فناوری

محصولات جدید شیائومی در بازار هند عرضه شدند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، محصولات جدید شیائومی که از فناوری اینترنت اشیا بهره می برند به تازگی در ...

زهرا سیاحی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، محصولات جدید شیائومی که از فناوری اینترنت اشیا بهره می برند به تازگی در بازار هند عرضه شده اند. این محصولات شامل اسپیکرهای Mi، ساعت های هوشمند، کفش و غیره می شوند.

محصولات جدید شیائومی در بازار هند

اخیرا شرکت شیائومی از عرضه محصولات هوشمند جدید خود در بازار هند خبر داد. این محصولات هوشمند بوده و از فناوری اینترنت اشیا بهره می برند. این محصولات هوشمند شیائومی در دسته فناوری قرار دارد و شامل اسپیکر های هوشمند مدل Mi، کفش های هوشمند، لامپ های هوشمند و دستگاه اتوماتیک صابون ریز مدل Mi می شوند که در ادامه به معرفی این محصولات هوشمند شرکت چینی شیائومی پرداخته شده است.

اسپیکر هوشمند مدل Mi

این غول فناوری چینی جدیدترین اسپیکر هوشمند خود را در هند راه اندازی کرده است. این اسپیکرهای هوشمند بر روی یک مش فلزی با 10.531 سوراخ صدا و یک درایور صدا 63.5 میلی متری ساخته شده اند تا یک تجربه صدای فوق العاده را در اختیار کاربران، مصرف کنندگان و مشتریان خود قرار دهند.

این اسپیکر شیائومی دارای دو بلندگوی 12 وات بوده که در قسمت جلوی محصول قرار گرفته است و با توجه به قدرت بلندگوی این دستگاه کاربران و مصرف کنندگان می توانند از آن در فضاهای بزرگ استفاده کنند. همچنین این محصول از قابلیت تنظیم حرفه ای DTS و پردازنده صوتی Hi-Fi Hi-Fi Texas Instruments ‘Tars5805M برخوردار است که کاربران می توانند صدای فراگیر 360 درجه توسط این اسپیکر هوشمند شیائومی را تجربه کنند.

بیشتر بخوانید:

تسخیر بازار تلویزیون هوشمند هند توسط شیائومی

این دستگاه هوشمند شیائومی علاوه بر اسپیکر هوشمند به عنوان یک دستیار صوتی نیز شناخته شده است و از گوگل اسیستنت پشتیبانی می کند که باعث ایجاد تعامل بیشتر دستگاه می شود. کاربران جهت کنترل چراغ ها، ترموستات ها، دوربین های امنیتی هوشمند و موارد دیگر را می توانند از طریق این اسپیکر کنترل کنند و فقط کافیست آن را به اپلیکیشن گوگل هوم  (Google Home) متصل کرده و کنترل خانه را به دست بگیرند.

یکی دیگر از ویژگی های این محصول جدید شیائومی پشتیبانی از زبان هندی است که موجب می شود بسیاری از مردم هند به تهیه این اسپیکر هوشند بپردازند. اسپیکر هوشمند شیائومی مدل Mi با قیمت 3.999 روپیه به فروش می رسد. همچنین مشتریان این دستگاه می توانند از طریق سایت های Flipkart.com، Mi Homes و Mi.com به خرید اسپیکر هوشمند جدید بپردازند و به مدت یکسال اشتراک رایگان از Gaana دریافت کنند. قیمت افتتاحیه دستگاه در حال حاضر 3،499 روپیه (تقریبا 47 دلار آمریکا) است.

کفش های Mi Athleisure

کفش های Mi Athleisure شیائومی با طراحی شیک و به روز جهت ورزش و استفاده های روزمره مانند پیاده روی مورد استفاده قرار می گیرد. ایم کفش دارای یک رویه ی شبکه لانه زنبوری است که به گردش خون در بدن و نفس کشیدن کمک می کند تا پای انسان را در طول روز سالم نگه دارد. همچنین از طریق کفی ونیلی و قابل جذب راحتی بیشتری را برای کاربران ایجاد می کند.

کفش های Mi Athleisure از هرگونه لغزش تصادفی کاربران جلوگیری می کند و برای بهترین تجربه تمرین افراد طراحی شده است. همچنین بندهای این کفش دارای یک نوار بازتابنده نور است و در سه رنگ مختلف آبی، خاکستری و مشکی در دسترس کاربران قرار می گیرند. کفش های جدید شیائومی با قیمت 1499 روپیه (تقریبا 20 دلار آمریکا) به فروش می رسد و می توانید از سایت Mi.com خریداری کنید.

بیشتر بخوانید:

تلویزیون 8K شیائومی با فناوری 5G رونمایی می شود

لامپ LED هوشمند مدل Mi

شیائومی همچنین لامپ LED هوشمند Mi را به بازار هند عرضه کرده است که 810 لومن نور سفید خنک تولید می کند و فقط 7.5 وات انرژی مصرف می کند. این لامپ هوشمند از اپلیکیشن Mi Home پشتیبانی می کند. به این معنی که کاربران می توانند لامپ هوشمند را از طریق گوشی هوشمند کنترل کنند و یا روشنایی را افزایش یا کاهش دهند. همچنین می توانند تنظیم کنند که در چه زمانی لامپ ها  به صورت خودکار روشن یا خاموش شوند.

این لامپ های ال ای دی هوشمند شیائومی از طریق دستیار صوتی نیز قابل کنترل هستند و قابلیت اتصال به اسپیکرهای هوشمندی مانند الکسا و گوگل اسیستنت را دارند. لامپ هوشمند شیائومی فقط 499 روپیه (تقریبا 7 دلار آمریکا) قیمت دارد و از طریق سایت های Mi.com و Mi Homes در دسترس کاربران قرار می گیرد.

دستگاه اتوماتیک صابون ریز مدل Mi

با شیوع ویروس کرونا، مراقبت از خود و افراد خانواده از اهمیت ویژه ای برخوردار است و با توجه به رعایت بهداشت شخصی، افراد باید به طور مداوم به شستن دست های خود بپردازند. شیائومی یک محصول جدید خانگی عرضه کرده که از طراحی مدرن و قابلیت کاربردی بهره می برد. دستگاه اتوماتیک صابون ریز شیائومی با ساختاری با دوام وارد بازار می شود و می تواند در حمام، آشپزخانه و دستشویی منازل قرار بگیرد. این محصول همانطور که از نامش پیداست به صورت اتوماتیک بر روی دستان کاربران صابون یا کف می ریزد و در جلوگیری از شیوع ویروس کووید-19 می تواند نقش بسزایی را ایفا کند.

دستگاه اتوماتیک صابون ریز شیائومی از موتور کم صدایی بهره می برد و همچنین از یک سنسور مادون قرمز استفاده می کند تا کف صابون را به صورت خودکار و بدون دخالت دست توزیع کند. قیمت این محصول کاربردی 999 روپیه (تقریبا 14 دلار آمریکا) است و از طریق سایت های Mi.com و Mi Homes در دسترس قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید:

تلویزیون شفاف شیائومی معرفی شد

نمایندگی شیائومی در ایران

با شروع برخی از تحریم ها علیه ایران، بسیاری از برند های خارجی اجازه فروش در ایران را نداشته و نمایندگی های فروش آن ها فعالیت ندارند. این امر منجر شده تا بسیاری از افراد به خرید محصولات هوشمند مختلف برند های ایرانی و یا چینی روی بیاورند. نکته مهم این است که شیائومی در ایران تنها نمایندگی فروش تلفن همراه دارد و هیچ نمایندگی فروش محصولاتی مانند تلویزیون شیائومی به طور رسمی در تهران و ایران ثبت نشده است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟