ضدعفونی کردن لباس ماشین لباسشویی‌های 10.5 کیلوگرمی جی‌پلاس
رپرتاژ

ضدعفونی کردن کامل لباس‌ها بدون نیاز به آب و مواد شوینده

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، از دیدن این تیتر تعجب کردید؟ ضدعفونی کردن کامل لباس‌ها بدون نیاز به آب و مواد ...

نفیسه رحیمی | 4 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، از دیدن این تیتر تعجب کردید؟ ضدعفونی کردن کامل لباس‌ها بدون نیاز به آب و مواد شوینده؟ چگونه می‌توان بدون شست‌وشو یا بدون مواد خاصی، لباس‌ها را ضدعفونی کرد؟

باقابلیتی به نام OzoneWash که در ماشین لباسشویی‌های 10.5 کیلوگرمی جی‌پلاس وجود دارد می‌توانید این کار را انجام دهید. «اوزون‌واش» چیست و چگونه عمل می‌کند؟ در ادامه مطلب به‌طور کامل برایتان توضیح داده‌ایم.

OzoneWash چیست و چگونه عمل می‌کند؟

«اوزون‌واش» که بانام‌های Ozone Laundry یا San-O3-Wash هم شناخته می‌شود یک اصطلاح عمومی برای نگهداری و مراقبت از پارچه و منسوجات است. فرایند OzoneWash به این صورت است که به‌ جای مواد شوینده از اکسیژن و جریان برق برای شست‌وشو و ضدعفونی کردن لباس استفاده می‌شود.

برق و اکسیژن باهم اوزون می‌سازند. اوزون هم به ‌راحتی در آب حل می‌شود و به همین خاطر در چرخه‌ی شستشو به ‌جای مواد شیمیایی شوینده از اوزون استفاده می‌شود. چنین قابلیتی در ماشین لباسشویی مزایای بسیار زیادی دارد و هزینه‌های شست‌وشوی لباس را تا حد زیادی کاهش می‌دهد.

سیستم شست‌وشوی اوزون همچنین در حفظ محیط ‌زیست نیز تأثیر بسیار زیادی دارد زیرا در این سیستم از مواد شیمیایی استفاده نمی‌شود.

استفاده از اوزون به‌جای مواد ضدعفونی‌کننده در ماشین لباسشویی چه مزایایی دارد؟

وقتی به ‌جای مواد شیمیایی از اوزون در چرخه شست‌وشو استفاده شود، مقدار بسیار بیشتری از آلودگی پاک و تمیز خواهد شد. همچنین اوزون باعث می‌شود تا آب و مواد شوینده کمتری مصرف شود، مدت ‌زمان چرخه‌ی شست‌وشو کاهش پیدا کند و عمر پارچه و منسوجات نیز بیشتر شود.

همچنین در بالا هم گفتیم که اوزون دوستدار محیط ‌زیست است. مولکول‌های اوزون در عرض یک دقیقه به اکسیژن تبدیل می‌شوند و هرگز به جو زمین نمی‌رسند. به همین دلیل هیچ آسیبی به محیط‌ زیست وارد نمی‌کند.

آیا هنگام استفاده از OzoneWash می‌توان به‌طورکلی مواد شوینده را از چرخه شست‌وشو حذف کرد؟

ضدعفونی کردن لباس با GWM

خیر! شما درهرصورت به مواد شوینده برای شست‌وشوی لباس‌ها نیاز دارید تا آلودگی و کثیفی‌ها را از سطح پارچه و لباس‌ها جدا کند. اما خبر خوب این است که با OzoneWash به مواد شوینده کمتری نیاز است.

مزیت دیگر استفاده از اوزون این است که دیگر به مایع سفیدکننده برای ضدعفونی کردن نیاز نیست. برای لباس‌ها و پارچه‌ها رنگی نمی‌توان از مایع استفاده کرد و در نتیجه اوزون بهترین روش برای حفظ رنگ و سلامت پارچه است.

مزایای OzoneWash در ماشین لباسشویی جی‌پلاس چیست؟

  • از بین بردن کامل باکتری‌ها
  • کشتن و از بین بردن کپک‌ها و قارچ‌ها
  • از بین بردن بوهای نامطبوع
  • افزایش عمر مفید لباس و پارچه
  • برجا گذاشتن بوی تازگی و تمیزی در ماشین لباسشویی
  • ضدعفونی کردن لباس‌ها

ویژگی‌های ماشین لباسشویی 10.5 کیلوگرمی جی‌پلاس

مزیت ماشین لباسشویی با ظرفیت بالا این است که با توجه به حجم بالایی که دارد، امکان شست‌وشوی حوله، پتو، پرده و دیگر البسه حجیم را برای خانواده‌ها مهیا می‌کند. این دستگاه‌ها همچنین برنامه‌های شست‌وشوی بیشتر و متنوع‌تری نسبت به ظرفیت‌های پایین‌تر دارند.

ماشین لباسشویی 10.5 کیلوگرمی جی‌پلاس مدل KD1048 دارای صفحه‌نمایش LED لمسی، دور موتور 1400 دور بر دقیقه و 5 سال گارانتی موتور است. طراحی مدرن و ارگونومیک این دستگاه برای هر دکوراسیون و هر سلیقه‌ای مناسب است. مدل KD1048 دو رنگ سفید و نقره‌ای دارد.

این ماشین لباسشویی 10.5 کیلوگرمی با 16 برنامه شست‌وشوی اصلی و 9 برنامه تکمیلی همراه است. ازجمله می‌توان به برنامه اختصاصی OzoneWash برای ضدعفونی کامل لباس‌ها بدون نیاز به آب و مواد شوینده اشاره کرد. همچنین این دستگاه دارای برنامه شست‌وشوی سریع (Go Quick)، حسگر تشخیص وزن لباس و قابلیت اضافه کردن لباس در حین شست‌وشو نیز هست.

چنانچه قصد خرید و یا دریافت مشاوره محصولات جی‌پلاس را دارید؛ کافی است با شماره 02184733 تماس بگیرید و یا نگاهی به فروشگاه آنلاین گلدیران پلاس بیندازید.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟