بهترین و ارزان ترین لوازم خانگی
اخبار لوازم خانگی

مشخصات بهترین و ارزان ترین لوازم خانگی های جهان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، جستجوی بهترین و ارزان ترین لوازم خانگی در بازار همواره از دغدغه های اصلی ...

نفیسه رحیمی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، جستجوی بهترین و ارزان ترین لوازم خانگی در بازار همواره از دغدغه های اصلی مشتریان در هنگام خرید است و در اغلب موارد، افراد خسته شده و تن به خرید محصولی گران قیمت می دهند.بر کسی پوشیده نیست که لوازم خانگی های پیشرفته از قیمت بیشتری برخوردار هستند اما آنچه که اهمیت دارد، خرید لوازم خانگی متناسب با نیاز شما است و حتما لازم نیست که یک محصول دارای طراحی لوکس و مجهز به تکنولوژی های خاص خریداری کنید.

بهترین و ارزان ترین لوازم خانگی های جهان را بشناسید

بسیاری از برند های بزرگ جهان همیشه به دنبال تولید محصولی مدرن و بسیار پیشرفته نیستند و سعی می کنند تا نیاز تمامی مشتریان را برآورده کنند و در همین راستا، کالاهایی باکیفیت را روانه بازار می کنند که معمولی خبری از قابلیت های عجیب و غریب و طراحی های پر زرق و برق نیست اما از قیمت منطقی برخوردار هستند و می تواند به نیاز مشتریان پاسخ دهد. در ادامه تلاش شده تا لیست کاملی از بهترین و ارزان ترین لوازم خانگی جهان گردآوری شود.

بهترین و ارزان ترین یخچال فریزرهای جهان

بهترین و ارزان ترین یخچال فریزرهای جهان

یخچال فریزر یکی از مهمترین بخش هر آشپزخانه ای است که زندگی بدون آن بسیار دشوار بوده و حضور آن در مطلب بهترین و ارزان ترین لوازم خانگی الزامی است. توصیه می شود که پیش از خرید، در خصوص قابلیت ها، انواع و برندهای تولید کننده اطلاعات کافی داشته باشید. در این بخش به معرفی بهترین و ارزان ترین یخچال فریزرهای جهان پرداخته شده است.

بهترین یخچال بالا فریزر : ال جی مدل LTCS20220

ال جی مدل LTCS20220 و بهترین و ارزان ترین لوازم خانگی

 یخچال بالا فریزر ال جی مدل LTCS20220 در عین جادار بودن، ارائه قابلیت های جذاب، کارایی بالا و عملکرد بی سر و صدا با قیمتی مقرون به صرفه روانه بازار می شود. اندازه 30 اینچی این مدل به معنای کوچک بودن آن نیست و از ظرفیت 20.2 فوت مکعبی برخوردار است.این مدل به دلیل داشتن یک کشوی بزرگ برای ذخیره سازی مواد غذایی و همچنین تنظیم دقیق دما از سوی کارشناسان امتیاز بالایی گرفته است. از دیگر ویژگی های قابل توجه این یخچال ال جی می توان از چراغ های ال ای دی، برچسب انرژی استار، یخ ساز و قفسه های شیشه ای نام برد.

قیمت: 809 دلار

بهترین یخچال پایین فریزر : ویرپول مدل WRB119WFB

ویرپول مدل WRB119WFB و بهترین و ارزان ترین لوازم خانگی

یخچال پایین فریزر ویرپول مدل WRB119WFB تمام تلاش خود را برای تازه نگه داشتن مواد غذایی به کار گرفته و فضایی در داخل آن به منظور قرار دادن جعبه پیتزا و یا هر نوع ظرف بزرگ تر تعبیه شده است. اکثر مشتریان طرفداران قفسه های شیشه ای این مدل هستند که به راحتی در جای خود قرار می گیرد. عمق 30 اینچی این مدل ویرپول برای قرار گرفتن در آشپزخانه های کوچک ایده ال بوده و از ظرفیت 18.2 فوت مکعب برخوردار است. تمامی قابلیت های ذکر شده و همچنین قیمت مناسب آن منجر شده تا در لیست بهترین و ارزان ترین لوازم خانگی های جهان قرار بگیرد.

قیمت: 899 دلار

بهترین یخچال ساید بای ساید : ویرپول مدل WRS322FDA

ویرپول مدل WRS322FDA و بهترین و ارزان لوازم خانگی

یخچال ساید بای ساید ویرپول مدل WRS322FDA با اندازه 30 اینچی و ظرفیت 21.2 فوت مکعب به عنوان یکی از جمع و جورترین ساید بای ساید های موجود در بازار شناخته می شود که به راحتی در فضاهای کوچک قرار می گیرد. جالب است بدانید که این محصول با تنوع بالا و در رنگ های سفید، مشکی، استیل، نقره ای و بیسکویتی روانه بازار می شود و در لیست امکانات آن یخ ساز، چراغ های ال ای دی در یخچال و فریزر و نیز آب سردکن به چشم می خورد و با توجه به ویژگی های ذکر شده، حضور آن در بخش بهترین و ارزان ترین یخچال فریزرهای جهان منطقی است.

قیمت: 899 دلار

بهترین یخچال فرنچ دور: سامسونگ مدل RF18HFENB

یخچال فرنچ دور سامسونگ مدل RF18HFENB

شرکت سامسونگ یکی از پیشگامان تولید لوازم خانگی در بازار است که  یخچال فرنچ دور سامسونگ مدل RF18HFENB تقریبا از محصولات تازه وارد این برند کره ای است که با ظرفیت 18 فوت مکعب و اندازه 33 اینچی روانه بازار می شود. نام این محصول به دلیل رضایت کارشناسان از عملکرد بی سر و صدا و تثبیت دمای آن در لیست بهترین و ارزان ترین لوازم خانگی جهان آورده شده است.

قیمت: 999 دلار

بهترین و ارزان ترین ماشین لباسشویی های جهان

بهترین و ارزان ترین ماشین لباسشویی های جهان

همان طور که می دانید، وظیفه اصلی هر لباسشویی، شستشوی لباس ها است که البته برخی از مدل ها این وظیفه را به نحو احسن انجام می دهند.آشنایی با بهترین و ارزان ترین ماشین لباسشویی های جهان به مشتریان کمک می کند که خریدی هوشمندانه داشته باشند و بدون پرداخت هزینه های اضافی محصول مورد نظر خود را انتخاب کنند.استفاده از خشک کن ها به دلیل گسترش زندگی آپارتمان نشینی و نداشتن فضای مناسب برای خشک کردن لباس ها طی سال های اخیر افزایش پیدا کرده است و به همین دلیل در لیست بهترین و ارزان ترین لوازم خانگی های جهان قرار گرفته اند.

بهترین ماشین لباسشویی با همزن : مای تگ مدل MVWC565FW

ماشین لباسشویی با همزن مایتگ مدل MVWC565FW

ماشین لباسشویی مای تگ مدل MVWC565FW برای افرادی که به دنبال خرید یک ماشین لباسشویی کم جا، ارزان قیمت و با کارایی بالا هستند، ایده آل است. مشتریان بابت عملکرد بالا و ظرفیت 4.2 فوت مکعب احساس رضایت کرده اند و حضور آن به عنوان  بهترین ماشین لباسشویی با همزن در بخش بهترین و ارزان ترین ماشین لباسشویی های جهان بی دلیل نیست.

این ماشین لباسشویی درب از بالا مای تگ با 11 برنامه شستشو، 5 دمای مختلف، قابلیت آبکشی و 10 سال گارانتی برای موتور و درام استیل ضد زنگ ارائه می شود.

قیمت: 399 دلار

بهترین ماشین لباسشویی بدون همزن : ویرپول کابریو مدل WTW5000DW

ویرپول کابریو مدل WTW5000DW و بهترین و ارزان ترین لوازم خانگی

استفاده از ماشین لباسشویی بدون همزن ویرپول کابریو مدل WTW5000DW بسیار آسان بوده و امکان شستشوی حجم زیادی از لباس فراهم شده است. این مدل پیشرفته بدون همزن عرضه شده و به لطف ظرفیت 4.2 فوت مکعب، در هر آشپزخانه ای و یا اتاقی جای دارد. عملکرد خودکار تعیین سطح آب به همراه 12 برنامه شستشو و 5 حالت مختلف دما برای قرار گرفتن این مدل در لیست بهترین و ارزان ترین لوازم خانگی های جهان قانع کننده است.

قیمت: 400 دلار

بهترین ماشین لباسشویی کم مصرف : GE مدل GTW485ASJWS

ماشین لباسشویی GE مدل GTW485ASJWS

ماشین لباسشویی GE مدل GTW485ASJWS با قدرت لکه بری بالا و قیمت مناسب توجه اکثر خریداران را به خود جلب می کند.این مدل در کنار ارائه قابلیت های بالا، بسیار کم مصرف بوده و از تمامی جهات یک محصول کاملا به صرفه تلقی می شود. ظرفیت 4.2 فوت مکعب، 13 برنامه شستشو، 6 حالت دما و آپشن آب کشی را به دیگر امکانات این مدل اضافه کنید.

قیمت :449 دلار

بهترین ماشین لباسشویی ظرفیت بالا: ال جی مدل WT5270CW

ماشین لباسشویی ال جی مدل WT5270CW و بهترین و ارزان ترین لوازم خانگی

ماشین لباسشویی ال جی مدل WT5270CW با ظرفیت 4.9 فوت مکعب عرضه می شود و برای خانواده های پرجمعیت یک انتخاب مناسب تلقی می شود. جنس درام این مدل از جنس استیل ضد زنگ بوده و طبق نظر کارشناسان، عملکرد شستشو این لباسشویی ال جی بالا بوده و در عین حال کم مصرف نیز است. شاید زمان شستشو این مدل کمی زیاد باشد اما 13 آپشن، 8 برنامه شستشو و 5 تنظیمات دما برای قرار گرفتن این مدل در بخش بهترین و ارزان ترین ماشین لباسشویی های جهان کافی است.

علاوه براین، امکان تنظیم سطح آب به صورت خودکار برای این مدل فراهم شده است و امکان کنترل آن از طریق اپلیکیشن گوشی های هوشمند وجود دارد.

قیمت :719 دلار

مناسب ترین خشک کن الکتریکی: GE مدل GTD33EASKWW

 

خشک کن الکتریکی GE مدل GTD33EASKWW یکی از بزرگترین خشک کن های موجود در بازار است که با ظرفیت 7.2 فوت مکعب عرضه می شود و برای خشک کردن حجم زیادی از لباس ایده ال است.

خشک کن الکتریکی GE مدل GTD33EASKWW کاملا بی سر و صدا است و از قابلیت ضد چروک لباس بهره می برد و در عین استفاده راحت از آن، نگرانی بابت قیمت وجود ندارد.

قیمت :360 دلار

بهترین خشک کن الکتریکی: سامسونگ مدل DV40J3000EW

خشک کن الکتریکی سامسونگ مدل DV40J3000EW

شکست دادن خشک کن الکتریکی سامسونگ مدل DV40J3000EW کار بسیار سختی به نظر می رسد زیرا با مجموعه ای از تکنولوژی های جدید ظاهر شده و با توجه به این قابلیت ها، قیمت ارزان آن دور از انتظار است. عنوان بهترین خشک کن الکتریکی و قرار گرفتن در لیست بهترین و ارزان ترین لوازم خانگی های جهان برازنده این محصول کره ای است.

درام خشک کن الکتریکی سامسونگ مدل DV40J3000EW با ظرفیت 7.2 فوت مکعب به فروش می رسد و دارای 8 چرخه خشک کن و صفحه نمایشگر ال ای دی است. یکی از جذابیت های این مدل مربوط به سنسور رطوبت می شود که با فعال کردن آن، انرژی هدر نمی رود.

قیمت: 380 دلار

بهترین خشک کن گازی: مای تگ مدل MGDC215EW

خشک کن گازی مایتگ مدل MGDC215EW و بهترین و ارزان ترین لوازم خانگی

خشک کن گازی مای تگ مدل MGDC215EW یکی از پرطرفدارترین خشک کن های گازی و ارزان قیمت بازار لوازم خانگی جهان است که دلایل زیادی برای این حجم از محبوبیت وجود دارد. هشدار پایان کار، لامپ داخلی و قابلیت ضد چروک بخشی از این موارد است.

خشک کن گازی مای تگ مدل MGDC215EW دارای 10 سال گارانتی برای درام و موتور بوده و با ظرفیت 7 فوت مکعب در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

در همین رابطه بیشتر بخوانید:

ارزان ترین لوازم خانگی های بازار در روز دوشنبه 30 تیر99+جدول

قیمت: 499 دلار

بهترین خشک کن کم مصرف و بزرگ: الکترولوکس مدل EFME417SIW

خشک کن الکترولوکس مدل EFME417SIW

خرید یک خشک کن ظرفیت بالا و کم مصرف و البته با شکل و شمایل مدرن برای همه مشتریان جذاب است و به همین دلیل نمی توان خشک کن الکترولوکس مدل EFME417SIW را در بخش بهترین و ارزان ترین لوازم خانگی های جهان قرار نداد. ظرفیت 8 فوت مکعب در کنار قیمت فوق العاده ارزان و البته تنظیم دمای دقیق، این محصول الکترولوکس را به یک دستیار تمام عیار در امور خانه داری تبدیل کرده است.

خشک کن الکترولوکس مدل EFME417SIW به دلیل عملکرد بالا و کاملا بی صدا بودن امتیازهای بالایی از کارشناسان گرفته است و از امکاناتی مانند پنجره، چراغ داخلی، قفل کودک و کنترل الکتریکی بهره می برد.

قیمت: 699 دلار

بهترین خشک کن کوچک: GE مدل DSKP333ECWW

  خشک کن GE مدل DSKP333ECWW

خشک کن GE مدل DSKP333ECWW یکی از بهترین خشک کن های کامپکت بازار است که بسیار کارآمد بوده و برای قرارگرفتن در فضاهای کوچک مناسب است. این مدل کاملا بی صدا است و با ظرفیت 3.6 فوت مکعب به فروش می رسد.

قیمت: 578 دلار

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟