خرید بخاری برقی یا هیتر
اخبار لوازم خانگی

پیش از خرید بخاری برقی یا هیتر حتما بخوانید!+لیست قیمت

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، گرم نگه داشتن خانه یکی از چالش های جدی بشر از ابتدای خلقت است که علیرغم ...

نفیسه رحیمی | 1 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، گرم نگه داشتن خانه یکی از چالش های جدی بشر از ابتدای خلقت است که علیرغم پیشرفت تکنولوژی و توسعه انواع و اقسام  لوازم گرمایشی همچنان یکی از دغدغه های افراد در فصل سرما تلقی می شود. بخاری، شوفاژ و یا شومینه از جمله وسایل گرمایشی پرطرفدار به شمار می روند که گاهی به دلیل برخی از محدودیت ها نظیر عدم گازکشی نمی توان از این موارد استفاده کرد و در این شرایط بهترین تصمیم، خرید بخاری برقی یا هیتر است که البته باید با توجه به نیاز و اندازه مکان مورد نظر انتخاب و خرید کنید.

در این بخش می خوانید:

  • نکات پیش از خرید بخاری برقی یا هیتر
  • بخاری برقی کم مصرف ارزان
  • بهترین مارک بخاری برقی
  • فرق بخاری فن دار و بدون فن
  • بخاری برقی برفاب خوبه
  • قیمت بخاری برقی برای سالن بزرگ
  • راهنمای خرید بخاری برقی کم مصرف
  • بخاری برقی برای اتاق ۱۲ متری
  • بورس فروش بخاری برقی در تهران
  • قیمت بخاری برقی
بیشتر بخوانید:

پرفروش ترین بخاری گازی های بازار لوازم خانگی ایران

نکات پیش از خرید بخاری برقی یا هیتر

اگر برای خرید بخاری برقی یا هیتر مصمم هستند و نمی خواهید که در هنگام خرید دچار سردرگمی شوید و در نهایت برای این که انتخابی مطمئن داشته باشید توصیه ما به شما دنبال کردن نکات پیش از خرید بخاری برقی یا هیتر است که در این مطلب به آن اشاره کردیم.

بیشتر بخوانید:

لیست قیمت چراغ علاءالدین نفتی در بازار ایران

بخاری برقی با تنوع بالایی روانه بازار می شود و مدل های امروزی دارای قابلیت هایی نظیر کلید ایمنی، فن و ترموستات نیز هستند که در هنگام خرید نباید آن ها را نادیده گرفت. از طرفی دیگر، انتخاب صحیح ظرفیت گرمادهی هیتر برقی و توجه به ابعاد فضای مورد نظر علاوه بر توجیه اقتصادی در زمان خرید کالا، می تواند موجب کاهش مصرف انرژی و هزینه بهره برداری گردد.

پیش از ورود به بحث نکات پیش از خرید بخاری برقی یا هیتر بهتر است که در ابتدا با نحوه کار این دستگاه و سپس انواع بخاری برقی آشنا شوید.به طور کلی، هیتر برقی از یک لامپ و یا المنت برای تولید گرما استفاده می کند که این گرما به وسیله یک پروانه چرخان به بیرون هدایت شده و در نهایت فضا را گرم می کند.

انواع بخاری برقی

انواع بخاری برقی

آشنایی با انواع بخاری برقی به مشتریان کمک می کنند که در ابتدا مدل مورد نیاز خود را انتخاب کرده و سپس به سراغ برند و یا امکانات هیتر برقی بروند. بخاری برقی با تنوع بالایی روانه بازار می شود که عبارتند از:

  • رادیاتور برقی
  • بخاری فن دار
  • بخاری تابشی
  • بخاری کانوکتوری
  • بخاری حمامی

رادیاتور برقی

رادیاتور برقی دارای شکل و شمایلی شبیه به رادیاتور است که به جای آب در داخل از روغن استفاده شده و نحوه کار آن بدین گونه است که روغن توسط المنت گرم شده و جریان روغن گرم در پره ها منجر به داغ شدن آن و در نهایت گرم شدن محیط می شود.

رادیاتور برقی با عنوان های شوفاژ برقی و یا حتی رادیاتور روغنی شناخته می شود و باید بدانید که روغن این دستگاه نیاز به تعویض ندارد. پیش از خرید بخاری برقی یا هیتر حتما این نکته را در نظر داشته باشید که رادیاتور برقی در مقایسه با بخاری گازی دارای هزینه مصرفی بالاتری است و به همین دلیل استفاده از آن در فضاهای کوچک مانند اتاق خواب توصیه می شود.

خرید بخاری برقی و رادیاتور

مزایا رادیاتور برقی: ایمنی بیشتر و امکان استفاده از آن برای خشک کردن لباس، عدم ایجاد آلایندگی، خشک‌ نکردن هوای محیط، تعمیر و نگهداری با کمترین هزینه، سبک و کم بودن وزن و بدون صدا

معایب رادیاتور برقی: مصرف بالا، قدرت گرمایشی کمتر در مقایسه با بخاری گازی

ظرفیت حرارتی رادیاتور برقی معمولا 9000 تا 3000 کیلوکالری در ساعت بوده و برای گرم کردن محیط های با ابعاد 15 متر مربع مناسب است.

از دیگر ویژگی های رادیاتور برقی می توان به دو حالت گرمایی، ترموستات و روشن شدن خودکار نام برد که پیش از خرید رادیاتور برقی حتما به جنس رادیاتور، کیفیت و رنگ آن توجه کنید. از مقاومت بالا رادیاتور در برابر زنگ زدگی و از سطح صاف آن مطمئن شوید زیرا خرید مدل هایی که دارای لبه های تیز هستند، خطر آفرین است.

بخاری فن دار

همان طور که از نام بخاری فن دار مشخص است، این مدل برای انتقال بهتر و سریع تر گرم شدن محیط دارای فن است.این مدل ها معمولا مجهز به ترموستات هستند و به لطف سنسور های تعبیه شده، در صورت گرم شدن بیش از حد به صورت خودکار خاموش می شوند.

بخاری فن دار

سوالات زیادی در خصوص مصرف برق بخاری برقی فن دار مطرح شده بود که در پاسخ به آن ها می توان گفت که این مدل ها دارای فن و یا به اصطلاح پنکه هستند و به همین دلیل گرما را سریع انتقال می دهند.

بخاری برقی های امروزی برای کاهش مصرف انرژی به تکنولوژی های جدید مجهز شده اند و نگرانی بابت مصرف برق بخاری برقی فن دار استاندارد وجود ندارد.

مزایا بخاری فن دار: دارای 100 درصد بازده و گرم شدن سریع محیط، سطح ایمنی بسیار بالا و عدم کاهش اکسیژن محیط

معایب بخاری فن دار: در محیط های مرطوب کارایی ندارد، خرید آن برای اتاق های بزرگ توصیه نمی شود و دارای صدای زیاد

فرق بخاری فن دار و بدون فن

فرق بخاری فن دار و بدون فن به راحتی قابل تشخیص است و در واقع همان طور که از نام این بخاری پیدا است، بخاری فن دار مجهز به یک فن است که  وجود آن به سیستم انتقال و تابش دما کمک کرده و حرارت ایجاد شده توسط المنت‌ ها به طور یکنواخت و متعادل به محیط اتاق منتقل می شود.

بخاری تابشی

بخاری تابشی برخلاف نسخه های ذکر شده با گرم کردن هوا و انتقال انرژی گرمایی، محیط را گرم نمی کند و در واقع از انرژی تابشی برای گرم کردن اجسام استفاده می کند و گرما از المنت به یک سطح سرد یعنی محیط منتقل می شود. از اجزای بخاری برقی تابشی می توان به یک یا چند لامپ، المنت و یک سطح بازتابنده اشاره کرد.

بخاری تابشی

بخاری تابشی در نوع ثابت و قابل حمل موجود است و نور نارنجی و قرمز آن ها معمولا قابل مشاهده هستند.اکثر بخاری تابشی های عرضه شده در بازار دارای ترموستات و سیستم قطع خودکار هستند که درصورت زیاد داغ شدن، به صورت خودکار خاموش می شود.

مزایا بخاری تابشی: مصرف انرژی پایین تر در مقایسه با سایر بخاری برقی ها، قابلیت ایجاد بخار و رطوبت در برخی از مدل ها و مناسب برای فضای باز

معایب بخاری تابشی: استفاده ازآن در اتاق خواب توصیه نمی شود زیرا نور و تابش ایجاد شده در شب می تواند آزاردهنده باشد. احتمال آتش سوزی وجود دارد

بخاری کانوکتوری

بخاری کانوکتوری

بخاری کانوکتوری در اغلب موارد بدون فن ارائه می شود که از عملکردی مشابه با بخاری برقی فن دار برخوردار است اما با تفاوت این که از فن بهره نمی برد و یکی از مواردی است که پیش از خرید بخاری برقی یا هیتر نباید فراموش کرد.

مزایا بخاری کانوکتوری: کاملا بی صدا

معایب بخاری کانوکتوری: اندازه بزرگ

بخاری حمامی

برخی از افراد به دنبال یک وسیله گرمایشی برای حمام و سرویس بهداشتی خود هستند که ضد آب بوده و خطری را به همراه نداشته باشد و به این افراد توصیه می شود که پیش از خرید بخاری برقی یا هیتر حتما این بخش را مطالعه کنند.

بخاری حمامی

بخاری حمامی به منظور قرار دادن در حمام و یا سرویس های بهداشتی تولید شده است که دارای ایمنی بسیار بالا بوده و نگرانی بابت رطوبت 100 درصدی محیط و یا بروز آتش سوزی وجود ندارد.

بخاری حمامی معمولا دارای کلید خاموش و روشن به صورت یک بند، فضایی برای قرار دادن حوله و لامپ مادون قرمز است که توجه داشته باشید که حتما از یک سیستم برق ضدآب استفاده کنید.

مزایا بخاری حمامی: دارای ایمنی بسیار بالا و امکان خشک کردن حوله

معایب بخاری حمامی: محدودیت استفاده و مناسب برای سرویس بهداشتی

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید بخاری گازی به همراه لیست قیمت

 

هیتر برقی یا بخاری برقی مناسب هر فضایی

خرید بخاری برقی یا هیتر

انواع بخاری برقی معرفی شد و به بررسی مزایا و معایب هر کدام  پرداختیم که البته این به معنای بد بودن و یا خوب بودن هر کدام نیست و تنها نکته که در هنگام خرید بخاری برقی یا هیتر نباید نادیده گرفته شود، هیتر برقی یا بخاری برقی مناسب هر فضایی است که به عنوان مثال رادیاتور برقی دارای مزایای زیادی است اما برای قرار گرفتن در حمام و سرویس بهداشتی پیشنهاد نمی شود.

بعد از بررسی انواع بخاری برقی حالا نوبت آن رسیده که به شما بگوییم کدام هیتر برقی یا بخاری برقی مناسب هر فضایی است؟با خواندن مطلب بالا تا حدودی می توان جواب این سوال را پیدا کرد اما در ادامه و به منظور راحتی مخاطبان هیتر برقی مناسب هر محیطی معرفی شده است.

اتاق خواب

بخاری برقی

چی بخرم؟

بخاری کانوکتوری بدون فن و رادیاتور برقی یکی از بهترین مدل ها برای اتاق خواب تلقی می شوند زیرا به دلیل نداشتن فن بسیار کم صدا بوده و به علاوه از ایمنی بالایی برخوردار هستند و امکان آتش سوزی بسیار پایین است. اگر در اتاق خواب خود شوفاژ دارید و همچنان نیاز به یک وسیله گرمایشی دیگر احساس می شود، می توانید یک بخاری کانوکتوری بدون فن تهیه کنید.

در صورتی که هیچ وسیله گرمایشی در اتاق خواب وجود ندارد، خرید رادیاتور برقی بهترین گزینه است. پیش از خرید بخاری برقی یا هیتر حتما در ادامه با ما همراه شوید و نگاهی به جدول ذیل بیندازند تا رادیاتور برقی مناسب خانه خود را پیدا کنید.

تعداد پره
متراژ

رادیاتور برقی ۵ تا ۷ پره

اتاق ۸ تا ۱۰ متر مربع

رادیاتور برقی ۷ تا ۹ پره

اتاق ۱۰ تا ۱۲ متر مربع

رادیاتور برقی ۹ تا ۱۱ پره

اتاق ۱۲ تا ۱۵ متر مربع

رادیاتور برقی ۱۱ تا ۱۳ پره

اتاق ۱۵ تا ۱۸ مترمربع

چی نخرم؟

خرید بخاری برقی تابشی برای اتاق خواب توصیه نمی شود زیرا نور ایجاد شده می تواند منجر به اختلال خواب شب برخی از افراد شود و از طرفی دیگر احتمال آتش سوزی نیز وجود دارد.

بخاری برقی برای سالن بزرگ

بخاری برقی برای سالن های بزرگ

چی بخرم؟

بخاری برقی برای سالن بزرگ حتما باید از نوع بخاری برقی فن دار باشد و در صورت امکان سایز بزرگ آن را خریداری کنید.  این مدل ها دارای فن های بزرگ هستند تا بتواند محیط را به خوبی گرم کند. در انتهای مطلب به بررسی قیمت بخاری برقی برای سالن بزرگ پرداخته ایم.

چی نخرم؟

قدرت گرمایش بخاری فن دار به دلیل وجود فن و انتقال سریع گرما بالاتر بوده و برای محیط های بزرگ انتخاب بهتری هستند .خرید سایر مدل ها نظیر رادیاتور برقی، بخاری کانوکتوری و …برای سالن های پذیرایی توصیه نمی شود.

ادارات

بخاری برقی برای ادارات

چی بخرم؟

این که چی بخرید یا چی نخرید؟ کاملا به شما بستگی دارد اما در این مطلب تلاش شده تا با ذکر چند نکته پیش پا افتاده اما مهم به شما برای خریدی هوشمندانه کمک کند.منعی برای استفاده از تمامی انواع بخاری برقی در ادارات وجود ندارد اما پیش از خرید بخاری برقی یا هیتر باید بدانید که مدل های فن دار و سپس رادیاتور برقی عملکرد بهتری در گرم کردن محیط دارند و به همین دلیل می توانند گزینه بهتری باشند اما در صورتی که یک فرد تنها در اتاق وجود دارد، بهتر است از مدل های تابشی و بخاری برقی رومیزی استفاده شود.

چی نخرم؟

تقریبا از تمامی بخاری برقی می توان در محیط های اداری بهره برد اما پیشنهاد این مطلب مدل فن دار و شوفاژ برقی است.

حمام و سرویس بهداشتی

چی بخرم؟

بخاری حمامی برای استفاده در حمام و سرویس بهداشتی تنها انتخاب است زیرا دارای سطح ایمنی بالایی هستند اما این مدل ها در چند نوع موجود است و در صورتی که حمام و دستشویی مشترک است پیشنهاد می شود که در سمت دستشویی قرار بگیرد. برخی از مدل ها دارای فضایی برای قرار دادن حوله هستند که برای خشک کردن البسه می توان از این قسمت بهره برد.

چی نخرم؟

همان طور که گفته شده است، بهترین بخاری برقی برای حمام و سرویس بهداشتی مدل حمامی است و تنها باید تاکید کرد که از قراردادن مدل های رادیاتور برقی در حمام اجتناب کنید.

فضای باز

بخاری برقی برای فضای باز

چی بخرم؟

استفاده از هیتر برقی در فضاهای بزرگ رایج است زیرا نیاز به لوله کشی گاز ندارد اما بهترین مدل برای این محیط ها استفاده از بخاری برقی تابشی است زیرا افراد در کنار آن می توانند گرم شوند.

چی نخرم؟

می توان سایر مدل ها را برای فضای باز خریداری کرد اما تنها مدلی که می تواند نیاز شمار به طور کامل پاسخ دهد، مدل تابشی است.

بیشتر بدانید:

همه چیز در مورد شوفاژ برقی

ظرفیت گرمادهی بخاری برقی

ظرفیت گرمادهی بخاری برقی یکی از نکات حائز اهمیت پیش از خرید بخاری برقی یا هیتر است که بعد از انتخاب مدل مورد نظر و مناسب محیط کاربر، وقت آن رسیده که به بررسی ظرفیت گرمادهی هیتر برقی بپردازند.

خرید بخاری برقی

برای گرم کردن 0.09 متر مربع به 10 وات انرژی نیاز است که البته این یک فرمول کلی بوده و باید سایر شرایط مانند عایق بندی ساختمان، تعداد پنجره ها و شرایط آب و هوایی منطقه را در نظر داشت.

ایمنی بخاری برقی

مطمئنا ایجاد فضایی ایمن اولویت هر خانواده و یا مسئولی است و به همین دلیل حتما پیش از خرید بخاری برقی یا هیتر از ایمنی بخاری برقی اطمینان حاصل شود و فراموش نکنید که از یک برند معتبر خریداری کنید و گول تبلیغ و قیمت ارزان مدل های بدون هویت را نخورید.

ایمنی بخاری برقی

به طور کلی می توان گفت که ایمنی بخاری برقی ثابت در مقایسه با مدل های قابل حمل بیشتر بوده اما ذکر این نکته ضروری است که نسخه های امروزی با مجموعه ای از امکانات جدید عرضه می شوند که خطر آتش سوزی را تا حد قابل توجهی کاهش می دهند. اکثر مدل های موجود در بازار لوازم خانگی دارای سیستم قطع کن خودکار، ترموستات و انواع زیادی سنسور هستند که در صورت گرم شدن بیش از حد خاموش می شود.

مصرف انرژی بخاری برقی

مصرف انرژی بخاری برقی

بر کسی پوشیده نیست که بخاری های گازی به نسبت بخاری و یا هیتر برقی کم مصرف تر و به صرفه تر هستند اما گاهی بنا به دلایلی استفاده از مدل های گازی مقدور نیست و یا برخی از افراد تمایل به استفاده از بخاری برقی دارند. مصرف انرژی بخاری برقی در واقع یکی از چالش های اصلی است که بیشتر از سایر موارد مورد توجه مشتری قرار می گیرد. هیتر برقی های قابل حمل انرژی بیشتری مصرف می کنند اما اکثر مدل های جدید دارای تکنولوژی هایی به منظور کاهش مصرف انرژی هستند و معمولا با بر چسب انرژی عرضه می شوند.

سر و صدای بخاری برقی

خرید بخاری برقی

برخی از کاربران نسبت به سر و صدای بخاری برقی شکایت دارند و همان طور که پیش از این گفته شد، برای برطرف کردن این مشکل می توان نسخه های بدون فن دار را تهیه کرد.

شکل ظاهری بخاری برقی یا هیتر برقی

بخاری برقی

شکل ظاهری هر محصول برای اکثر افراد اهمیت دارد. پیش از خرید بخاری برقی یا هیتر بهتر است که تصویر انواع مدل های آن را در گوگل جستجو کنید و با خیالی آسوده به بازار بروید. به طور کلی بخاری برقی یا هیتر برقی از نظر شکل ظاهری به 4 دسته تقسیم می شوند.

  • بخاری برقی زمینی
  • بخاری برقی دیواری
  • بخاری برقی سقفی
  • بخاری برقی رومیزی

ترموستات بخاری برقی

ترموستات بخاری برقی

تقریبا تمامی بخاری برقی های موجود در بازار مجهز به ترموستات هستند که در دو مدل در اختیار مشتریان قرار می گیرد. انواع ترموستات بخاری برقی عبارتند از:

ترموستات‌های قابل برنامه‌ریزی: به این مدل ها می توان زمان روشن شدن یا خاموش شدن و حتی تنظیم دما را دستور داد.

ترموستات‌هایی که با یک دستگیره یا دکمه کنترل می شوند: با استفاده از این کلید یا دستگیره می تواند دمای مورد نظر را انتخاب کرد.

جنس و امکانات هیتر برقی

امکانات هیتر برقی

جنس و امکانات هیتر برقی از جمله مواردی است که سوالاتی در ذهن برخی از افراد ایجاد کرده است. بررسی کنید که بخاری برقی دارای سیستم قطع کن خودکار، کلید ایمنی و ریموت کنترل باشد تا ایمنی و راحتی کاربران تضمین شود.

برخی از هیتر های دارای بدنه ضد گرما هستند که این مدل ها به ویژه در خانواده هایی که بچه کوچک دارند، بسیار پرطرفدار است زیرا در صورت تماس با آن، بدنتان نمی سوزد.

لیست قیمت انواع بخاری برقی/ بهترین مارک بخاری برقی

قیمت یکی از فاکتورهایی است که در هنگام خرید ذهن اکثر افراد را درگیر می کند. برای آشنایی با محدوده قیمت انواع بخاری برقی و بهترین مارک بخاری برقی موجود در بازار ایران با ما همراه شوید.

مشخصات و قیمت بخاری برقی پارس خزر مدل FH2000P

بخاری برقی پارس خزر مدل FH2000P

مشخصات

  • وزن:0.72 کیلوگرم
  • اندازه: طول 265 × عرض 265 × ارتفاع 125 میلی متر
  • قابلیت نصب: زمین
  • حداکثر توان گرمایشی: 2000 وات
  • ترموستات ایمنی: دارد
  • رومیزی، مجهز به فن و دارای خروجی باد گرم و سرد

قیمت بخاری برقی پارس خزر : ناموجود

مشخصات و قیمت هیتر برقی آراسته مدل فن دار 2200

بخاری فن‌دار آراسته

مشخصات

  • وزن: 5 کیلوگرم
  • اندازه: 59*38*19 میلی متر
  • تعداد پره: 5 عدد
  • قابلیت نصب: زمین
  • حداکثر توان گرمایشی: 2200 وات
  • ترموستات ایمنی: دارد
  • سیستم قطع خودکار و دارای تنظیمات حرارت

قیمت هیتر برقی آراسته : دو میلیون تومان

بخاری برقی تولیپس مدل EH-101

مشخصات

  • قطع کن خودکار
  • توان: 2000 وات
  • 7 سطح تنظیم حرارت
  • ترموستات ایمنی: دارد
  • دارای فن

قیمت بخاری برقی تولیپس : 895.000 تومان

بخاری برقی فن دار برفاب مدل QH-2200

بخاری برقی برفاب خوبه یکی از سوالات پر تکرار مخاطبان است و به همین در این بخش به معرفی یکی از مدل های این شرکت پرداخته ایم.برفاب یکی از شرکت های فعال در حوزه وسایل گرمایشی و سرمایشی است که محصولات آن دارای گارانتی معتبر است.

  • بخاری برقی فن دار برفاب مدل QH-2200
  • مشخصات
  • وزن: 5.6 کیلوگرم
  • اندازه: 555 × 223 × 540 میلی متر
  • قابلیت نصب: زمین، رومیزی
  • حداکثر توان گرمایشی: 2000 وات
  • ترموستات ایمنی: دارد
  • دارای 4 دکمه که به وسیله آن می‌توان المنت‌ ها و فن را کنترل کرد و دارای 6 المنت

 

قیمت هیتر برقی برفاب : یک میلیون و 59 هزار 600 تومان

بخاری برقی جی پاس مدل GWH28515

  • مشخصات
  • ۵۶۵x۱۳۵x۲۱۵ سانتی‌متر
  • قابلیت نصب: دیوار
  • حداکثر توان گرمایشی: 2000 وات
  • ترموستات ایمنی: دارد
  • برق ورودی دستگاه ۲۲۰ ولت، ۵۰ هرتز ورودی برق دستگاه، ۳ شاخه مجهز به فیوز جهت حفاظت از شبکه برق خانگی و خود دستگاه

قیمت هیتر برقی جی پاس : 2 میلیون و 410 هزار تومان تومان

معرفی بخاری برقی کم مصرف ارزان

بسیاری از مشتریان در مورد راهنمای خرید بخاری برقی کم مصرف و همچنین بخاری برقی کم مصرف ارزان سوال داشتند که با نگاه به جدولی که آماده شده است، می توانید پاسخ خود را دریافت کنید.

قیمت بخاری بر

تاریخ جایگاهسرچ

هیتر برقی مدل UNIT 85

  • دارای فن
  • دکمه توقف
  • رومیزی و زمین
  • سیستم ضد چکه

720.000 تومان

 

بخاری برقی تولیپس مدل EH-101

  • قطع کن خودکار
  • توان: 2000 وات
  • 7 سطح تنظیم حرارت
  • ترموستات ایمنی: دارد

895.000 تومان

 

هیتر برقی سانی مدل پنکه ای Araz

  • دیوار، زمین، رومیزی
  • تنظیم دما
  • سیستم خاموشی خودکار

920.000 تومان

فن هیتر هاردستون مدل HEP2023

  • سیستم ضد رسوب
  • تنظیم دما
  • قفل کودک

1.480.000 تومان

فن هیتر مایدیا مدل F228ِD

  •  توان حرارتی ۲۰۰۰ وات
  • سیستم پرتاب هوای گرم
  • سیستم قطع کننده خودکار

1.963.000 تومان

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟

نظرات ثبت شده

  • سید محمدرضا حسینی الست | 20 مهر 1400 در 8:47 ب.ظ

    بسیار سپاسگزارم از زحمات بی دریغ و اطلاعات خوب شما

  • احسان | 28 دی 1401 در 11:46 ق.ظ

    اطلاعات شما واقعا عالی بود. متشکرم