مبتکران گلدیران
اخبار لوازم خانگی

از شرکت مهندسی و مشاوره مبتکران گلدیران بیشتر بدانید

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، واحد مهندسی و مشاوره مبتکران گلدیران، به عنوان شاخه فروش تجاری این شرکت، ...

نفیسه رحیمی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، واحد مهندسی و مشاوره مبتکران گلدیران، به عنوان شاخه فروش تجاری این شرکت، فعالیت خود را از سال 81 با نام شرکت تهویه گلدیران آغاز کرد و در حال حاضر با بیش از 34 نمایشگاه اختصاصی در شهرهای مختلف کشورمان به فعالیت خود ادامه می دهد.

مشتریان مبتکران گلدیران را مشاورین، سازنده‌ها و پیمانکاران در حوزه ساختمان تشکیل می‌دهند و تهویه مطبوع صنعتی و نمایشگرهای تجاری دو گروه محصولی شاخصی هستند که توسط این واحد از گلدیران ارائه می‌شود و به دلیل دارا بودن از امتیازات چشم گیر نظیر برخورداری از کاملترین سبد محصولات تهویه مطبوع، بیشترین طول لوله کشی و دارای گاز مبرد R410A دوستدار محیط زیست، عرضه  اسپیلیت های کانالی سقفی اینورتر، صرفه جویی انرژی، حضور در پروژه های تجاری شاخص بیمارستانی، صنعتی، مسکونی و .. موفق شده تا عنوان مطرح ترین شرکت در عرصه سیستم های تهویه مطبوع تجاری صنعتی کشور را از آن خود کند.

جناب آقای لطفی، مدیرعامل شرکت مهندسی و مشاوره مبتکران گلدیران در جریان افتتاحیه فروشگاه لوازم خانگی جی پلاس در تهرانپارس طی گفتگو با خبرنگار ال کا ایران عنوان کرد: شرکت مبتکران گلدیران تنها بر روی تولید لوازم خانگی تمرکز ندارد و در زمینه عرضه انواع نمایشگر های تجاری، ویدیو وال و کالاهایی در بخش تهویه صنعتی نیز فعالیت می کند.

وی در ادامه افزود: محصولات جی پلاس در زمینه B2B و یا در بخش های تجاری رونمایی شده است و با تکیه بر 17 سال سابقه در این حوزه مدعی بوده و از توانایی ارائه خدمات پریمیوم در این حوزه برخوردار هستیم.

انتهای پیام/

 

نظر شما چیست؟