود که در واقع می تواند عنوان شگفتانه اخبار این رویداد را به خود اختصاص دهد.

تلویزیون سامسونگ مدل Q700T 8K در مراسم آنلاین اختصاصی این شرکت با عنوان زندگی بدون توقف به نمایش گذاشته شد. این مدل، یک تلویزیون سطح ابتدایی 8K بوده و در مقایسه با مدل  Q800T از قیمت پایین تری برخوردار است. مشتریان می توانند نسخه 55 اینچی را با بهای تنها دو هزار و 700 دلار خریداری کنند.

مدل Q700T 8K سامسونگ با نیمی از مناطق کم نور تلویزیون  Q800T ارائه می شود و از نرخ HDR کمتری نیز بهره برده که در نتیجه روشنایی آن کمتر از مدل بالاتر خود است اما همچنان به قابلیت های برجسته مانند  OTS+ برای صدای سه بعدی مجهز است.

پروژکتور پریمیر سامسونگ

پروژکتور پریمیر سامسونگ و جدیدترین تلویزیون های ایفا 2020

یکی دیگر از محصولات این برند کره ای که مورد استقبال قرار گرفت، سری جدید پروژکتور پریمیر سامسونگ است و در دو مدل روانه بازار خواهد شد. مدل اول، یک پروژکتور  4K لیزری سه گانه است که از فناوری HDR10+ پشتیبانی می کند.

LSP9T با قابلیت نمایش ۱۳۰ اینچ عرضه می شود و  مدل دوم LSP7T نام دارد که کمی ضعیف‌تر است و تصویری 120 اینچی را به نمایش می‌گذارد.

پروژکتور CinemaX P2 اوپتوما

پروژکتور CinemaX P2 اوپتوما

پروژکتور CinemaX P2 اوپتوما در نمایشگاه IFA 2020 رونمایی نشد اما مشخصات این مدل در هفته اول سپتامبر منتشر شد و به همین دلیل در این لیست قرار گرفته است. این محصول جدید اوپتوما جایگزین مدل CinemaX P1 خواهد شد و بسیاری از امکانات آن به روز شده است.

این محصول تازه با پشتیبانی از ultra-bright 4K، اسپیکر 40K و همچنان شدت روشنایی 3,000 لومن عرضه می شود و به علاوه، دارای حالت Enhanced Gaming است که می تواند برای گیمرها جذاب باشد.

پروژکتور CineBeam HU810P ال جی

پروژکتور CineBeam HU810P ال جی و جدیدترین تلویزیون های ایفا 2020

نام محصولات سامسونگ در مطلب جدیدترین تلویزیون های ایفا 2020 ذکر شده و به همین دلیل نمی توان رقیب سنتی این برند یعنی ال جی را نادیده گرفت. پروژکتور CineBeam HU810P ال جی به تازگی معرفی شده است و با روشنایی 2700 لومن در لیست بهترین پروژکتورهای این هفته قرار می گیرد.

جالب است بدانید که این مدل ال جی می تواند تصاویری به کوچکی 40 اینچ و یا به بزرگی 300 اینچ را نمایش دهد.

انتهای پیام/

 

نظر شما چیست؟