فناوری

گجت های مناسب فصل سرما را بشناسید

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، با نزدیک شدن به فصل سرما و سرد شدن هوا افراد به دنبال روش هایی جهت گرم کردن ...

زهرا سیاحی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، با نزدیک شدن به فصل سرما و سرد شدن هوا افراد به دنبال روش هایی جهت گرم کردن خود و محیط اطرافشان هستند. با گذشت زمان و پیشرفت علم گجت هایی ساخته شده اند که به کاربران این امکان را می دهند تا از خود در برابر هوای سرد محافظت کنند. گجت های مناسب فصل سرما از قابلیت و ویژگی های منحصر به فردی بهره می برند و طرفداران بسیاری را به سمت خود کشانده اند.

گجت های مناسب فصل سرما کدامند؟

پاییز از راه رسیده است و هوا به تدریج رو به سردی می ‌رود. به این ترتیب است که بازار گجت های مناسب فصل سرما داغ می ‌شود. در این میان گجت ‌های شخصی جایگاه خاصی دارند که هر کدام به تنهایی قابلیت های منحصر به فرد و مفیدی را ارائه می دهند. امروزه گجت های هوشمند در زندگی کاربران و مصرف کنندگان نقش به خصوصی را ایفا می کنند و هر کاربری با توجه به نیاز خود یا اعضای خانواده به انتخاب و خرید گجت دلخواه می پردازد. در ادامه این بخش به معرفی برخی از گجت های هوشمند پرداخته شده که هرکدام از آن ها دارای قابلیت و کاربردهای خاصی هستند و می توانند در فصل زمستان در برابر سرما از افرادی که سرما آن ها را اذیت می کند، محافظت کنند.

کلاه بلوتوثی Beanie

این کلاه بلوتوثی با عنوان Beanie قابلیت اتصال به هر دستگاهی را از طریق بلوتوث دارد و به راحتی می تواند آهنگ های مورد علاقه کاربران را پخش کند. کاربران با یک ساعت شارژ کردن کلاه خود می توانند تا 6-8 ساعت بی وقفه آهنگ گوش بدهند. همچنین این گجت از نسخه بلوتوث 5.0 برخوردار است و از اکثر دستگاه ها پشتیبانی می کند.  از دیگر قابلیت های منحصر به فرد این کلاه می توان به حذف صدا، سازگاری با هر دستگاهی و تماس با دستگاه های دیگر اشاره کرد. کلاه بلوتوثی Beanie با قیمت 16 دلار در سایت آمازون به فروش می رسد و می تواند هدیه ای مناسب برای نوجوانان در فصل سرد زمستان باشد.

کفی های هوشمند کفش Digitsole

شرکت Digitsole اخیرا به تولید کفی های کفش پرداخته که هوشمند هستند و به کاربران این امکان را می دهد تا درجه گرمای کفی را از طریق گوشی هوشمند خود کنترل کنند. استفاده از این کفی های هوشمند کفش بسیار ساده بوده و فقط کافیست کاربر کفی ها را به گوشی خود متصل کند و سپس آن ها را داخل کفش ها قرار دهد. یکی از قابلیت های این گجت هوشمند افزایش دمای کفی تا 114 درجه بوده و به سادگی قدم های کاربران و میزان کالری مصرف شده را محاسبه می کند. کفی های هوشمند Digitsole وزن سبکی دارند و با قیمت 200 دلار در دسترس کاربران و مصرف کنندگان قرار می گیرد.

ماگ مسافرتی Ember

یک نوشیدنی گرم سریع ترین راه حل برای گرم شدن افراد است و این ماگ هوشمند دمای ایده آل انتخابی کاربرانش را حفظ می کند. دارای ظرفیت 12 اونسی بوده و تا 3 ساعت می تواند نوشیدنی گرم کاربران را گرم نگه دارد. کاربران هنگام شستن این محصول هوشمند باید توجه داشته باشند نمی توانند آن را در ماشین ظرفشویی قرار دهند و باید در تمیز کردن آن نهایت دقت را به کار ببرند. این ماگ هوشمند از یک نمایشگر دیجیتالی جهت نشان دادن درجه حرارت بهره می برد. همچنین کاربران می توانند از طریق اپلیکیشن درجه حرارت آن را کنترل کنند. تنها نقطه ضعف این ماگ مسافرتی قیمت بالای آن و است و کاربران برای خرید آن باید 179.95 دلار هزینه کنند.

در همین رابطه بخوانید:

بهترین ماگ ها برای سفر را بشناسید

دستگاه خشک کن Dryguy Force

این دستگاه گرمایشی با عنوان Dryguy Force جهت خشک کردن کفش، چکمه، دستکش و غیره طراحی شده است و کاربران می توانند در طول زمان 1 ساعت لوازم خود را خشک کنند. این دستگاه بسیار ایمن بوده و لباس ها و کفش های کاربران و مصرف کنندگان را به سرعت خشک می کند. یکی از قابلیت های کاربردی این محصول از بین بردن سریع رطوبت و جلوگیری از رشد باکتری و قارچ ها است. دستگاه خشک کن Dryguy Force به البسه و کفش ها هیچ آسیبی نمی رساند و کاربران می توانند با خیالی آسوده از این خشک کن استفاده کنند و برای خرید آن 80 دلار هزینه کنند.

موس گرمایشی Valuerays

این موس گرمایشی برای افرادی که همیشه از سردی دست هایشان شکایت دارند، مناسب است. دلایل بسیاری برای سرد بودن دست ها وجود دارد که شامل گردش ضعیف خون، آرتروز یا کار در فضای سرد می شود. این موس برای گرم کردن دست افراد در حین انجام کار طراحی شده و با موس های کامپیوتری که تخصصی طراحی شده اند قابل مقایسه نیست. این محصول با قیمت 24.95 دلار در دسترس کاربران و مصرف کنندگان قرار می گیرد.

دستکش صفحه لمسی

در فصل زمستان بسیاری از ما هنگام بیرون رفتن از خانه دستکش دستمان می کنیم اما زمان انجام دادن کاری برای مثال استفاده از گوشی هوشمند مجبور به درآوردن دستکش هایمان می شویم. اما خبر خوبی که برای این دسته از افراد داریم این است که شرکتی به عرضه دستکش هایی پرداخته که قابلیت لمس کردن صفحه نمایش گوشی هوشمند را دارند.

این بدان معناست که کاربران در فصل زمستان با استفاده از این دستکش به راحتی می توانند گوشی هوشمند خود را لمس کنند و دیگر نیازی به درآورن دستکش ها نیست. همچنین از نظر جنس پارچه، سبک های متنوع و قیمت می توانید به سایت آمازون مراجعه کنید.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟