لوازم خانگی برقی قاچاق
اخبار لوازم خانگی

شناسایی ۱۰۰ میلیارد ریال لوازم خانگی قاچاق در شهرری

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، مدیرکل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران گفت: ۱۰۰ میلیارد ریال لوازم خانگی ...

نفیسه رحیمی | 4 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، مدیرکل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران گفت: ۱۰۰ میلیارد ریال لوازم خانگی قاچاق در یکی از انبار ‌های خیابان فداییان اسلام شهرری کشف و ضبط شد.

احمد جعفری نسب، اظهار داشت: این ۱۰۰ میلیارد ریال لوازم خانگی قاچاق که شامل ماشین ظرفشویی، چای ساز، تفلون و سایر لوازم آشپزخانه‌ای است در بازرسی‌های مشترک اداره صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی و پلیس امنیت اقتصادی کشف شد.

وی با بیان ارزش ریالی اجناس کشف شده در برآورد اولیه در حدود ۱۰۰ میلیارد ریال محاسبه شده است، افزود: ۶ نفر از صاحبان این لوازم خانگی قاچاق هم اکنون بازداشت شده اند.

جعفری نسب ادامه داد: اجناس کشف شده در یک مدرسه متروکه که هم اکنون تبدیل به انبار نگهداری کالا شده است کشف شده است و برای متهمان نیز پرونده قضایی تشکیل شده است.

وی با اشاره به اینکه عزم اداره تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران در مبارزه با کالای قاچاق و حمایت از تولید داخلی و هرگونه قانون شکنی جدی است، ابراز کرد: با هرگونه نگهداری کالای قاچاق در انبار‌های به شدت برخورد می‌شود.

به گزارش ایرنا، جعفری نسب در ادامه با بیان اینکه بیشترین تعداد انبار‌های استان تهران و حتی کشور در شهرستان ری قرار دارد، تاکید کرد: کار نظارت و پایش انبار‌های این شهرستان کار سختی است که توسط گشت‌های مشترک اداره تعزیرات حکومتی، اداره صمت و اتاق اصناف انجام می‌شود.

این مسئول اضافه کرد: اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ری در جهت مبارزه با قاچاق کالا و کنترل بازار روزانه پنج تیم بازرسی به اصناف، انبارها، کارخانه‌ها و مراکز تولیدی اختصاص داده است که به صورت مستمر و هماهنگ اقدام به بازرسی می‌کنند.

شهرستان ری با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر در جنوب پایتخت واقع شده است.

انتهای پیام/

 

نظر شما چیست؟