گجت های جالب ایفا 2020
جالب و خواندنی

هفت گجت جالب و جذاب ایفا 2020 را بیشتر بشناسید

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، نمایشگاه ایفا 2020 به اتمام رسید و در خصوص محصولات شرکت های بزرگ و نام آشنا ...

نفیسه رحیمی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، نمایشگاه ایفا 2020 به اتمام رسید و در خصوص محصولات شرکت های بزرگ و نام آشنا مانند ال جی، سامسونگ، فیلیپس، هواوی و … مطالب زیادی منتشر شد اما تمام اخبار این رویداد معطوف به فناوری های این شرکت ها نمی شود و محصولاتی نیز هستند که علیرغم نداشتن اسم و رسم، عملکرد بالایی داشته و بسیار پیشرفته هستند که همین منجر به محبوبیت آن ها در میان بازدیدکنندگان شده است. البته به این معنا نیست که نام برندهای بزرگ لوازم خانگی و فناوری در لیست هفت گجت جالب و جذاب ایفا 2020 قرار نمی گیرد اما عمده اخبار این حوزه مربوط به استارتاپ و شرکت هایی است که به دنبال اثبات خود و رقابت در این بازار هستند.

برای مشاهده جدیدترین خبرهای نمایشگاه ایفا ۲۰۲۰ روی گزینه زیر کلیک کنید.

نمایشگاه ایفا ۲۰۲۰

برخی از مخاطبان وقت خواندن یک مطلب را ندارند و به طور قطع تماشای ویدیو برای این دسته از افراد گزینه ی بهتری به شمار می رود و به همین دلیل، در این بخش قصد داریم تا به معرفی هفت گجت جالب و جذاب ایفا 2020 در قالب یک ویدیو بپردازیم.از طرفی دیگر، قابلیت ها و ویژگی های این محصولات به قدری متمایز و جالب توجه است که باید حتما به تماشای آن ها نشست.

در همین رابطه بیشتر بخوانید:

هفت تا از جالب ترین گجت های ایفا 2020 را بیشتر بشناسید

عملکرد و کارایی محصولاتی با عنوان های چرخ ورزش گربه The Little Cat، گلدان هوشمند Greenbox، ربات حضور از راه دور GoBe و … در این ویدیو به نمایش گذاشته شده است و هر کدام از آن ها با هدف خاص و راحت تر کردن زندگی بشر طراحی و ساخته شده اند. به طور مثال، ربات حضور از راه دور GoBe برای آن دسته از افرادی که به دلیل شیوع کووید-19 مجبور به دورکاری هستند، ایده آل است و صاحبان گربه های خانگی به لطف چرخ ورزش گربه The Little Cat دیگر نگران سلامتی و در واقع چاقی حیوان خانگی نیستند.

گلدان هوشمند Greenbox نیز به دلیل استفاده از فناوری هوشمند در لیست هفت گجت جالب و جذاب ایفا 2020 قرار گرفته است و با خرید آن، با خیالی آسوده می توانید به سفر بروید و از سالم ماندن گل و گیاه خود مطمئن باشید.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟