فناوری

راهنمای خرید مانیتورهای خانگی سامسونگ

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرایط جدیدی که چند ماه از آن می‌گذرد باعث شده تا بسیاری از خطوط و مرزهای حاکم بر ...

نفیسه رحیمی | 3 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرایط جدیدی که چند ماه از آن می‌گذرد باعث شده تا بسیاری از خطوط و مرزهای حاکم بر زندگی انسان‌ها از میان برداشته شود، یکی از این مرزها، دیوار بلند میان محل کار و زندگی افراد بود که با ادامه شرایط قرنطینه و تشویق هر چه بیشتر کسب‌ و کارها به دور کاری کارمندان، حالا ترک بزرگی برداشته است و برای برخی هم این مرز به طور کامل حذف شده است. به همین دلیل قصد داریم تا به معرفی چند مدل از مانیتورهای خانگی سامسونگ بپردازیم.

کار کردن در خانه اما چالش‌های مخصوص به خود را هم دارد، از مسائلی مثل برهم خوردن پیاپی تمرکز که بگذریم یکی از اصلی‌ترین موضوعات، ابزارهای مورد استفاده است. نمایشگر در این بخش بزرگترین نقش را ایفا می‌کند، در واقع اگر مانیتور استاندارد و مناسبی نداشته باشید خیلی زود کار کردن در خانه به عذاب و دردسری آزاردهنده برای شما تبدیل می‌شود. خستگی چشم‌ها، وضوح پایین صفحه نمایش، لرزش تصاویر، شلوغ شدن میز کار و عدم تمرکز از جمله عواملی هستند که پس از چند ساعت کار با مانیتورهای غیراستاندارد به سراغ شما می‌آیند. برای همین لازم است تا با آوردن مانیتورهای خانگی سامسونگ به اتاق کار خود، ضمن ایجاد فضای کاری مناسب و ایده‌آل از تجربه بصری جذاب و چشم‌نواز لذت ببرید.

در ادامه با چند مدل از مانیتورها و نمایشگرهایی آشنا می‌شویم که با داشتن قابلیت‌های متنوع و جدید می‌توانند محیط کار در خانه‌ را برای شما به دفتر اداری مجهز و پیشرفته تبدیل کنند و میزان بهره‌وری را به بالاترین حد ممکن برسانند.

مانیتور U28R55

مانیتورهای خانگی سامسونگ

نمایشگر U28R55 یکی از جدیدترین مانیتورهای خانگی سامسونگ است که در ۲۸ اینچ و با پنل IPS طراحی شده است. رزولوشن ۲۱۶۰ در ۳۸۴۰ این مانیتور، ۴ برابر نمایشگرهای فول‌اچ‌دی (FHD) است و امکان نمایش ۸ میلیون پیکسل را دارد. پنل IPS کمک کرده تا U28R55 حتی در زوایای غیرمستقیم هم رنگ‌ها و سایه‌های تصاویر را به شکلی دقیق، بدون افت کیفیت نمایش دهد.

وقتی مانیتور U28R55 را در خانه خود دارید دیگر تفاوتی نمی‌کند که به چه دلیلی از آن استفاده می‌کنید، برای فیلم دیدن، بازی کردن یا انجام کارهای اداری این نمایشگر طراحی شده تا تمامی جزئیات تصویر را در عالی‌ترین سطح نمایش دهد و شما بتوانید تجربه بصری لذت‌بخش همراه با نمایشی واقعی از تصاویر را پشت سر بگذارید.

U28R55 یکی از اولین مانیتورهایی است که توانسته گواهی راحتی چشم یا Eye Comfort 2.0 را از موسسه معتبر TUV Rheinland آلمان دریافت کند. این موسسه که یک مرکز معتبر بین‎المللی برای ارائه گواهینامه نمایشگرها است، تاییدیه راحتی چشم را به دلیل کاهش تاثیرات نور محیط، نمایش دقیق رنگ‌ها، کاهش نورهای مضر آبی و کاهش لرزش‌های تصویر به مانیتور ۲۸ اینچی UR55 اهدا کرده است.

طراحی مانیتور U28R55 به شکلی مینیمال و با کمترین حاشیه در لبه‌ها انجام شده تا فضای بزرگتری برای نمایش تصاویر به وجود بیاید و میزان تمرکز کاربران بیشتر از همیشه شود.

نسبت تصویر 16:9، زمان واکنش (Response Time) ۴ میلی‌ثانیه‌ای، زاویه دید ۱۷۸ درجه‌ای و همین طور پشتیبانی از قابلیت‌هایی همچون تصویر در تصویر (PBP)، HDR10 و AMD FreeSync از دیگر ویژگی‌های کم‌نظیر مانیتور U28R55 سامسونگ است.

مانیتور T55

مانیتورهای خانگی سامسونگ

مانیتورهای سری T55 سامسونگ جزو مدل‌های چند کاره‌ای هستند که به منظور ارائه تجربه بصری عمیق، گسترده و کم‌نظیر برای کاربران اداری، خانگی و گیمرها ساخته شده‌اند. این مانیتورها به شکل خمیده طراحی شده‌اند و از انحنایی به شعاع 1000R بهره‌ می‌برند که برای همین به «قهرمان منحنی» ملقب شده‌اند. در واقع اگر انحنای مانیتور را از دو طرف ادامه دهیم، یک دایره با شعاع یک متر ایجاد می‌شود که نزدیک‌ترین حالت ممکن به زاویه‌ای است که چشمان انسان می‌تواند پوشش دهد. این موضوع کمک کرده تا در مانیتورهای سری T55 سامسونگ کمترین تغییر در نقطه تمرکز چشم بیننده اتفاق بیفتد و چشم‌ها تمام ابعاد صفحه نمایش را زیر نظر داشته باشند، در نتیجه فشار بسیار کمتری به چشم کاربران وارد می‌آید.

مانیتور T55 از پنل VA، رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰، زاویه دید ۱۷۸ درجه و زمان واکنش ۴ میلی ثانیه‌ای برخوردار است. به کمک درگاه‌های HDMI، DP و D-Sub کاربران می‌توانند به تمامی دستگاه‌های مورد نظر خود متصل شوند.

با مانیتورهای سری T55 برای شنیدن صدای باکیفیت فیلم‌ها یا بازی‌ها نیازی به اتصال دستگاه جانبی ندارید، چرا که این نمایشگرها بلندگوی داخلی ۵ واتی دارند که می‌تواند به شکلی شفاف و واضح صدای ویدئوها را به گوش شما برساند.

مانیتورهای سری T55 از دو قابلیت Flicker Free  و Eye Saver هم پشتیبانی می‌کند. در قابلیت Flicker Free  با کاهش نور پس زمینه و در قابلیت Eye Saver با کاهش نور آبی از چشم‌های کاربران محافظت می‌شود.

مانیتورهای سری T55 سامسونگ در سه مدل ۲۴، ۲۷ و ۳۲ اینچ طراحی و روانه بازار شده‌اند.

مانیتور CJG5

مانیتور CJG5 

حفظ تمرکز کاربر چه در موقع انجام کارهای اداری و چه در زمان بازی و گیم از جمله عواملی است که می‌تواند هر مانیتوری را به یک نمایشگر جذاب و جالب توجه تبدیل کند. مانیتور CJG5 سامسونگ یکی از این محصولات است که به شکل منحنی و با سه وجه بدون حاشیه طراحی شده است تا تجربه بصری گسترده و همه‌جانبه‌ای را ارائه دهد. این مانیتورها که در دو نسخه ۳۲ و ۲۷ اینچی طراحی شده‌اند، از قابلیت‌هایی همچون رزولوشن بالای WQHD، نمایشگر منحنی، نرخ بروزرسانی ۱۴۴ هرتزی و نرخ کنتراست بالای ۳۰۰۰:۱ بهره می‌برد.

مانیتور CJG5 دارای رزولوشن WQHD (۲۵۶۰ در ۱۴۴۰) است که تا چهار برابر بیشتر از رزولوشن HD بوده و تصاویری دقیق و واقعی را با رنگ مشکی تیره‌تر و سفید روشن‌تر در کنار رنگ‌های براق‌تر نمایش می‌دهد.

انحنای 1800R این مانیتور باعث کمترین تغییر در نقطه تمرکز چشم فرد شده در نتیجه مانع خستگی چشم می‌شود. مانیتور CJG5 با شبیه‌سازی دید واقعی انسان به کاربر کمک می‌کند تا در زمان کار و بازی، حتی پس از مدت‌های طولانی، بتواند نقطه تمرکز چشم خود را خیلی سریع تغییر دهد.

هر سه مدل معرفی شده با برخورداری از قابلیت‌هایی مثل صفحه‌ نمایش واضح و شفاف و طراحی مینیمال بدنه ضمن کمک به خلوت شدن میزهای کاری، تجربه بصری جذاب و گسترده‌ای ارائه می‌دهند که این موضوع می‌تواند تا حد زیادی میزان بهره‌وری در زمان دورکاری را افزایش دهد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟