تلویزیون‌های UHD جی‌پلاس
اخبار لوازم خانگی

تکنولوژی کوانتوم دات در سری جدید تلویزیون‌های UHD جی‌پلاس

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، سری جدید تلویزیون‌های UHD جی‌پلاس برای دوستداران تلویزیون‌های هوشمند به ...

نفیسه رحیمی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، سری جدید تلویزیون‌های UHD جی‌پلاس برای دوستداران تلویزیون‌های هوشمند به بازار عرضه شدند. تلویزیون‌های  UHD جی‌پلاس با تکنولوژی کوانتوم دات برای اولین بار توسط این برند در دو سایز 55 و 75 اینچ و با دو مدل  KU922S و KE921S  معرفی گردیدند.

صفحه نمایش هردو مدل سری جدید تلویزیون‌های UHD جی‌پلاس قابلیت پخش تصاویری با کیفیت بسیار بالا و رنگ‌های غنی میلیاردی را دارد.تکنولوژی کوانتوم دات که از آخرین به‌روزرسانی‌های فناوری نمایش رنگ دنیاست؛ پخش تصاویری با کنتراست بالا و جزییاتی از جنس طیف رنگ‌های غنی میلیاردی را به ارمغان می‌آورد. در این تکنولوژی سه‌رنگ اصلی RGB و در نتیجه این سه رنگ، رنگ سفید، خالص‌تر  و باکیفیت‌تر دیده می‌شود و این موضوع دستاوردی مهم برای لوازم صوتی‌تصویری ساخت ایران به شمار می‌آید.

مشخصه بارز KE921S  علاوه بر دارا بودن این تکنولوژی، طراحی با قابی بسیار باریک است. شما می‌توانید یک تلویزیون بسیار بزرگ را در فضای منزل یا محل کارتان با ضخامت قاب بسیار ظریف استفاده کنید و فضایی همچون محیط سینما را شبیه‌سازی نمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره پیش از خرید، از طریق نمایندگی‌های فروش جی‌پلاس در سراسر کشور و شماره 02184733 می‌توانید سوالات خود را با کارشناسان فروش جی‌پلاس، در میان بگذارید.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟