مشکل صنف لوازم خانگی
اخبار لوازم خانگی

نبود ثبات قیمت اصلی‌ترین مشکل صنف لوازم خانگی است

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، رئیس اتحادیه لوازم خانگی شهرستان شهرکرد با بیان اینکه کمبودی از لحاظ تامین لوازم ...

نفیسه رحیمی | 4 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، رئیس اتحادیه لوازم خانگی شهرستان شهرکرد با بیان اینکه کمبودی از لحاظ تامین لوازم خانگی در استان وجود ندارد، گفت: نبود ثبات قیمت در بازار اصلی‌ترین مشکل صنف لوازم خانگی است و مغازه‌داران دچار سردرگمی برای خرید هستند.

جمشید کلاهی با بیان اینکه قیمت اجناس ایرانی از ابتدای سال جاری تاکنون حدود ۳۰ درصد افزایش پیدا کرده است، اظهار کرد: این افزایش قیمت به ‌دلیل رشد نرخ دلار ( البته با نرخ ۲۷ هزار تومان) بوده است و این افزایش در مهرماه نیز رویت می‌شود و اگر قیمت دلار افزایش پیدا کند قطعا اثر آن را روی لوازم خانگی شاهد خواهیم بود و در واقع یکی از مشکلات صنف لوازم خانگی است.

وی با اشاره به اینکه نوسانات ارز باعث کمبود لوازم خارجی شده است، افزود: جنس خارجی نیز در بازار شهرکرد وجود دارد، اما می‌توان گفت که افزایش قیمت دلار باعث کاهش ورود جنس قاچاق به کشور شده است، به‌طور کلی کمبودی از لحاظ تامین لوازم خانگی در استان وجود ندارد و بازار تاکنون پاسخگوی رفع نیازهای مردم استان بوده است و خریدهایی که در شرایط حاضر صورت می‌گیرد به‌خاطر تامین جهیزیه و یا مشکلاتی نظیر سوختن لوازم خانگی است.

به گزارش ایسنا، رئیس اتحادیه لوازم خانگی شهرستان شهرکرد نبود ثبات قیمت در بازار را اصلی‌ترین مشکل صنف لوازم خانگی مطرح و تصریح کرد: بار روانی بر این صنف بسیار بالا است، به ‌طوری که مغازه‌داران دچار سردرگمی برای خرید هستند، نوسان بالا است و به‌خاطر تغییرات نمی‌دانند جنس خریداری کنند و اگر هم خرید انجام ندهند قیمت اجناس افزایش پیدا می‌کند.

کلاهی در پایان تعداد مغازه لوازم خانگی در سطح شهرستان شهرکرد را ۸۰ باب عنوان و خاطرنشان کرد: به‌طور کلی تقاضای مردم برای خرید کاهش پیدا کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟