ریلمی در ایفا 2020
فناوری

سرانجام از محصولات جدید ریلمی در ایفا 2020 رونمایی شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، ریلمی یک شرکت تولید کننده گوشی هوشمند است که سال 2018 در چین تاسیس شد. این ...

بهنام وحیدی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، ریلمی یک شرکت تولید کننده گوشی هوشمند است که سال 2018 در چین تاسیس شد. این کمپانی برای اولین بار در کنفرانس خبری ایفا 2020 شرکت کرد و در این سخنرانی به اهداف بلند پروازانه و محصولات جدید ریلمی در ایفا 2020 اشاره شد.

مدهو شت بعد از بر عهده گرفتن مدیریت نمایندگی ریلمی اروپا، برای نخستین بار است که در یک کنفرانس به طور رسمی سخنرانی می کند. وی در جریان کنفرانس ریلمی در ایفا 2020 عنوان کرد: هدف بلند پروازانه این شرکت، تبدیل شدن به یکی از 5 برند برتر گوشی هوشمند در اروپا است.

برای مشاهده جدیدترین خبرهای نمایشگاه ایفا ۲۰۲۰ روی گزینه زیر کلیک کنید.

نمایشگاه ایفا ۲۰۲۰

گجت های ریلمی در ایفا 2020

این شرکت چینی در نمایشگاه IFA 2020  از ساعت هوشمند S Pro و هدفون بی سیم Air Pro رونمایی کرد که طبق گفته های مدهو شت، این محصولات برای بازار اروپا طراحی شده اند.

ساعت هوشمند S Pro ریلمی دارای صفحه نمایشگر AMOLED است که شباهت زیادی به OLED دارد. جدید ترین هدفون بی سیم Air Pro  ریلمی کمی ارتقا پیدا کرده و قابلیت حذف نویز به آن اضافه شده است. طبق برخی از اخبار، این دو دستگاه در سه ماه آخر سال وارد بازار اروپا می شود. یکی دیگر از هدفون هایی موجود در این نمایشگاه، هدفون وایرلس Pro است و بر خلاف نامی که برای آن انتخاب شده، کاملا بی سیم نیست. گفته می شود این هدفون زودتر از دو گجت قبلی وارد بازار اروپا می شود زیرا مراحل تولید و عرضه را طی کرده است.

https://lkiran.com/tag/realme/

محصولات دیگری از ریلمی در ایفا 2020 به نمایش گذاشته شده اند که شامل لامپ هوشمند، دوربین امنیتی هوشمند 360 درجه ای و تلویزیون 55 اینچی می شوند. همچنین این کمپانی هنوز برای گجت های خود قیمتی تعیین نکرده است.

ریلمی در ایفا 2020

گوشی ها هوشمند ریلمی

اخیرا سری 7 و 7 Pro گوشی های هوشمند ریلمی در بازار هند معرفی شده اند، این گوشی ها مجهز به یک صفحه نمایشگر با کیفیت + Full HD است و از سیستم عامل Android 10  پشتیبانی می کند که این سیستم عامل با رابط کاربری ریلمی همراه است. گوشی های هوشمند سری 7 ریلمی در دو مدل ارائه می شوند که مدل اول رم 6GB و حافظه داخلی 64GB دارد و قیمت این محصول 14999 روپیه است. مدل دوم از رم  8GB  و حافظه داخلی  128GB بهره برده است و با قیمت 16999 روپیه در بازار به فروش می رسد.

همچنین سری 7 Pro در دو مدل طراحی شده که ارزان ترین مدل دارای رم  6GB و حافظه داخلی 64GB است و قیمتی که ریلمی برای این محصول در نظر گرفته، 19999 روپیه است. مدل بعدی با قیمت 21999 روپیه و حافظه داخلی 128GB به فروش می رسد. ریلمی در تاریخ 10 سپتامبر این دو گوشی هوشمند را وارد بازار هند می کند و به فروش می رساند.

طی کنفرانس مطبوعاتی ریلمی در ایفا 2020، رونمایی از گوشی هوشمند سری 7 ریلمی در اروپا تایید شد و بر اساس سخنرانی مدیر عامل ریلمی در اروپا، هدفون وایرلس و ساعت هوشمند  S Pr بعد از رونمایی هدفون Air Pro، در تاریخ ذکر شده وارد بازار اروپا می شود.

ریلمی در ایفا 2020

تمام محصولات و گجت هایی که در ایفا نمایش داده می شوند، بخشی از استراژی 1 + 4 + N ریلمی برای افزایش تولید است. طبق این برنامه، گوشی هوشمند ریلمی را به عنوان دستگاه اصلی در کنار محصولات پروژه ی Realme Link می بینید تا بتوان از تمام دستگاه های مجهز به اینترنت اشیاء استفاده کرد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟