اخبار لوازم خانگی

ماشین ظرفشویی بوش جایزه Canstar Blue را دریافت کرد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، ماشین ظرفشویی بوش به دلیل رضایت مشتری موفق به کسب جایزه Canstar Blue شد. ماشین ...

زهرا سیاحی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، ماشین ظرفشویی بوش به دلیل رضایت مشتری موفق به کسب جایزه Canstar Blue شد.

ماشین ظرفشویی بوش موفق به کسب جایزه رضایت مشتری شد

کاربران و مصرف کنندگان استرالیایی رضایت خود را در دسته ماشین ظرفشویی اعلام کردند و این محصول برند بوش جایزه Canstar Blue را از آن خود کرد. این محصول بوش در استرالیا از نظر عملکرد، طراحی، سر و صدای کم، هزینه مناسب و رضایت کلی مشتری مورد بررسی قرار گرفته است. همچنین ماشین ظرفشویی های برند مذکور هم رده ماشین ظرفشویی های میله، ال جی، Fisher & Paykel و Westinghouse قرار دارد.

مصرف کنندگان و مشتریان استرالیایی نظر خود را در مورد عملکرد، ویژگی ها، امکانات، سهولت در تمیز کردن ظروف و رضایت کلی از ماشین ظرفشویی های بوش ارائه داده اند.

گفتنی است که این محصول بوش که موفق به کسب جایزه رضایت مشتری شده، نسبت به ماشین ظرفشویی های برند های معروفی مانند اسمگ، الکترولوکس، Westinghouse و Fisher & Paykel سر و صدای کمتری ایجاد می کند.

بیشتر بخوانید:

افزایش تقاضا برای خرید لوازم خانگی بوش در بازار هند

مدیر ارشد برند و ارتباطات BSH، جسیکا دووشر اظهار کرد: ما بسیار خوشحالیم که در دسته ماشین ظرفشویی جایزه Canstar Blue را دریافت کرده ایم و بسیار مفتخریم به عنوان برند درجه یک در رضایت مشتری انتخاب شده ایم.

وی در ادامه گفت: ما همیشه در کنار محصولات با کیفیت بوش هستیم و سعی می کنیم بهتر از قبل محصولات بوش را در اختیار مشتریان، کاربران و مصرف کنندگان قرار دهیم و لوازم خانگی را طراحی کنیم که در زندگی روزمره مردم مفید باشد.

مدیر برند BSH، مایا پژویچ در ادامه افزود: ما در شرکت بوش به طراحی محصولاتی می پردازیم که زندگی در خانه را آسان می کنند. ما از تمامی مشتریانی که محصولات ما را انتخاب و خریداری کرده اند، بسیار سپاسگزاریم. رضایت مشتریان از لوازم خانگی بوش موجب می شود تا ما با آرامش خاطر بیشتری به ارائه و تولید محصولات خود بپردازیم.

جایزه بهترین محل کار به بوش رسید

گفتنی است که در سال گذشته این کمپانی برای دومین سال به طور متوالی به عنوان بهترین محیط برای کارکردن انتخاب شد. بر اساس گزارشات جمع آوری شده از کارمندان این شرکت، تایید شد که 77 درصد از کارمندان بهترین تجربه کارخود را در این شرکت داشتند.

رئیس منابع انسانی شرکت بوش واقع در آمریکاری شمالی گفت: این یک افتخار بزرگ است که یک بار دیگر شرکت بوش جایزه بهترین محل کار را از آن خود کند و به عنوان یک جای خوب برای کار کردن شناخته شود. یکی از تکنیک های شرکت احترام به کارمندان است تا احساس قدرت کنند تا بتوانند به رشد برسند ما این فرهنگ را در شرکت برای رشد کارمندانمان در نظر گرفتیم. اعضای سخت کوش تیم پر شور ما کسانی هستند که بوش را به بهترین محیط کار تبدیل کردند و ما برای بهترین شدن محیط کار خود را در اولویت برنامه های شرکت قرار داده ایم.

گفتنی است که محیط کار عالی، داشتن فرهنگ در محیط کار، تجربه و رفتار کارکنان منجر به درآمدزایی در بازار و افزایش نوآوری می شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین ظرفشویی بوش در بازار ایران و جهان+مشخصات

شرکت لوازم خانگی BSH

شرکت مذکور، تولیدکننده لوازم خانگی بزرگ و کوچک و با کیفیت است. BSH محصولاتی با برندهای Gaggenau، Thermador و Bosch را در سراسر آمریکای شمالی از طریق توزیع کنندگان، فروشندگان، فروشگاه های لوازم خانگی به فروش می رساند. شرکت لوازم خانگی بوش کاملا متعلق به گروه لوازم خانگی BSH واقع در مونیخ آلمان است که بزرگ ترین تولید کننده لوازم خانگی در اروپا و یکی از شرکت های پیشرو در صنعت لوازم خانگی در سراسر جهان به شمار می رود.

مکان عالی برای کار (Great Place to Work)

جایزه بهترین محیط کار یک صلاحیت جهانی در فرهنگ محیط کار است. از سال 1992 گروه Great Place to Work بیش از 100 میلیون کارمند را در سرتاسر جهان مورد بررسی قرار داد. Great Place to Work به سازمان ها کمک می کند با ایجاد یک تجربه کار همراه با اعتماد به نفس بالا برای همه ی کارکنان یک فرهنگ درست تعیین کنند. از داده های گروه Great Place to Work  برای تشخیص بهترین محیط کار و شرکت ها و بهترین محیط های کاری در آمریکا و بیش از 60 کشور استفاده می شود.

بیشتر بخوانید:

رشد فروش لوازم خانگی BSH در بازار هند

ماشین ظرفشویی بوش سری 6

ماشین ظرفشویی بوش سری 6 مدل SMS68TI02B دستگاهی باکیفیت و خوش‌ ساخت از این کمپانی است. ظرفیت این دستگاه به 14 نفر می رسد و از 8 برنامه شست و شو بهره می برد تا کاربران با توجه به نوع ظروف برنامه مناسب را انتخاب کنند. میزان مصرف انرژی ماشین ظرفشویی یاد شده A+++ است. یکی دیگر از ویژگی های ماشین ظرفشویی سری 6 بوش دوام بالای موتور و طول عمر زیاد آن بوده که می توان به موتور کم صدای آن اشاره کرد. این موتور 40 دسی بل صدا دارد. میزان آب مصرفی این مدل به طور میانگین 9.5 لیتر است. همچنین قابلیت به تعویق ‌انداختن زمان آغاز شست ‌و شو تا 24 ساعت را نیز دارد.

سنسور تشخیص میزان آب (Aqua Sensor) و قابلیت تشخیص تعداد ظروف (Load Sensor) از دیگر مزایای این ماشین ظرفشویی بوش سری 6 است. به طور کلی استفاده از ماشین ظرفشویی نسبت به شست ‌و شوی دستی بهینه ‌تر بوده و به صرفه ‌جویی در مصرف آب کمک قابل توجهی می‌ کند. از دیگر مزایای این ظرفشویی می ‌توان به سیستم آب هیدرولیک و فناوری زئولیت مختص بوش اشاره کرد.

مشخصات و قیمت ماشین ظرفشویی بوش سری 6

نوع ماشین ظرفشویی: مبله

نمایشگر: بله

وزن: 61.2 کیلوگرم

پهنا: 600 میلی متر

عمق: 600 میلی متر

ارتفاع: 845 میلی متر

دکمه های لمسی: بله

سایر ویژگی ها: تنظیم آسان ارتفاع سبدها، کشوی مجزا برای کارد و چنگال، تنظیم بهینه ‌ی فضا

قیمت: ناموجود

قیمت ماشین ظرفشویی بوش سری۸

ماشین ظرفشویی بوش سری۸ مدل88ti36  با توجه به نوع، میزان آلایندگی و نوع شست و شو به وسیله کنترل آب شست و شو با اشعه نور Aqua Sensor مقدار آب را تنظیم می کند. به کمک این برنامه، چربی و مابقی مواد شوینده موجود در آب تعیین می کند که آیا مقدار مواد شوینده برای شستشو کافی است؟

همچنین با کمک مدیریت آب لیگاند پسند منابع ذخیره شده در سیکل شست و شوی قبلی و استفاده مجدد برای پیش شست و شوی ظروف صرفه جویی بالایی در مصرف آب می کند. این مدیریت هوشمند در ماشین ظرفشویی بوش سری۸ مقدار مصرف آب در هر سیکل شست و شو را به 6 لیتر کاهش می دهد.

مشخصات و قیمت ماشین ظرفشویی بوش سری۸

نوع ماشین ظرفشویی: روکار

تعداد طبقات: 3 طبقه

نمایشگر: بله

دکمه لمسی: بله

شستشوی با تاخیر: بله

قفل کودک: بله

تعداد برنامه شستشوی اصلی: 10 برنامه

میزان مصرف انرژی: A+++

قیمت: ناموجود

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟