جالب ترین گجت های ایفا 2020
اخبار لوازم خانگی

هفت تا از جالب ترین گجت های ایفا 2020 را بیشتر بشناسید

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، یکی از رویداد های بزرگ  فناوری در اروپا، نمایشگاه ایفا 2020 است که هر ساله در ...

بهنام وحیدی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، یکی از رویداد های بزرگ  فناوری در اروپا، نمایشگاه ایفا 2020 است که هر ساله در شهر برلین برگزار می شود. لوازم خانگی و گجت های مختلفی از برند های معتبر دنیا در این گردهمایی نمایش داده می شوند اما امسال این نمایشگاه نسبت به سال های گذشته خلوت تر برگزار شد و بسیار از کمپانی ها در ایفا 2020 حضور نداشتند. با این حال محصولات زیادی به نمایش گذاشته شده اند و ما قصد داریم شما را با هفت تا از جالب ترین گجت های ایفا 2020 بیشتر آشنا کنیم.

جالب ترین گجت های ایفا 2020 کدام اند؟

هر کدام از جالب ترین گجت های ایفا 2020 ویژگی خارق العاده ای دارند و از فناوری خاصی بهرمند شده اند که باعث شده توجه اکثر بینندگان مجازی ایفا به آنها جلب شود. در ادامه با ما همراه باشید تا این گجت ها را بیشتر بشناسید.

برای مشاهده جدیدترین خبر های نمایشگاه ایفا ۲۰۲۰ روی گزینه زیر کلیک کنید.

نمایشگاه ایفا ۲۰۲۰

 

چرخ ورزش گربه The Little Cat  

جالب ترین گجت های ایفا 2020

اگر تنها یک چیز وجود داشته باشد که گربه ها نمی توانند در برابر آن مقاومت کنند، اشاره گر های لیزری هستند. چرخ ورزش گربه The  Little Cat نتیجه خلاقیت یک شرکت کره ای است که از این تئوری برای ساخت این محصول استفاده کرده و تا کنون مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته است. با استفاده از این واقعیت، حیوان خانگی شما برای تعقیب یک نقطه نور وسوسه می شود و حلقه آن را به حرکت در می آورد. این دستگاه به خاطر طراحی خلاقانه در لیست جالب ترین گجت های ایفا 2020 قرار گرفته است.

کمپانی کره ای The Little Cat برای چرخ ورزش گربه یک نرم افزار طراحی کرده است که به شما این امکان را می دهد، نور لیزر و سرعتی که گربه شما می دود را کنترل کنید. در این اپلیکیشن می توانید مقدار کالری که گربه شما سوزانده را ببینید.

 

گلدان هوشمند GreenBox

جالب ترین گجت های ایفا 2020

بذر گیاه مورد علاقه خود را در گلدان هوشمند Greenbox بکارید و خیالتان بابت نگهداری آن راحت باشد زیرا به گفته شرکت BerlinGreen، اولین گلدان خانگی کاملا هوشمند معرفی شده است.

یکی از جالب ترین گجت ها در ایفا 2020 گلدان هوشمند Greenbox بوده که عمدتا برای گیاهان و سبزیجات بوته ای است اما می توانید برای پرورش نهال درختان از این گلدان استفاده کنید.

فیلیپ واورزینیاک ، مدیر اجرایی شرکت آلمانی BerlinGreen ادعا می کند که این گلدان تنها یه جعبه پلاستیکی معمولی در خانه شما نیست بلکه یک گلدان هوشمند چوبی است که در داخل آن یک کامپیوتر هوشمند برای تنظیم شرایط وجود دارد. این گلدان امکان کنترل نور روز شبیه سازی شده، رطوبت، دما و چرخه رشد را با کمک یک نرم افزار برای شما فراهم می کند. همچنین می تواند به عنوان یک لامپ در خانه شما باشد و برنامه ریزی شود تا مانند آلارم ساعت عمل کند.

 

ربات حضور از راه دور GoBe

جالب ترین گجت های ایفا 2020

بعد از شیوع ویروس کرونا راه های ارتباط و روش کار کردن تغییر پیدا کرده است. تماس تصویری با گوشی هوشمند راه حل مناسبی برای دور کاری نیست زیرا مشکلات زیادی همانند کیفیت تصاویر را به همراه دارد. اما با ربات حضور از راه دور GoBe این مشکلات حل می شود.

در نمایشگاه ایفا برلین، یک شرکت دانمارکی ربات حضور از راه دور را به نمایش گذاشت که می تواند مستقیماً جایگزین سفر های تجاری با حضور از راه دور باشد. قطعه اصلی آن شامل یک صفحه نمایش 21.5 اینچی می شود که توسط چند بلندگو احاطه شده و صورت فردی که از راه دور در ارتباط است را به طور کامل برای حضار به نمایش می گذارد. در همین حال، کاربر از راه دور به وسیله دوربین با کیفیت 4K تصاویر همه افراد اتاق را می بیند و در صورت نیاز از می تواند قابلیت بزرگنمایی تصاویر استفاده کند. بنابراین کاربر می تواند کنترل آنچه که می بیند را به دست بگیرد. همچنین این دستگاه از طریق Wi-Fi کار می کند و دارای قابلیت 4G است.

این ویژگی های منحصر به فرد باعث شده تا ربات حضور از راه دور GoBe در لیست جالب ترین گجت های ایفا 2020 قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید:

مروری بر مشخصات جدیدترین تلویزیون های ایفا 2020

گرم کن هوشمند آب هیتل

جالب ترین گجت های ایفا 2020

اگر شما در خانه هستید، احتمالاً به کمک کتری آب را جوشانده و برای تهیه نوشیدنی گرم از آن استفاده می کنید. اما این کار هدر رفتن انرژی زیادی را به همراه دارد. گرم کن هوشمند آب هیتل می تواند بهترین جایگزین برای کتری در خانه و محل کار باشد.

شرکت تازه کار هیتل در ایفا 2020 یک گرم کن هوشمند آب به نمایش گذاشت که این دستگاه چای، قهوه و یا سوپ شما را گرم می کند و با محیط زیست کاملا سازگار است. هیتل از یک میله فلزی و یک سیم پیچ القایی جداگانه که روی یک پایه قرار می گیرد، استفاده کرده تا آب را در کمتر از یک دقیقه بجوشاند. این دو دستگاه از طریق بلوتوث به هم متصل می شوند و از آهن ربا برای تولید 2000 وات نیرو استفاده می کنند.

جالب ترین گجت های ایفا 2020

قطعات این دستگاه از مواد قابل بازیافت تهیه می شود همچنین پایه این دستگاه، یک پد بی سیم برای شارژ کردن گوشی شما نیز است.

 

تابلوی اعلانات الکترواستاتیک Ataraina Esclip

جالب ترین گجت های ایفا 2020

یکی دیگر از جالب ترین گجت های ایفا 2020، تابلوی اعلانات الکترواستاتیک Ataraina Esclip است. این محصول یک تابلوی اعلانات بوده که نیازی به سنجاق، پین یا آهن ربا ندارد به این معناست شما به آن یادداشت های چسبنده و آزار دهنده احتیاج نخواهید داشت.

اسکلیپ ساخت یک شرکت ژاپنی به نام Creative Technology بوده که با استفاده از الکتریسیته ساکن یادداشت ها را می چسباند و این موضوع باعث شده تا اسناد آسیب نبینند. این ویژگی یک مزیت آشکار برای کسانی است که در خانه، اداره و یا مدرسه از یادداشت های زیادی استفاده می کنند.

 

تلویزیون های 8K QLED سری X915 تی سی ال

جالب ترین گجت های ایفا 2020

تلویزیون های K QLED8 سری X915 تی سی ال در لیست جالب ترین گجت های ایفا 2020 قرار دارد. یکی از قابلیت های کاربردی این تلویزیون، یک دوربین در بالای صفحه نمایشگر است که دوباره در تلویزیون های بزرگ این کمپانی دیده می شود.

نمونه برجسته در بین تلویزیون هایی که این امکانات را دارند، تلویزیون 75 اینچی سری 75X915 است. اگرچه همه مدل های این مجموعه دارای دوربینی بر روی حاشیه صفحه نمایش هستند اما دوربین تلویزیون K QLED8 سری X915 تی سی ال از قابلیت چرخیدن در هنگام تماس تصویری برخوردار است. سری X915 دارای دستیار Google برای کنترل صدا و تعویض کانال تلویزیون است.

 

ایستگاه کاری رایانشی 2 Bleu Jour Move

Bleu Jour یک شرکت فرانسوی است که بر تولید رایانه های کوچک، قدرتمند با ظاهری فوق العاده تمرکز دارد. آخرین محصول این کمپانی، ایستگاه کاری رایانشی 2 Bleu Jour Move است که به نظر می رسد برای طاحان گرافیکی کاملا مناسب است.

جالب ترین گجت های ایفا 2020

این ایستگاه کاری رایانشی بر اساس ساخت مدولار NUC Elements شرکت اینتل ساخته شده که جدیدترین پردازنده های زئون و Core  اینتل در آنها به کار رفته است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟