اخبار لوازم خانگی

با 5 برند برتر لوازم لوکس آشپزخانه آشنا شوید!

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، لوازم آشپزخانه یکی از مهم ترین لوازمی هستند که در آشپزخانه به کمک افراد می ...

زهرا سیاحی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، لوازم آشپزخانه یکی از مهم ترین لوازمی هستند که در آشپزخانه به کمک افراد می شتابند. از آن جا که آشپزخانه قلب خانه است، شما باید برندهایی از لوازم لوکس آشپزخانه را انتخاب کنید که شناخته شده اند و سبک زندگی مدرن شما را تعریف می کنند. در ادامه به معرفی 5 برند برتر لوازم لوکس آشپزخانه پرداخته شده است که می تواند در انتخاب صحیح لوازم آشپزخانه مدرن و جدید به شما کمک کند.

معرفی 5 برند برتر لوازم لوکس آشپزخانه

همانطور که می دانید آشپزخانه به عنوان قلب و مرکز خانه شناخته شده است زیرا بیشتر فعالیت های پخت و پز در آن جا صورت می گیرد. استفاده از لوازم آشپزخانه مدرن و جدید برای بسیاری از کاربران حائز اهمیت است. زیرا با داشتن لوازم آشپزخانه جدید شما به راحتی می توانید به پختن غذا بپردازید و نیز سرعت عمل بالایی داشته باشید. هنگام خرید لوازم کاربردی آشپزخانه برند آن ها خیلی مهم است.

تصور کنید قصد خرید یک وسیله برای آشپزخانه تان دارید اما هیچ اطلاعاتی از بهترین برندهای لوازم خانگی ندارید و با نداشتن اطلاعات کافی از بهترین برندها، موفق به خرید یک وسیله با کیفیت و کاربردی نمی شوید. ممکن است پس از گذشت زمان کمی مجبور به خرید مجدد آن وسیله آشپزخانه شوید. همانطور که گفته شد، در ادامه این مطلب به معرفی 5 برند برتر لوازم لوکس آشپزخانه پرداخته شده است که انواع مختلفی از محصولات قابل اعتماد خود به همراه عملکردی عالی ارائه می دهند.

بیشتر بخوانید:

با جالب ترین ابزارهای آشپزخانه در سال 2020 آشنا شوید

برند Dacor

برند داکور یک شرکت تابعه مستقر در کالیفرنیا بوده که متعلق به سامسونگ الکترونیک آمریکا است. این کمپانی لوازم کاربردی آشپزخانه در سطح بالایی طراحی، تولید و توزیع می کند. از محصولات این برند جذاب می توان به اجاق های دیواری، ماشین ظرفشویی، لوازم آشپزخانه، مایکروویو، هودهای تهویه، یخچال، کباب پز و سیستم های گرمایشی اشاره کرد.

این شرکت در سال 1965 توسط Stanley M. Joseph تاسیس شد و به طور مداوم تحت مالکیت و بهره برداری 3 نسل از خانواده Joseph قرار داشت تا اینکه در آگوست سال 2016 به شرکت سامسونگ فروخته شد. دفتر مرکزی شرکت و تاسیسات تولید 325.000 فوت مربع در کالیفرنیا قرار دارد. این برند برتر محصولات پا کیفیت خود را در سراسر آمریکا، کانادا و مکزیک توزیع می کند و مستقیما به بیش از 1300 فروشگاه می فروشد. همچنین گفتنی است که این شرکت یک کارخانه را در لس آنجلس اداره می کند.

بیشتر بخوانید:

نوآوری در لوازم آشپزخانه و لذت زندگی هوشمند

برند Gaggenau

شرکت Gaggenau یک تولید کننده آلمانی در زمینه لوازم خانگی لوکس است. این کمپانی در سال 1683 با نام Eisenwerke Gaggenau A.G در منطقه جنگل سیاه در جنوب غربی آلمان توسط اشرافی آلمانی Louis William و Margrave تاسیس شد. این شرکت کارش را درست کردن چکش، میخ و آسیاب آغاز کرد. در طول انقلاب صنعتی، این شرکت توسط مدیر عامل شرکت Michael Flürscheim از تولید میخ به تولید ماشین آلات کشاورزی تغییر کرد.

در حال حاضر نیز یکی از شرکت های زیر مجموعه کمپانی BSH است. همچنین این شرکت در هر رده ای که نامزد شده بود، موفق به کسب جایزه IF Design شد. این برند در سال های 1991 تا 1998 محصولاتی از جمله اجاق های توکار، سرامیکی، هود، ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی و خشک کن را تولید و توزیع کرد. البته گفتنی است که تعدادی از این محصولات در آلمان جایزه دریافت کردند.

بیشتر بخوانید:

بهترین لوازم هوشمند آشپزخانه 2020 زیر ذره بین

برند Miele

شرکت Miele یک تولید کننده آلمانی و لوازم خانگی پیشرفته و تجهیزات تجاری بوده که دفتر مرکزی آن در Gütersloh  و Ostwestfalen-Lippe است. این کمپانی آلمانی در سال 1899 توسط کارل میله و راینهارد زینکان تاسیس شد و همیشه به عنوان یک شرکت خانوادگی اداره شده است. اولین محصولات کمپانی Miele کره کره و ماشین لباسشویی با نام تجاری Meteor بود که کارل میله شخصاً بر تولید نظارت داشت و راینهارد زینکان نیز امور مالی و فروش را می کرد.

برند Sub-Zero و Wolf

Sub-Zero نام تجاری عمده لوازم خانگی و آشپزخانه بوده که در آمریکا تاشیس شده است. این شرکت همچنین لوازم خانگی و آشپزخانه را با نام تجاری Wolf تولید می کند. شرکت Sub-Zero در سال 1945 تاسیس شده است . این کمپانی آمریکایی خط تولید لوازم خانگی خود را در زمینه لوازم کاربردی آشپزخانه و اجاق گازهای مدرن فعالیت خود را در سال 2000 در کالیفرنیا شروع کرد.

شایان ذکر است که این برند برتر آمریکایی به مدت 60 سال لوازم لوکس آشپزخانه در مدل های نوآورانه و فناوری های پیشرفته ارائه داده و تقریبا هرگونه نیاز کاربران به یخچال فریزر را برآورده می کند. این شرکت موقعیت خود را به عنوان یک رهبر در صنعت لوازم خانگی به دست آورده است.

بیشتر بخوانید:

آیا کاربردی ترین لوازم آشپزخانه را می شناسید؟

برند La Cornue

کمپانی La Cornue یک شرکت تولید کننده فر و لوازم آشپزی فرانسوی است که در سال 1908 توسط آلبرت دوپوی گیاه شناس و عطرساز پاریسی تاسیس شد. این شرکت در حال حاضر سه نوع اجاق فر با عنوان های Château ، CornuFé و CornuChef تولید می کند.

دوپوی برند La Cornue را به منظور ایجاد اجاق فرهایی كه از گاز طبیعی استفاده می کنند را در پاریس تأسیس كرد. با بهره گیری از گردش هوای گرم درون فر، او توانست اجاق فری بسیار موثرتر از بقیه در آن زمان ایجاد کند. این اجاق به عنوان اولین اجاق گاز Rôtisseuse-Pâtissiere La Cornue (جهت پخت کباب و شیرینی) در زمان خودش بود.

در مطالب فوق ما به معرفی 5 برند لوازم لوکس آشپزخانه پرداختیم که هر کدام از این کمپانی ها به تولید و عرضه لوازم آشپزخانه مدرن و جدید در بازار لوازم خانگی خارجی می پردازند.

لوازم کاربردی آشپزخانه

لوازم کاربردی آشپزخانه علاوه بر پیش بردن سریع کارها در امور آشپزی، شما را نیز سرگرم می کنند و روال زندگی را به سمت بهتر شدن تغییر می دهد. همچنین لوازم آشپزخانه مدرن و شیک در ظاهر آشپزخانه نقش بسزایی را ایفا می کند و می تواند به تنهایی ظاهری مرتب و شیک به آشپزخانه ها بدهد. مخصوصا آشپزخانه هایی که اوپن هستند و به راحتی فضای آشپزخانه در معرض دید افراد است پس چیدمان و ظاهر این دسته از آشپزخانه ها بسیار مهم بوده و باید لوازم آشپزخانه مدرن و شیک در آن ها چیده شود.

برای ساده تر کردن زندگی و کمتر صرف کردن وقت در آشپزخانه، لوازم کاربردی آشپزخانه ای وجود دارند که به کمک افراد می شتابند. برخی از این لوازم کاربردی شامل غذاساز دستی، مخلوط کن یا آبمیوه گیری، همزن دستی برقی، ساندویچ ساز و پلوپزهای برقی می شوند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟