پرفروش ترین جارو شارژی
اخبار لوازم خانگی

پرفروش ترین جارو شارژی های بازار ایران کدامند؟

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بسیاری از لوازم خانگی های جدید جایگزین وسایل قدیمی شده اند به طور مثال جارو ...

بهنام وحیدی | 1 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بسیاری از لوازم خانگی های جدید جایگزین وسایل قدیمی شده اند به طور مثال جارو برقی های قدیمی جای خود را به جارو شارژی داده اند و کار نظافت خانه صد برابر آسان تر شده است. عده ای تصور می کنند حضور جارو شارژی در خانه ضروری نیست و جارو برقی می تواند به همان اندازه مفید باشد. این افراد نمی دانند که بدون نیاز به کابل برق و با وسیله کوچک تر خیلی راحت می توانند خانه خود را تمیز کنند. جهت آشنایی بیشتر با پرفروش ترین جارو شارژی های ایرانی و خارجی بهترین مارک جارو شارژی با ما همراه باشید.

در این بخش می خوانید:

  • جارو شارژی خوبه
  • جارو شارژی دلمونتی خوبه
  • جارو شارژی مایر خوبه؟
  • بهترین مدل جارو شارژی بلک اند دکر
  • بهترین مارک جارو شارژی و قیمت
  • بهترین جارو شارژی ۲۰۲۱
  • بهترین مدل جارو شارژی آاگ
  • جارو شارژی ایرانی

جارو شارژی خوبه ؟

پرفروش ترین جاروشارژی

جارو شارژی خوبه و جاروبرقی بخریم یا جاروشارژی از جمله سوالات پر تکراری است که بارها از سوی مخاطبین پرسیده شده است. افراد باید در ابتدا توقعاتی که از یک جارو دارند، را مشخص کنند و سپس به سراغ خرید جاروشارژی یا جاروبرقی بروند و برای ان که کار شما راخت تر شود، تفاوت این دو را بیان می کنیم.

در واقع جارو شارژی خوبه یک سوال کلی است و احتمال دارد ذهن بسیاری از مشتریان را در هنگام خرید درگیر کند. جاروشارژی در مقایسه با جاروبرقی اندازه جمع و جور و ظرفیت پایینی دارد و به همین دلیل برای تمیز کردن فضاهای بزرگ مناسب نیست. از طرفی به کمک جاروشارژی می توانید، گوشه و کنار خانه را به خوبی تمیز کنید. در واقع می توان گفت مکش و ظرفیت پایین از معایب جاروشارژی است اگرچه نمی توان منکر شد که تمیز کردن محل هایی که دسترسی به آنها سخت است، توسط جاروشارژی راحت تر است و برای تمیز کردن گوشه و کنارها، مبلمان و … انتخابی ایده آل است.

در نتیجه برای پاسخ به سوال جارو شارژی خوبه می توان اضافه کرد که این محصولات سبک بوده و جا به جایی آن ها راحت تر است اما نواقصی دارد که پیشنهاد ما برای بهره بردن از کاربردهای هر دو محصول خرید جاروشارژی و جاروبرقی به طور همزمان است.

چه مدل جارو شارژی مناسب است؟

خیلی از خانم های خانه دار برای راحتی کارهای خود روی به خرید جارو شارژی آوردند اما نمی دانند کدام برند و چه مدل جارو شارژی مناسب است؟ و یا این سوال برایشان پیش می آید که جارو شارژی خوب چی بخرم؟ برای پاسخ به این سوالات لیستی از پرفروش ترین جارو شارژی ایرانی و خارجی تهیه کردیم. تمام محصولات این لیست دارای مشخصات و اطلاعات دقیق هستند و می تواند برای خریداران جارو شارژی مفید باشد.

پرفروش ترین جارو شارژی

انواع مختلف جارو شارژی

قبل از آشنایی با پر فروش ترین جارو شارژی ها، انواع مختلف جارو شارژی را بشناسید. جارو شارژی دارای سه نوع است که هر کدام کاربرد جالبی دارد و در ادامه هر سه مدل را به طور مختصر توضیح خواهیم داد.

جاروشارژی دستی

پرفروش ترین جارو شارژی

یکی از انواع مختلف این وسیله، جارو شارژی دستی است. به کمک این مدل می توانید کف، سقف، دیواره و یا حتی درزها را به راحتی نظافت کنید. این مدل معمولا سبک و قابل حمل هستند و فضای کمی را اشغال می کنند. برای استفاده روزانه این مدل می تواند بهترین انتخاب باشد.

جارو شارژی پارویی

پرفروش ترین جارو شارژی

ساختار جارو شارژی پارویی کاملا شبیه به پارو است و فضای نسبتا زیادی را اشغال می کند. این مدل برای تمیز کردن کف خانه کاملا مناسب است اما برای نظافت قسمت های دیگر طراحی نشده است. بخارشوی های ایستاده برای نظافت خانه و آشپزخانه استفاده می شوند و در لیست این وسایل قرار می گیرند.

جارو شارژی هوشمند

پرفروش ترین جارو شارژی

جارو شارژی هوشمند مطابق با خانه های هوشمند طراحی شده است و معمولا قابلیت اتصال به وای فای را دارد. این دستگاه به کمک سنسور در محیط خانه می چرخد و  کف خانه را جارو می کند. این مدل به تنها توانایی نظافت کف خانه و اتاق را دارد. نکته مثبت این دستگاه، خودکار و هوشمند بودن است که باعث شده خیالتان بابت تمیزی زمین راحت باشد.

بهترین مارک جارو شارژی و قیمت

بررسی بهترین مارک جارو شارژی و قیمت آن پیش از خرید الزامی است زیرا باعت می شود تا بی گدار به آب نزنید و در واقع محصولی مطابق با نیاز خود پیدا کنید.

برای بررسی بهترین مارک جارو شارژی و قیمت و یا پرفروش ترین جاروشارژی های ایرانی و خارجی تنها کافی است که به  نکات گفته شده در این بخش نگاهی بیندازید و پیش از انتخاب با دانش و اطلاعات کافی دست به خرید بزنید.

بهترین مدل جارو شارژی بلک اند دکر /مدل PV1420

جارو شارژی بلک اند دکر مدل PV1420

بلک اند دکر یک کمپانی آمریکایی است که فعالیت خود را در زمینه لوازم خانگی از سال 1910 آغاز کرده است. جارو شارژی بلک اند دکر مدل PV1420 یکی از پرفروش ترین جارو شارژی های این برند در ایران بوده و در واقع جزو لیست بهترین مدل جارو شارژی بلک اند دکر قرار می گیرد.

این جارو در مقایسه با جارو شارژی های دستی دیگر سبک تر است و وزن آن به کمتر از 2 کیلوگرم می رسد. این محصول، دسته بلند برای نظافت زمین را ندارد و نمی توان آن را روی دیوار نصب کرد. اما دسته خود جارو از نوع تاشو بوده که برای نظافت کنج و گوشه کابینت بسیار مناسب است.

پرفروش ترین جارو شارژی

نوع باتری جارو شارژی بلک اند دکر لیتیوم بوده که از بهترین نوع باتری برای جارو است. این دستگاه حدودا 4 ساعت برای شارژ کامل باتری نیاز دارد و همچنین بازدهی شارژ آن 5 الی 10 دقیقه بدون وقفه تخمین زده شده است. نشانگر میزان شارژ باتری از دیگر امکانات جارو شارژی بلک اند دکر محسوب می شود و نحوه شارژ جارو شارژی این کمپانی آمریکایی بسیار آسان است. تمامی موارد گفته شده دلیل خوبی است تا این مدل به عنوان بهترین مدل جارو شارژی بلک اند دکر شناخته شود.

جارو شارژی بلک اند دکر مدل PV1420 قادر به جمع کردن مایعات نیست و کیسه مخصوص زباله و یا پاکت جارو ندارد اما این دستگاه از مخزن 0.44 لیتری بهره مند شده است. علاوه بر این، جارو شارژی این کمپانی دارای یک فیلتر قابل شست و شو است که به راحتی می توانید به صورت دوره ای آن را تمیز کنید و بشویید.

پرفروش ترین جارو شارژی

برخی از کاربران ادعا می کنند که جارو شارژی بلک اند دکر قدرت مکش بالایی دارد اما صدای بلند آن گوش را آزار می دهد. میزان صدای این محصول 85 دسی بل است که نسبت به جارو شارژی های این گروه صدای بالایی ندارد.

شما می توانید این محصول را با قیمت 2 میلیون و 158 هزار تومان و در دو رنگ سفید ساده و سفید صدفی خریداری کنید.

جاروی شارژی هاردستون مدل RVC1440

پرفروش ترین جارو شارژی

جاروی شارژی هاردستون مدل RVC1440 جز سبک ترین جارو شارژی های موجود در بازار محسوب می شود زیرا وزن آن حدود 1 کیلوگرم بوده و طراحی دسته آن به گونه ای است که خیلی راحت می توان آن را حمل کرد. یکی از دلایلی که این محصول در لیست پرفروش ترین جارو شارژی ها قرار گرفته است، استفاده راحت از آن است. هر نقطه و گوشه ای را که بخواهید می توانید با این محصول هاردستون تمیز کنید. هرچند که این جارو دسته تاشو و بلند ندارد اما سری های مختلف قابل تعویض و کاربردی دارد.

پر فروش ترین جارو شارژی

توجه داشته باشید که اکثر جارو شارژی های دستی قدرت مکش بالایی همانند جارو برقی ندارند و برای نظافت های طولانی مناسب نیستند. اما باتری و موتوری که برای این محصول در نظر گرفته اند می تواند 20 دقیقه با توان بالا جارو کند و کافیست جارو را به مدت 4 ساعت روی داکت شارژر قرار دهید تا بدون هیچ دردسری، باتری شارژ شود. این محصول به وسیله نشانگر میزان شارژ باتری، کاربران را از کم شدن شارژ مطلع می سازند.

هم اکنون در بازار لوازم خانگی، جاروی شارژی هاردستون مدل RVC1440 با قیمت 2 میلیون و 250 هزار تومان به فروش می رسد.

 

جارو شارژی بوش مدل BBH Move 6

پر فروش ترین جارو شارژی

یکی از پرفروش ترین جارو شارژی های موجود در بازار ایران، جارو شارژی بوش مدل BBH Move 6 است.  کمپانی بوش یک جارو بی سیم با قدرت موتور بسیار بالا را عرضه می کند که می تواند در دو سرعت آن را تنظیم کرد. ضمن اعتباری که این کمپانی بین مردم دارد، همیشه محصولات خو را با کیفیت بالایی روانه بازار می کند. این محصول برای کاربرانی که به دنبال یک جارو بی سیم با قدرت و توان جارو برقی معمولی می گردند، مناسب است.

وزن این جارو شارژی حدودا سه کیلوگرم است و همچنین از این قابلیت بهره مند شده تا بتواند از دسته و پاروی خود جدا شود و به شکل جارو شارژی دستی دربیاید. این دو ویژگی باعث شده است تا این محصول بوش بسیار خوش دست، سبک و برای نظافت تمام نقاط خانه مناسب باشد.

پر فروش ترین جارو شارژی

مدل دستی این جارو شارژی بوش یک سری ویژه برای نظافت درز و گوشه دارد. بخش دیگر این دستگاه دسته ای بلند با قابلیت تاشو است که با وصل کردن قسمت دستی روی آن جارو کردن زمین و مکان های دیگر مثل روی مبل، میز کار، فرش و قفسه آسان خواهد شد. تنها کافیست قسمت بالایی را خم کنید تا به آسانی بتوانید آن را در هر فضای کوچکی استفاده کنید. ارتفاع جارو شارژی بوش 70 سانتی متر است و کمک می کند تا کاربران بدون خم کردن کمر خود خیلی راحت کف خانه را جارو کنند .

پر فروش ترین جارو شارژی

جارو شارژی بوش مدل BBH Move 6 به 12 الی 16 ساعت زمان احتیاج دارد تا باتری بتواند شارژ تمام شده خود را تامین کند. به ازای هر بار شارژ کامل می توان از این جارو شارژی به مدت 36 دقیقه بدون توقف استفاده کرد. از معایب این دستگاه می توان به نداشتن نشانگر شارژ باتری و همچنین نداشتن قابلیت جمع کردن مایعات اشاره کرد.

جارو شارژی بوش همانند اکثر جارو شارژی ها، کیسه برای مخزن ندارد اما گنجایش مخزن اصلی آن 0.3 لیتر است و همچنین این دستگاه یک فیلتر قابل شستشو دارد که باید هر چند وقت یکبار آن را تمیز کنید تا جارو عملکرد بهتری داشته باشد.

قیمت این محصول در بازار مشخص نیست اما انتظار می رود جزو جارو شارژی های ارزان نباشد.

جارو شارژی مایر خوبه؟

پرفروش ترین جارو شارژی های بازار ایران کدامند؟

گفته می شود که مایر یک برند آلمانی است که جاروشارژی های آن در بازار ایران عرضه می شود. در پاسخ به جارو شارژی مایر خوبه؟ می توان گفت که مدل های آن دارای قابلیت های متعددی هستند اما برای بررسی بهتر، پبشنهاد می شود که ار نظرات سایر کاربران بهره ببرید.

جارو شارژی مایر مدل MR-13600 از نوع دسته دار است که امکان جدا شدن دسته نیز وجود دارد. این مدل از باتری لیتیومی Ni-MH بهره برده که محدوده میزان شارژ دهی آن حدود 30 دقیقه است که البته به لطف سری گوشه و کنار برای تمیز کردن درزها ایده آل است. این جاروشارژی حدود 3 میلیون و 500 هزار تومان قیمت خورده است.

جارو شارژی کنوود مدل HV190

پر فروش ترین جارو شارژی

جارو شارژی کنوود مدل HV190 در لیست پرفروش ترین جارو شارژی ها قرار گرفته است زیرا این محصول از کمپانی کنوود علاوه بر قدرت بالای مکش، برای جمع آوری گرد و غبار می تواند مایعات را از کف زمین نیز پاکسازی کند.

این جارو شارژی جزو جارو شارژی های دستی به حساب می آید و بسیار سبک و قابل حمل است. این موضوع باعث شده تا بسیاری از کاربران از این جارو برای تمیز کردن اتومبیل خود استفاده کنند. در صورتی که هنگام نظافت ماشین شارژ دستگاه به پایان رسید می توانید با یک کابل دو متری و به کمک شارژر فندکی ماشین به راحتی آن را شارژ کنید.

پر فروش ترین جارو شارژی

شرکت کنوود برای حفظ کارایی و عملکرد جارو شارژی کنوود مدل HV190، در ساخت آن از فیلتر قابل شستشو و تخلیه استفاده کرده است تا قدرت مکش دستگاه کم نشود. این جارو شارژی همانند محصول قبلی از شرکت بوش کیسه مخصوص مخزن برای جمع آوری زباله ندارد.

قیمت این محصول در حال حاضر 2 میلیون و 400 هزار تومان است و تنها در رنگ سفید به فروش می رسد.

جارو شارژی دلمونتی خوبه

دلمونتی یکی از برندهای قدیمی و معروف ایتالیایی است که در زمینه تولید لوازم خانگی کوچک و آشپزخانه فعالیت گسترده ای دارد. در صورتی که نمونه اصلی جاروشارژی های دلمونتی خریداری کنید می توان در پاسخ به جارو شارژی دلمونتی خوبه گفت که از برندهای مطرح و معتبر است اما حتما پیش از انتخاب مشخصات محصول به خوبی بررسی کنید.

جارو شارژی دلمونتی DL550 با قیمت حدود 5 میلیون تومان عرضه می شود که می توان آن را به صورت دستی و ایستاده استفاده کرد. توان این مدل 80 وات بوده و با باتری 14.4 ولت ارائه می شود.

جارو شارژی شیائومی مدل 1C

پر فروش ترین جارو شارژی

اکثر افراد برند شیائومی را با گوشی های هوشمند و یا تلویزیون های هوشمند می شناسند اما تلاش های این کمپانی حاکی بر این است که می خواهد در زمینه لوازم خانگی خودی در بازار نشان دهد. جارو شارژی شیائومی مدل 1C از محصولات با کیفیت شیائومی بوده که جزو پرفروش ترین جارو شارژی ها نیز قرار گرفته و اشاره به آن در بخش بهترین مارک جارو شارژی و قیمت ضرورری است.

جارو شارژی شیائومی مدل 1C هم مدل دستی و هم مدل پارویی محسوب می شود زیرا اندازه دسته آن قابل تنظیم بوده و دارای سه سری مختلف برای نظافت مبلمان، داخل ماشین، فرش و… است. باتری این محصول می تواند بیش از 20 دقیقه کار کند بدون اینکه مشکلی برای آن پیش بیاید. هنگامی که جارو شارژی شیائومی را به داکت شارژر متصل می کنید می توانید بعد از 60 دقیقه شارژ شدن آن را بردارید و از آن استفاده کنید اما برای اینکه باتری به طور کامل شارژ شود باید حدودا 3 ساعت صبر کنید.

پر فروش ترین جارو شارژی

قدرت موتور این محصول در مقایسه با جارو شارژی های دیگر بسیار قوی تر و با سرعت تر است به گونه ای که به هیچ ذره کوچکی رحم نمی کند و همه را می روبد. از ویژگی های مهم موتور جارو شارژی شیائومی این است که در عین سرعت بالای مکش صدای کمتری را تولید می کند.

قیمت دقیق جارو شارژی شیائومی مدل 1C در بازار ایران مشخص نیست و انتظار می رود با قیمت حدودی 8 میلیون تومان عرضه شود.

بهترین مدل جارو شارژی آاگ

شرکت آاگ یکی از برندهای مشهور در زمینه تولید لوازم خانگی به ویژه جاروبرقی و جاروشارژی است. با توجه به درخواست مشتریان در این بخش به معرفی یکی از بهترین مدل جارو شارژی آاگ پرداختیم.

جارو شارژی آ ا گ مدل CX7 با محدوده میزان شارژدهی باتری بیشتر از 20 دقیقه به فروش می رسد که از نوع عصایی بوده و امکان تنظیم توان وجود دارد.

پرفروش ترین جارو شارژی ایرانی

لیست پرفروش ترین جارو شارژی ایرانی در این بخش تهیه شده اگرچه مدل های محدودی هستند که در به این بازار ورود کرده اند اگرچه با بالا رفتن قیمت مدل های خارجی و عدم وجود گارانتی، انتظار می رود در سال های آینده شاهد تولید کنندگان بیشتری باشیم.

آیا جارو شارژی پارس خزر خوب است؟

پر فروش ترین جارو شارژی

اگر به دنبال یک جارو شارژی ایرانی با کیفیت هستید ما به شما جارو شارژی پارس خزر مدل Shark را معرفی می کنیم. جارو شارژی های گوناگونی از این برند در بازار موجود هستند اما این مدل از پرفروش ترین جارو شارژی های ایرانی محسوب می شود.

جارو شارژی پارس خزر مدل Shark از طراحی منحصر بفردی بهرمنده شده است و جزو جارو شارژی دستی محسوب می شود. با این حال، چند سری مختلف برای نظافت محیط اطراف و تمام نقاط خانه دارد و قادر به مکیدن مایعات از زمین است. توجه داشته باشید که قبل از جمع کردن مایعات حتما مخزن را خالی نمایید. علاوه بر سری مخصوص برای جذب مایعات، این جارو پارس خزر دارای برس مخصوص مبلمان و سری گوشه‌ پاک ‌کن است که به کمک آن می‌توان نقاطی که نظافت آن دشوارتر است را به ‌راحتی تمیز کنید.

پر فروش ترین جارو شارژی

قیمت جارو شارژی پارس خزر یک میلیون و 580 هزار تومان است و جزو جارو شارژی های ارزان محسوب می شود.

بهترین جارو شارژی ۲۰۲۱

لیست بهترین جارو شارژی ۲۰۲۱ صزفت جهت اطلاع رسانی تهیه شده و اکثرا در بازار ایران موجود نیست.

  1. جاروشارژی دایسون Dyson Cyclone V10
  2. جاروشارژی شارک IZ300UKT
  3. جاروشارژی بیسل مدل Multireach Active 21V
  4. جاروشارژی دایسون مدل V15 Detect Absolute
  5. جاروشارژی دایسون مدل  V12 Detect Slim

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟

نظرات ثبت شده

  • حسین | 30 آبان 1401 در 8:43 ب.ظ

    جهت افزایش عمر جاروهای شارژی پس از شارژ کامل ان را از روی پایه شارژ بردارید متاسفانه اکثر جاروهای شارژی موجود در بازار ایران دارای سیستم قطع جریان برق بعد از اتمام شارژ نیستند در مورد جاروهای شارژی چینی ( نه برندهای اروپایی مونتاژ چین ) ترجیجا ادابتور را نیز از برق خارج نمایید
    انواع برندهای اروپایی معمولا از باتری های لیتیوم ین استفاده می کنند که سالیان سال بدون مشکل قابلیت شارژ و دشارژ دارند این باتریها گران قیمتند و دلیل گران قیمت بودن این دسته از جاروهای برقی هم به همین علت است در انواع ارزانتر از باتریهای نیکل کادمیوم استفاده می شود که بمرور مدت زمان نگهداری شارژ انها کاهش و بعد از دو سه سال مجبور به تعویض انها می گردید
    برخی از برندها مانند پارس خزر دو مدل کاملا مشابه را با ولتاژ متفاوت باتری تولید و عرضه می کنند مدت نگهداری شارژ و قدرت مدلهای 12 ولت از 9 ولت بیشتر و البته گرانتر هستند
    حسن محصولات ایرانی مانند پارس خذر تداوم تولید بسیار طولانی هر مدل نسبت به برندهای خارجی و در نتیجه تامین قطعات و قطهات مصرفی مانند فیلتر و باتری و قطعات پلاستیکی برنه بمدت طولانی تا چند دهه و تعداد بالای نمایندگی و مراکز خدمات انهاست و برخلاف تصور عموم عمر بسیار بالایی دارند وجود فراوان قطعات یدکی از مهمترین دلیل استفاده طولانی از برندهای خوب ایرانی است بسیاری از این لوازم هم تحت لیسانس برندهای خوش نام اروپایی و با قطعات الکترونیکی حساس وارداتی تولید میگردند