اپلیکیشن لوازم خانگی ال جی
اخبار لوازم خانگی

اپلیکیشن لوازم خانگی ال جی به روزرسانی شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، اپلیکیشن لوازم خانگی ال جی با عنوان “LG ThinQ” به روز شده و برنامه ای جدید ...

زهرا سیاحی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، اپلیکیشن لوازم خانگی ال جی با عنوان “LG ThinQ” به روز شده و برنامه ای جدید جهت مدیریت لوازم خانگی هوشمند ال جی را به کاربران خود ارائه می دهد.

نسخه جدید اپلیکیشن لوازم خانگی ال جی

اپلیکیشن مدیریت لوازم خانگی ال جی به کاربران این امکان را می دهد تا 28 مدل لوازم خانگی هوشمند خود را از جمله تلویزیون، یخچال فریزر، تهویه هوا و ماشین لباسشویی را مدیریت کنند. نسخه جدید از ویژگی تنظیمات برخوردار است که به کاربر اجازه می دهد همزمان با توجه به شرایط از پیش تنظیم شده، چندین دستگاه را به طور همزمان فعال کند.

برای مثال اگر کیفیت هوا در خانه شما متعادل نیست و اپلیکیشن قادر به فعال سازی همزمان دستگاه تصفیه هوا و تهویه مطبوع جهت تمیز کردن هوا است.

یکی دیگر از ویژگی های این اپلیکیشن به روز شده سرویس chatbot مبتنی بر هوش مصنوعی است که اطلاعات مربوط به محصول را فراهم می کند و به کاربران و مصرف کنندگان کمک می کند تا مشکلات هر دستگاه را برطرف کنند و به تعمیر هر محصول بپردازند.

همچنین عملکرد سرویس اشتراک معرفی شده که به طور خودکار قطعات یا مواد مصرفی لازم را در فواصل منظم خریداری می کند.

user experience تجربه کاربر احساسات و نگرش های فرد در مورد استفاده از یک محصول، سیستم یا خدمات خاص است. (UX) در اپلیکیشن نیز به طور چشمگیری افزایش یافته تا افراد بتوانند به صورت شهودی از آن استفاده کنند.

بیشتر بخوانید:

اپلیکیشن ThinQ ال جی در سال جاری عرضه می شود

Smart thinQ

اپلیکیشن SmartThinQ  با هدف ساده ‌تر کردن ارتباط کاربران با لوازم خانگی هوشمند خانه شان طراحی شده است. با توجه به این ویژگی، لوازم خانگی ها هوشمندتر شده و با ثبت عادت‌ ها، استفاده ‌ی کاربران را با تجربه‌ ای متفاوت همراه می ‌کند. این اپلیکیشن با نسخه جدید DeepThinQ در لوازم خانگی و تهویه مطبوع ال ‌جی با استفاده از داده ‌ها و یادگیری عمیق، اطلاعات دریافتی از لوازم خانگی و عادات افراد را آنالیز کرده و با اطلاعات دیگر ترکیب می ‌کند.

برای مثال در دستگاه تهویه مطبوع هوشمند ال ‌جی که به DeepThinQ مجهز شده، دستگاه با ثبت الگو های مصرف، پیش از آمدن فرد به خانه نقاطی از خانه را خنک می‌ کند.

اپلیکیشن ThinQ ال جی

شرکت ال جی در اوایل سال 2019 اپلیکیشن ThinQ ال جی خود را برای توسعه لوازم خانگی هوشمند کنترل شده صوتی منتشر کرد.

این غول فناوری کره جنوبی اکنون در حال برداشتن گام دیگری برای ارتقا لوازم خانگی هوشمند خود است. ال جی از طراحی یک برنامه مختص موبایل با عنوان ThinQ  خبر داد که برای کنترل لوازم خانگی متصل به اینترنت از طریق صدا کاربرد دارد. گفتنی است این برنامه جایگزین اپلیکیشن SmartThinQ می شود.

اپلیکیشن ThinQ با گوگل اسیستنت سازگار بوده و به کاربران خود این امکان می دهد لوازم خانگی ال جی را برای انجام کارهای به خصوصی به وای فای متصل کنند.

لوازم خانگی سازگار شده با ThinQ شامل ماشین لباسشویی، ماشین خشک کن، یخچال، اجاق گاز، جارو برقی، تهویه هوا و تصفیه هوا می شود.

همچنین کاربران می توانند از طریق اپلیکیشن مذکور اطلاعات مربوط به محصول و هشدارهای عیب یابی را دریافت کنند.

در همین رابطه بخوانید:

عیب یابی لوازم خانگی هوشمند ال جی با اپلیکیشن موبایل

عیب یابی لوازم خانگی هوشمند ال جی

ال جی الکترونیک از به روزرسانی اپلیکیشن ThinQ گوشی همراه خود خبر داد که خدمات و قابلیت های جدیدی برای استفاده کاربران فراهم شده است. این اپلیکیشن پیش از این با عنوان SmartThinQ شناخته می شد و امکان کنترل از راه دور لوازم خانگی ال جی را ایجاد کرده بود.

اپلیکیشن SmartThinQ گوشی هوشمند ال جی در ماه آگوست 2019 از قابلیت پشتیبانی از دستیار صوتی گوگل برخوردار شد که کاربران به کمک آن می توانند حتی در مواقعی که در خانه حضور ندارند، لوازم خانگی هوشمند خود را با فرمان های صوتی کنترل کنند.

نسخه به روز رسانی شده این اپلیکیشن ال جی الکترونیک با نام و قابلیت های جدید معرفی شده که از جمله می توان از پشتیبانی شخصی، تنظیم های خودکار و عملکرد سفارشی نام برد.

ThinQ به عنوان یک تعمیرکار شخصی عمل کرده و پیش از بروز مشکلات جدی می تواند به کاربران هشدار داده و روند تعمیر لوازم خانگی  را تسهیل بخشد. این سیستم عیب یاب ال جی می تواند منجر به طولانی تر شدن عمر لوازم خانگی شود.

بیشتر بخوانید:

فناوری Turbo Clean 3D در لباسشویی درب از بالا ال جی

قابلیت جدید دیگری که منجر شده تا این اپلیکیشن ال جی متمایز شود، امکان سفارش خودکار لوازم های مرتبط با لوازم خانگی هوشمند نظیر صابون یا نرم کننده لباس از آمازون است. کاربران می توانند محصولات مورد نظر خود را از قبل انتخاب کرده و با فشار یک دکمه درب منزل خود تحویل بگیرند.

آخرین ویژگی این اپلیکیشن جدید ال جی قابلیت  Smart Care+ است که به لطف آن، عملکرد یخچال فریزر و یا ماشین لباسشویی براساس الگوهای مصرف بهینه سازی می شود. به عنوان مثال، این اپلیکیشن در مواقع لزوم و به صورت خودکار دمای یخچال فریزر را در مناسب ترین و کم مصرف ترین حالت قرار می دهد.

مدیر بخش لوازم خانگی هوشمند ال جی در این خصوص عنوان کرد: اپلیکیشن جدید ما مثال خوبی برای برنامه های ال جی در راستای ایجاد زندگی راحت برای کاربران خود است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟