نمایندگی های متخلف فروش لوازم خانگی در کرمانشاه
اخبار لوازم خانگی

برخورد با نمایندگی های متخلف فروش لوازم خانگی در کرمانشاه

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، دادستان کرمانشاه گفت :با نمایندگی های متخلف فروش لوازم خانگی در کرمانشاه برخورد ...

نفیسه رحیمی | 4 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، دادستان کرمانشاه گفت :با نمایندگی های متخلف فروش لوازم خانگی در کرمانشاه برخورد می شود.

شهرام کرمی دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه با اشاره به وصول گزارشهایی مبنی بر تخلف برخی نمایندگی های فروش لوازم خانگی در کرمانشاه، اظهار کرد: اخیرا برخی از نمایندگی های متخلف فروش لوازم خانگی در کرمانشاه اقدام به دریافت وجه از مشتریان خود می کنند، اما کالایی تحویل خریدار نمی دهند.

وی تصریح کرد: متاسفانه این واحدهای صنفی متخلف حتی به رغم گذشت چند ماه از دریافت وجه خریداران، از تحویل کالا به مشتریان خودداری می کنند.

دادستان کرمانشاه افزود: با توجه به اینکه تاکنون شکایت متعددی در این رابطه به دادسرای عمومی و انقلاب استان شده، لذا دستگاه قضایی با جدیدت به این مسئله ورود می کند.

به گزارش ایلنا، وی اضافه کرد: همچنین در راستای مواد 28 قانون نظام صنفی و ماده 114 قانون آئین دادرسی کیفری و همچنین مواد ۲۲ و ۲۹۰ قانون آئین دادرسی کیفری به منظور صیانت از حقوق عامه از پلیس نظارت بر این امکان و اداره کل تعزیرات استان می خواهیم که نسبت به پلمب این واحدها اقدام کند.

کرمی تاکید کرد: از آنجایی که این اقدام نمایندگی های فروش لوازم خانگی مصداق تضییع حقوق عمومی است و نارضایتی مردم را بدنبال داشته، لذا پیگیری آن را با جدیدت در دستور کار قرار می دهیم.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر تعدادی پرونده در این رابطه در دادسرای استان تشکیل شده که در حال رسیدگی به آنها هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟