دستگاه پلوپز برقی قاچاق
اخبار لوازم خانگی

کشف ۵۶۰ دستگاه پلوپز برقی قاچاق در همدان

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، فرمانده انتظامی استان همدان از کشف ۵۶۰ دستگاه پلوپز برقی قاچاق و دو هزار و ۲۴۰ عدد ...

نفیسه رحیمی | 4 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، فرمانده انتظامی استان همدان از کشف ۵۶۰ دستگاه پلوپز برقی قاچاق و دو هزار و ۲۴۰ عدد قطعات مرتبط با آن به ارزش تقرببی هشت میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سردار بخشعلی کامرانی در خصوص کشف ۵۶۰ دستگاه پلوپز برقی قاچاق صالح گفت: روز گذشته مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان همدان با همکاری اطلاعاتی مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان کرمانشاه رصد فعالیت قاچاقچیانی که قصد داشتند یک محموله بزرگ لوازم خانگی خارجی را از جنوب کشور و با استفاده از محورهای مواصلاتی استان همدان به سمت استان های غربی قاچاق کنند به طور ویژه در دستور قرار دادند.

سردار کامرانی صالح افزود: با تشکیل چند اکیپ محسوس و نامحسوس، محورهای مواصلاتی ورودی به استان همدان تحت کنترل قرار گرفت و خودرو حامل لوازم خانگی قاچاق که در یک دستگاه کامیون تریلی لبه دار بود شناسایی شد.

وی بیان داشت: کامیون مذکور در ابتدای ورودی شهر همدان متوقف و در بررسی های اولیه راننده بار کامیون را بار الیاف اعلام کرد ولی در بازرسی های فنی مشخص شد کامیون حامل لوازم خانگی خارجی قاچاق فاقد مجوز از نوع پلوپز برقی خارجی و قطعات مربوطه در مارک های مختلف است.

به گزارش مهر، وی اظهار کرد: در تخلیه و شمارش این محموله تعداد ۵۶۰ دستگاه پلوپز برقی و تعداد دو هزار و ۲۴۰ عدد انواع قطعات مربوطه در مارک های مختلف کشف شد.

فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به ارزش تقریبی ۸ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریالی این محموله برابر برآورد کارشناسان گفت: در این رابطه ۲ نفر دستگیر و پرونده قضائی تشکیل که در حال رسیدگی است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟