اخبار لوازم خانگی

ساندبارهای جدید تی سی ال روانه بازار می شوند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، ساندبارهای جدید تی سی ال با عنوان Alto 9+ روانه بازار آمریکا می شوند. این محصول ...

زهرا سیاحی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، ساندبارهای جدید تی سی ال با عنوان Alto 9+ روانه بازار آمریکا می شوند. این محصول جدید کمپانی تی سی ال از ویژگی هایی همچون ایرپلی 2 و گوگل اسیستنت بهره می برد.

معرفی ساندبارهای جدید تی سی ال

ساندبارهای تی سی ال با عنوان Alto 9+ مخصوص تلویزیون های Roku طراحی شده است که کاربران از طریق آن ها می توانند تلویزیون Roku را از راه دور کنترل کنند. گفتنی است این ساندبارهای Alto 9+ تی سی ال با قیمت 300 دلار به فروش می رسند.

بیشتر بخوانید:

فروش کارخانه پنل LCD سامسونگ به برند تی سی ال

علاوه بر ساندبار Alto 3 تی سی ال، ساندبارهای جدید نیز دارای گواهینامه Roku TV Ready خواهند بود تا کاربران تجربه صدایی فوق العاده را داشته باشند. محصولات صوتی حاوی گواهینامه Roku TV Ready تایید شده اند تا به صورت یکپارچه با تلویزیون های Roku کار کنند.

کمپانی مذکور به کاربران و مصرف کنندگان خود این اطمینان را می دهد که با تهیه این ساندبارها به تنظیمات ساده ی صدا، دسترسی آسان و سازگاری با ریموت کنترل تلویزیون روکو خواهند رسید.

سیستم عامل RokuOS بر خلاف سیستم عامل Roku Streambar که روکو اوایل هفته ی گذشته راه اندازی کرد، در ساندبارهای جدید تی سی ال وجود ندارد.

بیشتر بخوانید:

بهترین ساندبار های 2020 معرفی شدند

به گفته شرکت تی سی ال شما با داشتن ساندبارهای تی سی ال و سازگاری آن با تلویزیون روکو می توانید به راحتی از سرویس هایی مانند آمازون، نتفلیکس، اپل تی وی و دیزنی پلاس را بهره مند شوید.

ساندبار های Alto 9+ تی سی ال دارای نوار صوتی 3.1 کاناله به همراه کانال های راست، چپ، مرکزی و به علاوه ساب ووفر بی سیم هستند. همچنین از دیگر ویژگی های آن می توان به ایرپلی 2 اپلی برای گوش دادن به موسیقی به صورت وایرلس، اتصال به اپل تی وی و دستیار صوتی گوگل اسیستنت اشاره کرد.

شرکت تی سی ال جهت معرفی ساندبارهای جدید خود اعلام کرد که از فناوری دالبی آتموس (Dolby Atmos) پشتیبانی می کند و استفاده از فناوری دالبی آتموس باعث می‌ شود صدای فراگیر سه ‌بعدی کاملا کاربران را احاطه کند.

ساندبارهای جدید کمپانی تی سی ال (TCL) در ماه اکتبر به صورت گسترده در آمریکا به فروش می رسند و کاربران به راحتی می توانند با خرید ساندبار تی سی ال در کنار تلویزیون روکو خود تجربه ای متفاوت از کیفیت صدای فیلم و موسیقی داشته باشند.

ساندبار ALTO 9+ تی سی ال

ساندبار Alto 9+ تی سی ال یکی از بهترین ساندبارهای جدید کمپانی یاد شده است که از فناوری نوآورانه RC · DANZ TCL بهره می برد. این ساندبار از بلندگوهای منحصر به فرد و دارای زاویه فوق العاده استفاده می کند. ساندبار Alto 9+ یک طراحی شیک و ظریف را ارائه می دهد و به راحتی فضای خانه را با قدرت صدای بالا پوشش می دهد.

بیشتر بخوانید:

تی سی ال در ایفا 2020 با دستی پر می آید

فناوری نوآورانه RAY · DANZ تنظیماتی را ارائه می دهد که معمولاً مختص سیستم های پیشرفته سینمای خانگی است و یک کانال مرکزی اختصاصی را دارد که برای وضوح مطلوب تنظیم شده است. همچنین Alto 9+ به لطف کانال داخلی و ساب ووفر بی سیم صدایی واضح و باس قدرتمندی را در اختیار کاربران و مصرف کنندگان خود قرار می دهد.

از دیگر عملکردهای برجسته این ساندبار می توان به نوار صوتی 3.1 کاناله آن اشاره کرد که می تواند با فناوری دالبی آتموس صدایی پر قدرت را پخش کند. این ساندبار با استفاده از فناوری های پیشرفته صدای چند بعدی را برای کاربران به ارمغان می آورد.

همچنین این ساندبار با گوگل اسیستنت و ایرپلی 2 سازگار است و به کاربران دستگاه های آی او اس و اندروید این امکان را می دهد که فقط در چند مرحله به راحتی محتوای دستگاه های خود را به ساندبار Alto 9+ تی سی ال منتقل کنند.

گفتنی است که ساندبار یاد شده برای تلویزیون های 55 اینچ و بزرگتر مناسب بوده و با قیمت 299 دلار در فروشگاه های لوازم خانگی به فروش می رسد.

ساندبار ALTO 8i تی سی ال

ساندبار Alto 8i صدایی با کیفیت تئاتر را با یک ساندبار باریک و منفرد ارائه می دهد و این در حالیست که فناوری دالبی آتموس به پخش صدای فراگیر آن کمک می کند. ساندبار یاد شده برای علاقه مندان به سرگرمی طراحی شده و بدون راه حل های پیچیده و پر هزینه صدایی با کیفیت را ارائه می دهد.

این ساندبار برای تلویزیون های 55 اینچ و بزرگتر مناسب است و با قیمت 179 دلار در دسترس کاربران قرار می گیرد.

در همین رابطه بخوانید:

با کاربرد ساندبارها در کنار تلویزیون هوشمند آشنا شوید

ساندبار ALTO 6 و 6+ تی سی ال

ساندبار Alto 6 و 6+ برای کاربرانی که به دنبال لذت بردن از بازی هستند، بسیار مناسب است. ساندبار 6+ Alto راهی آسان و مقرون به صرفه برای رساندن صدای رسا به هر اتاق خانه بوده و با استفاده از فناوری Dolby Digital و ساب ووفر بی سیم حداکثر صدای شفاف و واضح را به شنوندگان می رساند.

این ساندبار برای تلویزیون های 40 اینچی و بزرگتر مناسب است. ساندبار مدل Alto 6 با قیمت 79 و مدل 6+ Alto به همراه ساب ووفر با قیمت 129 دلار در پایان ماه جاری در دسترس کاربران قرار می گیرد.

ساندبار ALTO 3 تی سی ال

ساندبار Alto 3 تی سی ال برای مشتریانی طراحی شده است که می خواهند صدای بلندتری به فضاهای کوچکتر اضافه کنند. طراحی جمع و جور این ساندبار برای فضاهای کوچک مناسب است و کاربران می توانند به راحتی از آن در اتاق خواب، خوابگاه یا آپارتمان های کوچک استفاده کنند.

این مدل از ساندبار تی سی ال برای تلویزیون های 32 اینچی و بزرگتر طراحی شده است و در ماه اکتبر با قیمت 59 دلار در دسترس خواهد بود.

ساندبار تی سی ال مدل tb390 توان خروجی 50 وات

اگر به دنبال خرید ساندبار تی سی ال هستید یکی از بهترین ساندبارهای این کمپانی مدل TB390 توان خروجی 50 وات است. توان خروجی هر کدام از ساندبارهای این مدل 25 وات بوده و ابعاد این ساندبار  46.7 × 12.8 × 12.8 سانتی ‌متر و ابعاد ساب ‌ووفر آن 9.5 × 25.5 × 46.5 سانتی ‌متر است.

این مدل در خانه فضای زیادی را اشغال نمی ‌کند. وزن این محصول 5 کیلوگرم است. این مدل پورت‌ های ورودی صدای اپتیکال و AUX دارد. این کالا به درگاه USB (Service Only) مجهز شده است. این درگاه امکان اتصال فلش مموری و حافظه جانبی را ندارد. ساندبار تی سی ال مدل TB390 توان خروجی 50 وات بلوتوث دارد. در دفترچه راهنما توضیحات نحوه اتصال نوشته شده است.

از دیگر ویژگی ‌های این مدل می ‌توان به 60 وات توان خروجی ساب ووفر، 4 اهم امپدانس ساب ووفر و 8 اهم امپدانس برای هر ساندبار اشاره کرد. این مدل همراه با کابل شارژ، کابل تبدیل AUX به RCA و ریموت کنترل به بازار عرضه شده است.

مشخصات ساندبار تی سی ال مدل TB390 توان خروجی 50 وات

ابعاد ساب ووفر: 9.5 × 25.5 × 46.5 سانتی ‌متر

ابعاد ساندبار: 46.7 × 12.8 × 12.8 سانتی ‌متر

خروجی کامپوزیت تصویر: ندارد

ورودی صدای اپتیکال: دارد

ورودی AUX: دارد

ساب ‌ووفر بی‌ سیم: ندارد

قیمت: ناموجود

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟