لوازم خانگی جدید میله
اخبار لوازم خانگی

لوازم خانگی جدید میله در IFA 2020 رونمایی شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، لوازم خانگی جدید میله (Miele) در نمایشگاه ایفا 2020 توسط مدیر و مالک این کمپانی ...

زهرا سیاحی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، لوازم خانگی جدید میله (Miele) در نمایشگاه ایفا 2020 توسط مدیر و مالک این کمپانی معرفی شدند. این محصولات شامل ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، قهوه ساز، اجاق گازهای صفحه ای و یخچال فریزر می شوند.

برای مشاهده جدیدترین خبر های نمایشگاه ایفا ۲۰۲۰ روی گزینه زیر کلیک کنید.

نمایشگاه ایفا ۲۰۲۰

لوازم خانگی های جدید میله کدامند؟

ماشین لباسشویی و خشک کن میله

لوازم خانگی جدید میله از فناوری هوش مصنوعی بهره می برد. این محصولات جدید کمپانی میله تجربه ای متفاوت را در اختیار کاربران و مصرف کنندگان خود قرار می دهد. ماشین لباسشویی و خشک کن جدید میله از مجموعه WT1 است و یک شست و شوی هوشمندانه و متفاوت را نشان می دهند. ماشین لباسشویی و خشک کن جدید به ترتیب دارای ظرفیت شستشوی 9 کیلوگرم و 6 کیلوگرم هستند. این محصولات هوشمند میله می توانند در کمتر از 3 ساعت تا 4 کیلوگرم لباس را بشویند و خشک کنند و در نتیجه هیچ آسیبی به البسه وارد نکنند.

از ویژگی های منحصر به فرد این محصول جدید میله می توان به عملکرد جدید Single Wash & Dry اشاره کرد که به کاربران اجازه می دهد تا با توجه به برنامه، لباس های خود را بشویند و خشک کنند. همچنین در کمتر از یک ساعت به شیوه ای سازگار با محیط زیست عمل خشک کردن البسه را افزایش می دهد.

تنها ایرادی که ماشین لباسشویی های میله دارند ظرفیت کم آن ها است. اما این کمپانی در ماشین لباسشویی و خشک کن جدید خود یک کیلوگرم ظرفیت بار را اضافه کرده است. بنابراین کاربران می توانند تا 9 کیلوگرم لباس را در لباسشویی بشویند و تا 6 کیلوگرم البسه را در خشک کن، خشک کنند.

بیشتر بخوانید:

میله در ایفا 2020 هوش مصنوعی را به آشپزخانه می آورد

تمامی ماشین لباسشویی ها و خشک کن های جدید میله به وای فای متصل می شوند و این ویژگی کاربردی نشان دهنده تلاش کمپانی میله برای هوشمند سازی ماشین های شست و شو و خشک کن خود است. همچنین آن ها از اپلیکیشن Miele و Amazon Alexa پشتیبانی می کنند.

از دیگر ویژگی های کلیدی این محصول می توان به فناوری AddLoad آن اشاره کرد که به کاربران این امکان را می دهد لباس های فراموش شده را تا پایان عمل شستشو به ماشین لباسشویی اضافه کنند. قابلیت CareAssistant از چروک شدن البسه در ماشین لباسشویی و خشک کن جلوگیری می کند.  TimeAssistant به کاربر هشدار می دهد که برنامه به مدت زمان بیشتری نسبت به زمان تنظیم شده جهت فرآیند خشک کردن البسه نیاز دارد و HygieneAssistant به کاربر اطلاع می دهد که دستگاه باید تمیز شود.

ماشین لباسشویی و خشک کن های جدید کمپانی میله مجهز به فناوری PowerWash همراه با برنامه QuickPower Wash & Dry هستند که امکان شستشو و خشک شدن 4 کیلوگرم لباس را در کمتر از سه ساعت برای کاربران فراهم می کند. همچنین در این دستگاه سیستم پخش کننده مواد شوینده با عنوان Miele TwinDos تعبیه شده است.

در همین رابطه بخوانید:

عرضه ماشین ظرفشویی های میله با سیستم جدید

ماشین ظرفشویی میله

امروزه با آپارتمانی شدن منازل، اکثر کاربران به دنبال لوازم خانگی کوچک هستند تا فضای کمتری در خانه و آشپزخانه اشغال شود. ماشین ظرفشویی های جدید میله از طراحی های باریک و منحصر به فردی بهره می برند و می توانند این نیاز کاربران به جاگیر نبودن وسایل را برطرف کنند. گفتنی است که عرض این محصول جدید میله به 45 سانتی متر می رسد.

ماشین ظرفشویی یاد شده قابلیت اتصال به وای فای را دارد و به کاربران این امکان را می دهد تا از طریق گوشی هوشمند و تبلت ماشین را کنترل کرده و در صورت لزوم مواد شوینده بیشتری به عمل شست و شو اضافه کنند. همچنین این دستگاه از دستیار صوتی آمازون الکسا پشتیبانی می کند. ماشین ظرفشویی جدید میله مدل G5000 SL کوچک تر از مدل های قبلی است.

این محصول هوشمند دارای فناوری EcoPower بوده که از پمپ گردش آب، بازوهای اسپری جدید و سیستم فیلتر بسیار کارآمد استفاده می کند. همچنین در برنامه خودکار خود مصرف آب را 6 لیتر کاهش می دهد و میزان نمودار مصرف انرژی A+++ است.

سبدهای FlexLine با دستگیره های عریض G5000 قابل تنظیم هستند. همچنین ویژگی AutoOpen در پایان برنامه شست و شو، درب را به صورت خودکار کمی باز می کند تا هوای مرطوب از داخل ماشین خارج شود.

قهوه ساز میله

دستگاه قهوه ساز جدید میله با عنوان CM6 MilkPerfection می تواند نوشیدنی های قهوه حاوی شیر را آماده کند. از قابلیت های این دستگاه قهوه ساز می توان به دو نازل آن جهت خروج شیر و قهوه اشاره کرد که بافت نرمی از قهوه را ارائه می دهد. قهوه ساز مدل CM6 در مجموع 18 مدل نوشیدنی درست می کند که شامل انواع قهوه و چایی می شود. همچنین کاربران می توانند در هر مرحله از تهیه نوشیدنی مقدار آب، شیر و کف را تنظیم کنند.

قهوه ساز یاد شده در 4 حالت می تواند نوشیدنی آماده کند:

حالت اول: سازگار با محیط زیست برای کارایی و مصرف انرژی بهتر

حالت دوم: حالت باریستا برای درست کردن قهوه به صورت حرفه ای و راحت

حالت سوم: حالت لته برای درست کردن قهوه با شیر

حالت چهارم: حالت مهمانی برای تهیه انواع نوشیدنی های مختلف در کمترین زمان

قهوه ساز CM6 از اپلیکیشن Miele پشتیبانی می کند که می تواند وضعیت تمیزی دستگاه را نمایش دهد. همچنین کاربران می توانند از راه دور و از طریق گوشی هوشمند به قهوه ساز متصل شوند.همچنین این قهوه ساز هوشمند از دستورات صوتی و آمازون الکسا پشتیبانی می کند.

اجاق گاز صفحه ای میله

اجاق گاز صفحه ای میله سرعت عمل بالایی در پخت و پز مواد غذایی دارد و کاربران در مهمانی های بزرگ خود می توانند به راحتی به پخت چندین نوع غذا بپردازند و نگران کمبود اجاق برای پختن غذا نباشند. همه ی افراد از مهارت پخت و پز یکسانی برخوردار نیستند و این کمپانی جهت کمک به کاربران دستورالعمل های جدیدی را در اجاق گاز صفحه ای خود به کار برده است. همچنین اجاق های صفحه ای میله از قابلیت های TempControl و CookAssist بهره می برند.

CookAssist عملکرد جدید است که در اپلیکیشن Miele قرار دارد و فرآیند سرخ کردن غذاهایی مانند استیک، ماهی و پنکیک را مرحله به مرحله به کاربران نشان می دهد تا غذاها کاملا پخته شوند. این برنامه به کاربران اطلاع می دهد که ماهیتابه چه زمانی به درجه حرارت مناسب رسیده یا چه زمانی می توانید استیک خود را برگردانید.

سنسور TempControl در اجاق گاز صفحه ای میله دمای ظروف را تشخیص می دهد و به طور خودکار ظرف را در دمای مناسب نگه می دارد.

در همین رابطه بخوانید:

یخچال فریزرهای جدید میله معرفی شدند

یخچال فریزر میله

یخچال فریزر جدید میله با عنوان Generation K 7000 از فناوری PerfectFresh Active بهره می برد و باعث می شود مواد غذایی را در مدت زمان طولانی سالم و تازه نگه دارد. فناوری یاد شده کیفیت غذا و ویتامین های آن ها را حفظ می کند. سیستم PerfectFresh Pro تعبیه شده در یخچال تضمین می کند که غذا تا 5 برابر بیشتر تازه باقی می ماند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟