اخبار لوازم خانگی

تهویه مطبوع میتسوبیشی موفق به کسب جایزه Canstar Blue شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، تهویه مطبوع میتسوبیشی افتخار دریافت جایزه رضایت مشتری Canstar Blue 2020 را در گروه ...

زهرا سیاحی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، تهویه مطبوع میتسوبیشی افتخار دریافت جایزه رضایت مشتری Canstar Blue 2020 را در گروه لوازم خانگی از آن خود کرده است. این دومین سال متوالی بوده که تهویه مطبوع یاد شده با عنوان MHIAA این جایزه را دریافت می کند.

تهویه مطبوع میتسوبیشی جایزه Canstar Blue 2020 را دریافت کرد

تهویه مطبوع میتسوبیشی با عنوان MHIAA  یکی از محصولات جدید کمپانی ژاپنی بوده که دو سال پیاپی موفق به کسب جایزه Canstar Blue 2019 و 2020 شده است. تهویه مطبوع MHIAA برند میتسوبیشی تنها محصولی بوده که توانسته جایزه رضایت مشتری 2020 را کسب کند و ویژگی هایی مانند عملکرد بالا، قابلیت های جدید، ایجاد سر و صدای کم و راحتی در استفاده را به مشتریان و مصرف کنندگان ارائه داده است.

بیشتر بخوانید:

یخچال فریزرهای جدید میتسوبیشی در راه بازار!

این کمپانی اخیرا در سال های 2018 و 2019 جایزه CHOICE را به خاطر ارائه تهویه مطبوع های بی سر و صدا و کاربردی کسب کرده و عملکرد بالایی را به همراه محصولات خود به خانه های استرالیایی برده است.

مدیر عامل کمپانی میتسوبیشی، آقای Yuji Ito اظهار کرد که دریافت این جایزه از سوی رضایت مشتریان تعهد شرکت را نسبت به کیفیت، فناوری و خدمات به مشتری بیشتر می کند.

وی در ادامه افزود: “ما به عنوان یک سازمان مشتری محور بسیار خوشحالیم که این جایزه Canstar Blue 2020 را برای دومین سال متوالی دریافت کرده ایم. همچنین ما به وعده هایمان در زمینه ارائه محصولات برتر به بازار لوازم خانگی و ارائه دقیق آن چه مصرف کنندگان و مشتریان نیاز دارند، عمل می کنیم. ما بسیار مفتخریم که به صورت دو سال متوالی جوایز Canstar و CHOICE را دریافت می کنیم.”

مدیر عامل کمپانی میتسوبیشی ادامه داد: “ما به ایجاد روابط طولانی مدت خود با مشتریان اطمینان داریم و به ساخت و تولید دستگاه های تهویه مطبوع با کیفیت می پردازیم. همچنین نصب و ارائه خدمات در طول عمر محصولات برای کمپانی بسیار حائز اهمیت است و ما اطمینان حاصل می کنیم که محصولات برتر و خدمات ویژه را در اختیار کاربران، مشتریان و مصرف کنندگان خود قرار دهیم.”

جالب است بخوانید:

مفهوم تازه طراحی با یخچال فریزرهای فرنچ دور میتسوبیشی الکتریک

اسپلیت های بی صدا میتسوبیشی

شرکت میتسوبیشی الکتریک از عرضه دستگاه های اسپلیت (سیستم تهویه مطبوع دیواری) خود با عنوان MSZ-AP خبر داد. این اسپلیت ها در مدل های 2.5 تا 7.8 کیلواتی موجود بوده که تمامی نیاز های سرمایشی و گرمایشی کاربران را در خانه برطرف می کند.

این اسپلیت های میتسوبیشی به لطف فناوری های جدید در طول روز بی صدا بوده و حتی با انتخاب حالت شب آن، صدای آن کاملا قطع شده و نور پنل نیز کم تر می شود.

اسپلیت های سری MSZ-AP از بی صداترین مدل های معرفی شده توسط این شرکت بوده که صدا برای 25 سایز مختلف آن  16 دسی بل است.

علاوه بر این، سیستم های تهویه مطبوع مذکور از فناوری Dual Barrier Coating بهره برده اند که از ورود گرد و غبار و چربی به هوا و حتی داخل پنل داخلی جلوگیری کرده و در نتیجه هوای سالم و تمیزی را برای کاربران به ارمغان می آورند.

لازم به ذکر است که امکان اتصال این دستگاه های میتسوبیشی به وای فای و یا گوگل هوم و آمازون الکسا وجود دارد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟