بهبود کیفیت لوازم خانگی
اخبار لوازم خانگی

ممنوعیت واردات در بهبود کیفیت لوازم خانگی موثر نبوده است

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی کرج با بیان اینکه ممنوعیت واردات لوازم خانگی هم ...

نفیسه رحیمی | 4 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی کرج با بیان اینکه ممنوعیت واردات لوازم خانگی هم کمکی به بهبود کیفیت لوازم خانگی نکرده است گفت: با وجود واردات تولیدکنندگان مجبور به رقابت و افزایش کیفیت محصولات خود هستند.

اسدالله غلامرضایی اظهار کرد: در حال حاضر کالای خارجی در بازار وجود ندارد اما این ممنوعیت واردات در بهبود بهبود کیفیت لوازم خانگی موثر نبوده است.

وی با اشاره به اهمیت رقابت در بازار تجاری و اقتصادی گفت: وقتی رقابت وجود داشته باشد بازار از حالت انحصار خارج شده و محصول با کیفیت بالاتر و قیمت معقول تر عرضه می شود.

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی کرج در خصوص پایین آمدن قدرت خرید مردم خاطرنشان کرد: بدون شک منافع و تعادل بازار در گرو قدرت خرید مردم است اما متأسفانه مردم به خصوص در سال جاری توان چندانی در این زمینه ندارند و همین عامل بازار را با رکود شدیدی مواجه کرده است.

غلامرضایی تصریح کرد: وضعیت بازار لوازم خانگی به گونه ای است که 5 فروشگاه در سال جاری ناچار به تعطیلی شده اند و مردم هم برای خرید محصولات بی کیفیت یا معمولی باید هزینه هنگفتی را بپردازند.

به گزارش برنا نیوز، وی ضمن پیش بینی در خصوص آینده بازار لوازم خانگی اظهار کرد: تا زمانی که نوسانات ارزی را شاهد باشیم، نه تنها در بحث لوازم خانگی بلکه برای سایر بازارها نیز نمی توان آینده متفاوتی را پیش بینی کرد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟