لوازم خانگی های برتر ایفا 2020
ال کا تاپ

لوازم خانگی های برتر ایفا 2020 را از نزدیک ببینید

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بزرگترین رویداد فناوری اروپا به پایان رسیده است و طبق روال هر سال، بعد از ...

نفیسه رحیمی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بزرگترین رویداد فناوری اروپا به پایان رسیده است و طبق روال هر سال، بعد از رونمایی از تمامی محصولات و بررسی آن ها از سوی کارشناسان، لوازم خانگی های برتر ایفا 2020 معرفی شدند که با پخش یک ویدیو  قصد داریم تکنولوژی ها و ویژگی های برتر آن ها را به نمایش بگذاریم.

 لوازم خانگی های برتر ایفا 2020 کدامند؟

همان طور که می دانید، نمایشگاه ایفا 2020 با سال های گذشته یک تفاوت عمده داشت و در واقع بدون حضور انبوهی از بازدیدکنندگان برگزار شد که البته با توجه به شیوع ویروس کرونا اجتناب ناپذیر بود.  برخی از شرکت های نظیر سامسونگ در این رویداد فناوری شرکت نکردند و ترجیح دادند که محصولات خود را طی یک رویداد جداگانه و آنلاین معرفی کنند که البته این اتفاق هم یکی از شگفتی های ایفا 2020 بود اما شاید بتوان گفت که قرار گرفتن نام شرکت هایی مانند اسمگ و Neato در لیست لوازم خانگی های برتر ایفا 2020 دور از انتظار بود و در نوع خود عجیب است.

  • بهترین تلویزیون ایفا 2020: تلویزیون فیلیپس OLED+935
  • بهترین لوازم خانگی کوچک ایفا 2020: جاروبرقی رباتیک D10 Neato
  • بهترین لوازم خانگی بزرگ ایفا 2020: اجاق هوشمند VIVOSCREEN اسمگ
  • بهترین فناوری خانه هوشمند ایفا 2020: لامپ های Play Gradient فیلیپس

دریافت عنوان بهترین تلویزیون ایفا 2020 از سوی فیلیپس یکی از اخبار جالب توجه نمایشگاه برلین امسال بود که منجر به شگفتی بسیاری از علاقه مندان این حوزه شد. شرکت فیلیپس با به کارگیری فناوری های به روز و قابلیت های لوکس در تلویزیون مدل OLED+935 موفق شد تا نظر کارشناسان را جلب کند.

جالب است بدانید که این تنها محصول فیلیپس نیست که اسم و رسمی برای خود دست و پا کرده و لامپ های Play Gradient این شرکت نیز مورد ستایش بسیاری از کارشناسان و بازدیدکنندگان مجازی قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید:

هفت گجت جالب و جذاب ایفا2020 را بیشتر بشناسید

شهرت محصولات اسمگ به دلیل طراحی خاص و کلاسیک و همچنین رنگ بندی متنوع است اما به نظر می رسد که این تولیدکننده ایتالیایی به دنبال ارتقا فناوری های لوازم خانگی های خود است و در عرصه خانه هوشمند هم حرف هایی برای گفتن دارند.

استفاده از جاروبرقی های رباتیک و یا به عبارت دیگر ربات جاروبرقی ها طی سال های گذشته رواج پیدا کرده است و در دسته لوازم خانگی هوشمند قرار می گیرند. شرکت Neato برای عرض اندام در نمایشگاه IFA 2020 از محصول جدید خود با عنوان D10 رونمایی کرد که در شرایط کرونایی بسیار کاربردی بوده و مجهز به یک فیلتر هپا واقعی است. برای اطلاع بیشتر از قابلیت های پیشرفته و نحوه عملکرد لوازم خانگی های برتر ایفا 2020 حتما این ویدیو را ببینید.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟