تولید لوازم خانگی
اخبار لوازم خانگی

تحریم‌ها فرصت مناسبی در تولید لوازم خانگی ایجاد کرده است

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، عضو هیئت مدیره اتحادیه کشوری لوازم خانگی با بیان اینکه “اتحادیه‌های صنفی ...

نفیسه رحیمی | 4 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، عضو هیئت مدیره اتحادیه کشوری لوازم خانگی با بیان اینکه “اتحادیه‌های صنفی می‌توانند به کمک تولیدکنندگان داخلی مشکلات فعلی بازار را به ‌سرعت مرتفع کنند”‌ گفت: تحریم‌ها فرصت مناسبی در تولید لوازم خانگی ایجاد کرده است.

اسدالله غلامرضایی درباره حضور واحد‌های تولیدی لوازم خانگی در استان البرز اظهار داشت: تولیدکنندگان لوازم خانگی تمایل مناسبی برای حضور و سرمایه‌گذاری در البرز دارند.

وی افزود: در شرایط کنونی حمایت از تولیدات داخلی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

رئیس اتحادیه  تهیه و فروش لوازم خانگی مرکز استان البرز با بیان اینکه “در این شرایط تعداد زیادی از تولیدکنندگان لوازم خانگی تمایل دارند که در شهرک‌های صنعتی استان فعالیت کنند” بیان کرد: در این شرایط سخت تحریمی لازم است که دولت از این واحدها حمایت کند.

وی با بیان اینکه “با توانایی‌های موجود و دانش فنی روز در تولید لوازم خانگی می‌توان بخش اعظمی لوازم خانگی را در استان البرز تولید کرد” تصریح کرد: با توجه به موقعیت جغرافیایی استان البرز  و بازار بزرگ استان‌های همجوار، تولید لوازم خانگی موردنیاز جامعه دور از دسترس نیست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، وی با بیان اینکه “دامن‌زدن به کمبود کالا و افزایش قیمت و فشار بر مردم برای اخلال در روند تأمین وسایل مورد نیاز جزو برنامه‌های دشمنان است” گفت: تولید کالای با کیفیت ایرانی در این شرایط می‌تواند بهترین خدمت به مردم و ایستادگی در مقابل دشمنان باشد.

غلامرضایی، عضو هیئت مدیره اتحادیه کشوری لوازم خانگی با بیان اینکه  “شرایط سخت تحریمی فرصت مناسبی برای سرمایه‌گذاری در تولیدات داخلی در حوزه لوازم خانگی به‌وجود آورده است” عنوان کرد: حمایت دولت می‌تواند مشوق خوبی برای رهایی از قید وابستگی به واردات کالاهای ضروری مردم در بخش لوازم خانگی باشد و اتحادیه‌های صنفی می‌توانند به کمک تولیدکنندگان داخلی مشکلات فعلی بازار را به‌سرعت مرتفع کنند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟