ارزان ترین لوازم خانگی
اخبار لوازم خانگی

نگاهی به بهترین و ارزان ترین لوازم خانگی های جهان/بخش دوم

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بسیاری از مشتریان تصور می کنند که امکان خرید یک کالای با کیفیت و ارزان وجود ...

نفیسه رحیمی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بسیاری از مشتریان تصور می کنند که امکان خرید یک کالای با کیفیت و ارزان وجود ندارد اما در مطلب بهترین و ارزان ترین لوازم خانگی های جهان خلاف این موضوع ثابت می شود. برخی از کالاهای موجود در بازار از کیفیت و امکانات قابل قبولی برخوردار هستند و در ضمن با قیمت بسیار مناسب به فروش می رسند.نمی توان منکر این شد که معمولا لوازم خانگی های پیشرفته با بهای بالاتری روانه بازار می شوند اما این موضوع در همه موارد درست نیست. به طور کلی افراد باید با توجه به نیاز شخصی خود خرید کنند و در واقع آنچه که اهمیت دارد، خرید لوازم خانگی متناسب با نیاز شما است و حتما لازم نیست که یک محصول دارای طراحی لوکس و مجهز به تکنولوژی های خاص خریداری کنید.

 بهترین و ارزان ترین لوازم خانگی های جهان

بسیاری از برند های بزرگ جهان همیشه به دنبال تولید محصولی مدرن و بسیار پیشرفته نیستند و سعی می کنند تا نیاز تمامی مشتریان را برآورده کنند و در همین راستا، کالاهایی باکیفیت را روانه بازار می کنند که معمولی خبری از قابلیت های عجیب و غریب و طراحی های پر زرق و برق نیست اما از قیمت منطقی برخوردار هستند و می تواند به نیاز مشتریان پاسخ دهد. در بخش اول مطلب  بهترین و ارزان ترین لوازم خانگی جهان به بررسی انواع یخچال فریزر و ماشین لباسشویی و نیز خشک کن پرداخته شد که در ادامه ارزان ترین و بهترین اجاق و ماشین ظرفشویی ها را مشاهده می کنید.

در همین رابطه بیشتر بخوانید:

مشخصات بهترین و ارزان ترین لوازم خانگی جهان

بهترین و ارزان ترین اجاق های جهان

بهترین و ارزان ترین اجاق های جهان

اجاق های خوراک پزی  نقش اصلی در قلب هر خانه یعنی آشپزخانه ایفا می کنند و در لیست لوازم بزرگ آشپزخانه قرار می گیرند که معمولا هر روز با آن ها سر و کار داریم. خرید یک اجاق خوب و با دوام  اهمیت بالایی دارد که در این میان، نباید از موضوع قیمت غافل شد و به همین دلیل خواندن مطلب بهترین و ارزان ترین اجاق های جهان بی فایده نیست.

اجاق گاز خوب: ویرپول مدل WFG515SOE

اجاق گاز خوب: ویرپول مدل WFG515SOE

اجاق گاز ویرپول مدل WFG515SOE یک اجاق گاز معمولی است که طراحی ظاهری آن به روز شده است و از ویژگی های قابل توجه آن می توان به میله های یکسره بر روی صفحه اجاق گاز اشاره کرد.این مدل دارای دو شعله بوده و فر این محصول از حالت گرم کن و همچنین قابلیت خود تمیز شونده برخوردار است. به طور کلی توانسته نیاز اکثر مشتریان را پاسخ دهد و به همین دلیل در لیست بهترین و ارزان ترین اجاق های جهان قرار گرفته است.

قیمت: 450 دلار

بهترین اجاق گاز: سامسونگ مدل NX58K3310S

سامسونگ مدل

این برند یکی از پیشگامان تولید لوازم خانگی در جهان است که در زمینه های مختلفی فعالیت می کند و حضور اجاق گاز سامسونگ مدل NX58K3310S در مطلب بهترین و ارزان ترین لوازم خانگی های جهان جای تعجب ندارد.کاربران در توصیف این محصول سامسونگ گفته اند که بسیار محکم و خوش ساخت است. میله های چدنی و طراحی براق را به دیگر قابلیت های این مدل اضافه کنید. 5 شعله این اجاق گاز بیضی شکل بوده و برای قرار دادن ظروف بزرگ نیز ایده آل است. تمیز کردن سطح این گاز بسیار آسان بوده و فر بزرگ آن امکان آشپزی راحت و پخت انواع غذا را فراهم کرده است.

قیمت: 448 دلار

 اجاق الکتریکی خوب : فریجیدیر مدل FFEF3013L

بهترین و ارزان ترین لوازم خانگی و  اجاق الکتریکی خوب : فریجیدیر مدل FFEF3013L

فریجیدیر به دلیل تولید اجاق های خوراک پزی خوب و شیک شهرت دارد و نام آن همواره در لیست بهترین و ارزان ترین اجاق های جهان به چشم می خورد. قیمت پایین و طراحی جذاب اجاق الکتریکی فریجیدیر مدل FFEF3013L برای اکثر مشتریان راضی کننده است.

4 شعله برای این اجاق الکتریکی در نظر گرفته شده است که یکی از آن ها به منظور قرار دادن قابلمه های بزرگ کاربرد دارد. تمیز کردن این مدل بسیار آسان بوده و تنظیمات دمای فر بسیار دقیق است.

قیمت: 539 دلار

بهترین اجاق الکتریکی: GE مدل JB645

بهترین اجاق الکتریکی: GE مدل JB645

این اجاق سرامیکی و شیشه ای محصولی از شرکت GE  است که طبق گفته ی کاربران، تمیز کردن آن بسیار راحت است و نمایی زیبا به آشپزخانه می بخشد. اجاق الکتریکی GE مدل JB645 چهار شعله بوده و امکان پخت همزمان دو غذا وجود دارد.

قیمت: 499 دلار

بهترین اجاق گاز با فر کانوکشن: GE مدل JGB700

ازران ترین لوازم خانگی و اجاق گاز با فر کانوکشن: GE مدل JGB700

اجاق گاز با فر کانوکشن GE مدل JGB700 یک محصول همه فن حریف در آشپزخانه است که امکان پخت یکنواخت غذا فراهم شده است و حضور آن در بخش بهترین و ارزان ترین لوازم خانگی های جهان بی علت نیست. همان طور که در تصویر مشخص است، یک بخش مشبک در وسط صفحه این اجاق گاز قرار گرفته است که برای بسیاری از افراد جالب توجه است. درجه بندی تنظیمات دما، قابلیت خود تمیز شونده فر با استفاده از بخار، 5 شعله، کنترل خوب گرما و قیمت مناسب از ویژگی های اصلی این مدل تلقی می شود.

قیمت: 593 دلار

بهترین اجاق الکتریکی با فر کانوکشن : ال جی مدل LRE3193

ال جی مدل LRE3193

اکثر مشتریان با محصولات ال جی آشنایی دارند و پیش از خروج برند های کره ای، بسیاری از خانه های ایرانی میزبان محصولات این شرکت بود و البته این تنها مربوط به بازار لوازم خانگی ایران نمی شود و این برند در بازار جهانی نیز پرطرفدار است. اجاق الکتریکی با فر کانوکشن ال جی مدل LRE3193 به دلیل امکانات بالا و قیمت مناسب در بخش بهترین و ارزان ترین اجاق های جهان جای دارد. یک پنل دیجیتالی برای کنترل و تنظیم این محصول ال جی در نظر گرفته شده است و در نتیجه به راحتی می توان دمای فر را تنظیم کرد.

فر اجاق الکتریکی ال جی مدل LRE3193 به اندازه کافی بزرگ بوده و با ظرفیت 6.3 فوت مکعب و 7 قسمت برای قرار دادن قفسه در اختیار مشتریان قرار می گیرد. فضای داخل آبی رنگ فر و همچنین چرخه خود تمیز شونده از دیگر امکاناتی است که در دفترچه راهنمای ان ذکر شده است.

قیمت: 696 دلار

بهترین اجاق گاز پیشرفته با قیمت پایین : سامسونگ مدل NX58F5700WS

سامسونگ مدل NX58F5700WS

معمولا محصولات خیلی پیشرفته و با کیفیت با قیمت بالایی در اختیار مشتریان قرار می گیرد اما اجاق گاز سامسونگ مدل NX58F5700WS خلاف این موضوع را ثابت کرده است و لیاقت قرار گرفتن در لیست بهترین و ارزان ترین لوازم خانگی های جهان را دارد. کیفیت بالا، قابلیت های پیشرفته، کارایی و سرعت بالا پخت غذا و البته قیمت ارزان از جمله ویژگی هایی است که نمی توان به سادگی از آن ها عبور کرد.

فر کانوکشن اجاق گاز سامسونگ مدل NX58F5700WS با ظرفیت 5.8 فوت مکعب، چندین چرخه خود تمیز شونده، تنظیمات متمایز مانند حالت dehydrate و کشو گرم کن به فروش می رسد.

قیمت: 1,529 دلار

بهترین و ارزان ترین ماشین ظرفشویی جهان

بهترین و ارزان ترین ماشین ظرفشویی جهان

 ماشین ظرفشویی یکی از لوازم خانگی برقی پرکاربرد است که می تواند در لیست لوازم خانگی بزرگ آشپزخانه قرار بگیرد. بخش بهترین و ارزان ترین ماشین ظرفشویی جهان با توجه به نظر کارشناسان گردآوری شده است و فاکتورهای زیادی مانند امکانات، عملکرد شستشو، قیمت و … مورد بررسی قرار گرفته است.

ماشین ظرفشویی خوب : GE مدل GDT545PGJ

ماشین ظرفشویی خوب : GE مدل GDT545PGJ

ماشین ظرفشویی GE مدل GDT545PGJ ظرف ها را به خوبی تمیز می کند و حضور آن به دلیل بهره بردن از ویژگی های کاربردی مانند سه بازو شستشو، قفسه های قابل تنظیم، جت های از جنس سیلور، سبد کارد و چنگال، پاک کننده مواد غذایی سخت، ضدعفونی کننده، شستشو با نصف ظرفیت و شستشو بخار در بخش بهترین و ارزان ترین ماشین ظرفشویی جهان الزامی است.

قیمت ماشین ظرفشویی GE مدل GDT545PGJ با توجه به آپشن های ذکر شده این لوازم خانگی برقی منطقی است و جالب است بدانید که ظرفیت این ماشین ظرفشویی بسیار بالا بوده و میزان صدای آن تنها 51 دسی بل است.

قیمت: 398 دلار

بهترین ماشین ظرفشویی : مای تگ مدل MDB4949

بهترین ماشین ظرفشویی : مای تگ مدل MDB4949

همان طور که در ابتدای این مطلب گفته شد، بسیاری از افراد انتظار قیمت پایین را از محصولی با کیفیت و پیشرفته ندارند و آشنایی با ماشین ظرفشویی مای تگ مدل MDB4949 تا حدودی می تواند نظر این گروه از افراد را تغییر دهد.

ماشین ظرفشویی مای تگ مدل MDB4949 با مجموعه ای از آپشن ها ارائه می شود که در کنار قیمت پایین به تمامی نیازهای مشتریان پاسخ می دهد. چرخه شستشو با فشار و دمای بالا، قابلیت خشک کردن ظروف با دمای بالا، ضدعفونی کننده و سه بازو شستشو بخشی از این امکانات به شمار می رود. با استفاده از این ماشین ظرفشویی دیگر نیازی به شستن ظروف پیش از قرار دادن در دستگاه نیست و به لطف گارانتی 10 ساله، نگرانی بابت تعویض قطعات وجود ندارد.

قیمت: 444 دلار

بهترین ماشین ظرفشویی یکپارچه : ویرپول مدل WDT720PAD

ارزان ترین لوازم خانگی و : ویرپول مدل WDT720PAD

  طراحی شیک، یکپارچه و البته قفسه بالایی منعطف منجر شده تا کارشناسان بهانه ای برای قرار ندادن ماشین ظرفشویی  ویرپول مدل WDT720PAD در لیست بهترین و ارزان ترین لوازم خانگی های جهان  نداشته باشند. امکان خشک کردن تمامی ظروف فراهم شده و از دیگر آپشن ها این محصول ویرپول می توان به قابلیت ضدعفونی کننده و سه بازوی شستشو اشاره کرد.

ظرفشویی‌های یکپارچه در آشپزخانه‌ها فیکس می شوند. این مدل‌ها اغلب گرانتر از مدلهای آزاد است. باید گفت که در مقایسه با مدل‌های آزاد یا مستقل کنترل‌ها و نمایشگر در یک نگاه قابل مشاهده نیستند. برای بررسی کنترل‌ها باید درب را باز کنید.

میزان صدای ماشین ظرفشویی  ویرپول مدل WDT720PAD تنها 51 دسی بل است و برای تنظمیات این دستگاه می توانید به پنل تعبیه شده در بالای درب مراجعه کنید.

قیمت: 410 دلار

بهترین ماشین ظرفشویی بی صدا: بوش مدل ASCENTA SHX5AV5

بوش مدل ASCENTA SHX5AV5

ماشین ظرفشویی های بوش همواره در جلب توجه مشتریان و البته کارشناسان موفق عمل کرده اند و حضور ماشین ظرفشویی بوش مدل ASCENTA SHX5AV5 در بخش ارزان ترین و بهترین لوازم خانگی های جهان کاملا عادی است. این مدل مصرف بسیار پایینی دارد و کاملا بی صدا است. میزان صدای این محصول بوش 46 دسی بل بوده و به دلیل توانایی بالا در شستشو و عملکرد فوق العاده در از بین بردن لکه های غذا مورد ستایش کارشناسان قرار گرفته است.

ماشین ظرفشویی بوش مدل ASCENTA SHX5AV5  چهارده نفره بوده و دارای سبد قابل تنظیم، سه بازو شستشو و آپشن هایی مانند شستشو با نصف ظرفیت و ضدعفونی کننده است.

قیمت: 540 دلار

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟