تلویزیون 55 اینچی ریلمی در IFA 2020
اخبار لوازم خانگی

تلویزیون 55 اینچی ریلمی در IFA 2020 معرفی شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، تلویزیون 55 اینچی ریلمی در IFA 2020 به همراه چندین محصول جدید این شرکت نظیر لامپ ...

نفیسه رحیمی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، تلویزیون 55 اینچی ریلمی در IFA 2020 به همراه چندین محصول جدید این شرکت نظیر لامپ هوشمند، ایرفون های حذف صدا وایرلس و دوربین هوشمند به نمایش گذاشته شد و به دلیل بهره بردن از امکانات و فناوری های پیشرفته توجه بسیاری از رسانه ها را به خود جلب کرد.

جالب است بدانید که تلویزیون 55 اینچی ریلمی در IFA 2020 به عنوان بزرگترین تلویزیون ساخته شده توسط این شرکت شناخته می شود و پیش از این، نسخه های 43 و 32 اینچی ریلمی روانه بازار شده اند. علاوه براین، این تولیدکننده چینی در جریان این رویداد عنوان کرد که قرار است تلویزیون های سری Narzo 20 طی ماه های آینده در اختیار مشتریان هندی قرار بگیرد.

یکی دیگر از رویدادهای مهم کنفرانس مطبوعاتی Realme مربوط به سمت جدید مدهو شت، مدیرعامل نمایندگی هند این شرکت می شود که از این پس، قرار است به عنوان نایب رییس این شرکت چینی و همچنین مدیرعامل نمایندگی اروپا به منظور توسعه محصولات ریلمی در این بازار فعالیت کند.

تلویزیون 55 اینچی ریلمی در IFA 2020

مدهو شت طی این کنفرانس خبری عنوان کرد: برعهده گرفتن مسئولیت بازار هند و اروپا یک چالش جدید و یک شروع دوباره برای من خواهد بود. مقر ریلمی در کشور آلمان است و به دنبال قرار گرفتن در لیست 5 برند برتر اروپا تا سال 2021 هستیم.

تلویزیون هوشمند ریلمی در IFA 2020 با پوشش دامنه رنگی NTSC 108% و رزولوشن 4K Ultra HD به معرض نمایش گذاشته شد و علاوه، از فناوری HDR و همچنین اندروید تی وی 9 Pie پشتیبانی می کند.

اطلاعاتی کمی از تلویزیون هوشمند 55 اینچی شرکت Realme در جریان نمایشگاه IFA 2020 منتشر شد و به نظر می رسد که درآینده شاهد اخبار بیشتری از این محصول تازه وارد ریلمی باشیم.

همان طور که اشاره شد، یکی از محصولات قابل توجه این برند در رویداد امسال، ایرفون های ایرباد پرو با فرمت TWSاست که از فناوری پیشرفته حذف صدا (ANC) بهره می برد.

براساس گزارش منتشر شده، شرکت ریلمی قرار است که محصولاتی جوان پسند و دارای قیمت مناسب را طی دو سال آینده روانه بازار کند و مدعی شده که این سری از محصولات جدید نیاز مشتریان را برآورده کرده و مبتنی بر 4G است. از طرفی دیگر، ریلمی در این کنفرانس به برنامه های خود برای توسعه 5G در جهان اشاره کرد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟