صفحه نمایش منحنی گیمینگ هوآوی
فناوری

صفحه نمایش منحنی گیمینگ هوآوی روانه بازار می شود

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، کمپانی هوآوی یک تولیدکننده چینی است که به خوبی نیاز های مشتریان و طرفداران ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، کمپانی هوآوی یک تولیدکننده چینی است که به خوبی نیاز های مشتریان و طرفداران خود را در کشور چین می داند و بر همین اساس، برنامه و پروژه های آینده خود را طراحی و اجرا می کند. طبق برخی گزارشات، صفحه نمایش منحنی گیمینگ هوآوی یکی از این پروژه ها است که به زودی روانه بازار می شود. کمپانی آنر یکی از شرکت های تابع هوآوی است که همکاری های متعددی باهم داشته اند. آنر و هوآوی در گذشته تلویزیون های زیادی را وارد بازار کردند و به نظر می رسد حالا قصد ورود به بازار گیمینگ و بازی های ویدیویی را دارند.

یکی دیگر از سازنده تلفن هوشمند چینی بسیار معروف اخیرا با تمام توان خود تلاش می کند تا بتواند در بازار و مارکتینگ گیمینگ جایگاهی برای خود انتخاب کند. حتما این سوال برایتان پیش می آید که به جز هوآوی کدام کمپانی چینی اقدام به تولید مانیتور کرده است؟ شرکت شیائومی که تازگی به بازار گیمینگ ورود پیدا کرده است، رقیبی برای هوآوی محسوب می شود. به همین دلیل، تمام تمرکزها بر تولید صفحه نمایش منحنی گیمینگ هوآوی است زیرا این حرکت رقابت تنگاتنگی را با شیائومی به همراه دارد.

صفحه نمایش منحنی گیمینگ هوآوی

طبق اخبار منتشر شده توسط یک خبرگزاری معتبر، هوآوی در حال آماده شدن برای رونمایی از جدید ترین برند خود است و قصد دارد تلویزیون و صفحه نمایش های خود را تحت عنوان این برند به بازار عرضه کند.این اطلاعات را منابع صنعتی که از نزدیک شاهد این موضوع هستند فاش کردند و حتی اظهار داشتند که هوآوی تولید محصولات و لحاظ کردن المان های استاندارد 2 الی 3 مدل مختلف از مانیتور های خود را به BOE Vison-Electronic Technology (BOEVT) واگذار خواهد کرد.

صفحه نمایش منحنی گیمینگ هوآوی

قرارداد سفارشات اولیه ساخت بیش از یک میلیون صفحه نمایش منحنی هوآوی که در اندازه های 27 اینچ و 34 اینچ با TPV Technology تنظیم شده است. این حرکت رویی دیگر از غول فناوری چینی را نشان می دهد که به کمک یک روش جدید و مدرن پا به بازار کامپیوتر و دنیای بازی های ویدیویی گذاشته است.

کمپانی هوآوی و آنر اخیرا بیشترین تلاش خود را برای تولید و ساخت دستگاه های رایانه ای و لپ تاپ می کنند. طی این تلاش ها، هوآوی از ورک استیشن 920  Kunpeng خود پرده برداری کرد. همانطور که می دانید،  تلفن های هوشمند هوآوی شهرت جهانی دارد و این شرکت در بازار رایانه های شخصی به جز لپ تاپ محصولاتی را ارائه می دهد. غول فناوری چینی ورک استیشن جدیدی را راه اندازی کرده که به پردازنده اختصاصی Kunpeng مجهز شده است و برای رقابت با دیگر مدل ها، مبنی بر Intel Xeon ساخته شده است. خالی از لطف نیست اگر بدانید هواوی ایستگاه کاری خود را با عنوان سری Kunpeng از سال 2018 با پردازنده های با کارایی بالا برای سیستم شخصی افراد ارائه می دهد.

صفحه نمایش منحنی گیمینگ هوآوی

 این اتفاق در حالی بود که آنر در ادامه این روند، لپ تاپ گیمینگ Hunter V700 را به بازار عرضه کرد. در دو سال گذشته، آنر با طیف وسیعی از نوت بوک های زیبا و ارزان قیمت با نام MagicBook وارد بخش لپ تاپ شده است. اما امروزه محصولات جدید خود را با نام تجاری جدید Honor Hunter به بازار عرضه می کند که این رویداد یک نقطه عطف دیگر برای این شرکت محسوب می شود. اولین دستگاه آنر با عنوان Hunter، لپ تاپ گران قیمت گیمینگ Honor Hunter V700 است. هدف از تولید این محصول جلب رضایت گیمرهایی است که به دنبال یک دستگاه قابل حمل با بهترین عملکرد و کیفیت هستند.

صفحه نمایش منحنی گیمینگ هوآوی

خبری در ماه آوت سال 2020 نیز درباره صفحه نمایشگر های جدید هوآوی فاش شد. طبق این خبر، صفحه نمایشگر هایی تحت عنوان Smart Display توسط کمپانی هوآوی و آنر تولید خواهند شد. در این میان سه مانیتور ساخته می شوند که یکی از آنها صفحه نمایش گیمینگ بوده و مخصوص گیمر های چینی است. این مانیتور از نرخ بروز رسانی 240 هرتز پشتیبانی می کند و همچنین نور پس زمینه آن پارتیشن مینی LED است. گزارش شده است که سه مانیتور ذکر شده از قابلیت سازگاری ویژه ای با گوشی های هوشمند Honor برخوردار هستند که این امر بخشی از اکوسیستم شرکت هواوی است.

صفحه نمایش منحنی گیمینگ هوآوی

قیمت دستگاه های آنر از گذشته تا به امروز در مقایسه با دستگاه های هواوی کمتر بوده است. اما با توجه به گزارشات اخیر که نشان می دهد این دو کمپانی اساساً به یک برند یکسان برای تولید صفحه نمایش تبدیل شده اند باید منتظر ماند تا ببینیم قیمت مانیتورهایشان در آینده چگونه است.

برخی از افراد معتقدند خبر منتشر شده در ماه آوت حاکی از مشخصات صفحه نمایش منحنی گیمینگ هوآوی بوده که به تازگی خبر رونمایی آن منتشر شده است. اما متأسفانه هنوز این گزارش تأیید نشده است و ما باید منتظر اعلامیه رسمی از طرف هوآوی و یا آنر بمانیم تا درباره این موضوع اطمینان خاطر داشته باشیم. امیدوار هستیم که هر چه زودتر اطلاعات کامل تر و دقیق تر از صفحه نمایش منحنی گیمینگ هوآوی به دست بیاوریم.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟