میله در ایفا 2020
اخبار لوازم خانگی

میله در ایفا 2020 هوش مصنوعی را به آشپزخانه می آورد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت میله در ایفا 2020 به معرفی محصولات جدید خود پرداخته است. این محصولات ...

زهرا سیاحی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت میله در ایفا 2020 به معرفی محصولات جدید خود پرداخته است. این محصولات جدید به راحتی و نوآوری افراد در محیط آشپزخانه کمک شایانی می کند.

برای مشاهده جدیدترین خبرهای نمایشگاه ایفا ۲۰۲۰ روی گزینه زیر کلیک کنید.

نمایشگاه ایفا ۲۰۲۰

محصولات جدید میله در ایفا 2020

نمایشگاه فناوری ایفا یکی از رویدادهای بزرگ در زمینه فناوری و لوازم خانگی است که هر ساله با حضور برندهای سرشناس برگزار می شود. شرکت آلمانی میله در این رویداد به معرفی محصولات جدید خود پرداخته که شامل یک دوربین اجاق فر و ماشین لباسشویی و خشک کن می شود. این دوربین درون اجاق فر قرار می گیرد و کاربر می تواند به لطف دوربین داخل اجاق فر را مشاهده کرده و روند پخت و پز غذای خود را کنترل کند.

سال گذشته شرکت تولید کننده لوازم خانگی میله یک دوربین اجاق فر تولید کرده که برای اولین بار تصاویر زنده را به گوشی هوشمند کاربران منتقل می کند و به مصرف کنندگان این امکان را می دهد تا روند پخت و پز را بررسی کرده و دستگاه را تنظیم کنند. اما در حال حاضر این دوربین از ویژگی Smart Food ID بهره می برد و قادر به تشخیص جنس ظروف داخل فر است و متناسب با آن یک برنامه پخت و پز مناسب را ارائه می دهد.

این دوربین در حال حاضر قادر به شناسایی بیش از 20 نوع ظرف، سبزیجات، گوشت و کیک است و با گذشت زمان بسیاری از مواد غدایی و ظروف را می تواند تشخیص دهد.

قابلیت Smart Browning Control با استفاده از دوربین سطح پخت موادغذایی مانند پیتزا یا مرغ بریانی را کنترل می کند. مثلا شما یک پیتزا درون فر قرار داده اید این قابلیت تشخیص می دهد که سطح پیتزا چقدر سرخ شده و در زمان مناسب اجاق فر را متوقف می کند. همچنین فناوری CookAssist برای اجاق های القایی میله در نظر گرفته شده و به صورت گام به گام کل فرآیند سرخ کردن را از طریق اپلیکیشن Miele برای کاربران فراهم می کند.

سنسور هوشمند TempControl دمای ایده آل را در اجاق فر تعیین کرده و آن را به طور خودکار حفظ می کند. بنابراین دیگر نیازی به دخالت کاربران برای تنظیم دما نیست و دیگر نگران سوختن مواد غذایی خود نباشند.

دکتر Axel Kniehl مدیر اجرایی بازاریابی و فروش اظهار کرد:”سیستم های جدید هوشمند ما نوعی تجربه کاملاً دیجیتالی پخت و پز را ارائه می دهند که شما فقط می توانید آن را از کمپانی میله بدست آورید.”

ماشین لباسشویی و خشک کن جدید میله از مجموعه WT1 هستند و یک شست و شوی هوشمندانه و متفاوت را نشان می دهند. ماشین لباسشویی و خشک کن جدید به ترتیب دارای ظرفیت شستشوی 9 کیلوگرم و 6 کیلوگرم هستند. این محصولات هوشمند میله می توانند در کمتر از 3 ساعت تا 4 کیلوگرم لباس را بشویند و خشک کنند و در نتیجه هیچ آسیبی به البسه وارد نشود.

گفتنی است که فرآیند شست و شوی ماشین لباسشویی میله به برنامه های آن بستگی دارد و در مواردی ویژه می تواند به روشی سریع و بی سر و صدا در کمتر از یک ساعت لباس ها را بشوید.

گزارشاتی از ارقام فروش محصولات کمپانی میله منتشر شده که اطلاعاتی از وضعیت کسب و کار این شرکت ارائه می دهد. این اطلاعات توسط دکتر Axel Kniehl (مدیر اجرایی بازاریابی و فروش) و دکتر Reinhard Zinkann (مدیر اجرایی و صاحب کمپانی) منتشر شده است.

دکتر Reinhard Zinkann مدیر اجرایی و صاحب کمپانی اظهار کرد:” ما بسیار خوشحالیم که در این سال ها میله به خوبی کار خود ادامه داده ولی این روزها با توجه به شیوع ویروس کرونا فروش محصولات در سال جاری رشد قابل توجهی را تجربه کرده و محصولات ما بیشتر در بازار های اصلی مانند آلمان، اتریش و سوئیس به فروش رسیده است.”

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟