دکوراسیون پاییزی
دکوراسیون منزل

احساس گرما و صمیمیت بیشتر با دکوراسیون پاییزی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، با شروع فصل پاییز کم کم زمان آن فرا رسیده تا محیط خانه را با تغییراتی جدید ...

نهال وحیدی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، با شروع فصل پاییز کم کم زمان آن فرا رسیده تا محیط خانه را با تغییراتی جدید رو به رو کنیم برای این کار یکی از پیشنهاد های ما دکوراسیون پاییزی است. هنگامی فصل پاییز فرا می رسد زمان خوبی برای ایده پردازی های جدید در طراحی خانه است پس با کمی خلاقیت می توانید دکور جدید خانه خود را به زیباترین شکل ممکن تزئین کنید.

دکوراسیون پاییزی را به خانه ببرید

دکوراسیون پاییزی را به خانه

دکوراسیون پاییزی معمولا بر گرفته از ترکیب رنگ های گرم مانند نارنجی، زرد، قهوه ای و اجزایی که در طبیعت نمایانگر این فصل باشند است. دکوراسیون منزل یکی از مهم ترین نکات در زندگی هر شخص خواهد بود زیرا دکوراسیون های جدید  این امکان را به ما می دهند تا انرژی های منفی را از خود و خانه دور کرده و حس بهتری نسبت به اطراف داشته باشیم هم چنین خانه ای با این سبک‌ از دکوراسیون احساس گرما و صمیمیت بیشتری را ایجاد خواهد کرد.

برای داشتن یک خانه پاییزی نیاز به خرج هزینه های زیاد ندارید بلکه با کمی ایده و خلاقیت می توانید محیطی پاییزی برای خود و خانواده ایجاد کنید پس با ما همراه باشید تا نکاتی برای زیبا تر شدن دکور خانه را بدانید.

پذیرایی

دکوراسیون پاییزی پذیرایی

برای این که یک پذیرایی پاییزی داشته باشید می توانید از کوسن روی مبل ها شروع کنید به طور مثال از پارچه های طرح دار برگ های پاییزی و یا رنگ نارنجی برای کوسن ها استفاده کنید هم چنین روی میز پذیرایی را با انواع خوراکی های پاییزی مانند کدو تزیین کنید. استفاده از ظرف هایی به شکل برگ و یا رنگ های نارنجی و زرد کمک بسیاری در پاییزی شدن خانه شما می کند. حال وقت تعویض

پرده ها است باید از رنگ هایی استفاده کنید که نمایانگر پاییز باشد پس می توانید  ترکیب رنگ زرد و قهوه ای را برای پرده ها انتخاب کنید.

اتاق خواب

دکوراسیون پاییزی اتاق خواب

شاید با خود بگویید چگونه یک اتاق خواب پاییزی داشته باشیم؟ اما در پاسخ به این سوال همانطورکه گفتیم رنگ ها بیانگر هر موضوعی هستند و اینکه شما از چه رنگی برای پاییزی شدن اتاق خواب استفاده می کنید مسئله ای مهم خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

ترفند گرم کردن خانه بدون نیاز به بخاری

اگر از رنگ و سبک اتاق خود خسته شده اید و به دنبال یک تغییر اساسی هستید پیشنهاد ما تغییر رنگ دیوار است به طور مثال استفاده از رنگ های نارنجی ملایم برای دیوار اتاق خواب ایده ای بسیار زیبا و پاییزی است و به دنبال آن روش های دیگری مانند تغییر رو تختی به رنگ قرمز، قهوه ای، زرد و یا طرح های شاخ و برگ ایده ای بسیار جذاب برای داشتن اتاقی پاییزی است. هم چنین می توانید در یک گلدان شیشه ای کوچک چند شاخه باریک درخت را قرار دهید و روی میز، لبه پنجره و یا حتی شومینه را با آن تزیین کنید. استیکر و دیوار کوب های پاییزی نیز گزینه خوبی برای تغییر دکوراسیون هستند.

میز غذا خوری

دکوراسیون پاییزی میز غذا خوری

برای تزیین میز غذا به روش پاییزی ایده های متفاوتی وجود دارد. یکی از این ایده ها می تواند استفاده از گلدان های بلند با شاخه های خشک در چهار گوشه اتاق غذا خوری و قرار دادن شمع های طرح دار به رنگ نارنجی و هم چنین استفاده از صندلی هایی با روکش های زرد یا قرمز فضای گرم و پاییزی را به شما می بخشد. در برخی موارد با رنگ کردن یک قسمت از دیوار به رنگ های گرم و قرار دادن چند تابلو با موضوعات پاییزی می تواند تاثیر زیادی برای بدست آوردن محیط مورد نظرتان داشته باشد.

در بخش های مختلف خانه نیز می توانید از دکوری های مختلفی که نمایانگر پاییز هستند نیز استفاده کنید به طور مثال ساعت دیواری هایی با طرح شاخ و برگ، کدو های مینیاتوری و شکلک دار، تابلو های چوبی و عکس های متفاوت همگی تاثیر بسیاری در دکوراسیون پاییزی خواهند داشت. همانطورکه گفته شد چوب یکی از اجزای موثر در این زمینه است پس بهتر است از میز عسلی های چوبی نیز در این راستا استفاده کنید.

حصیر

یکی از نکاتی که در پاییز و حتی زمستان می توان به کار برد استفاده از سبد، ظروف، جعبه های حصیری در جای جای خانه است زیرا استفاده از حصیر یکی از عناوین برای طرح های پاییزی خواهد بود که زیبایی خاصی را نیز به همراه دارد.

ریسه های پاییزی

ریسه های پاییزی

ورودی های خانه را با انواع ریسه ها و قاب های پاییزی تزیین کنید تا شاهد زیبایی هر چه بیشتر محیط خانه خود شوید و از بودن در همچین مکانی احساس شادمانی کنید مطمئن باشید با وجود این همه عناصر پاییزی هیچ وقت از زندگی در این مکان ها کسل نخواهید شد.

تزیین فضای باز در پاییز

تزیین فضای باز در پاییز

هنگامی که فصل پاییز فرا می‌ رسد برگ ها شروع به ریختن کرده و طبیعتی زیبا را به دنبال دارد حال اگر در محیط خانه شما باغ یا حیاطی وجود دارد که باید حال و هوای پاییزی اش را حفظ کند ما چند پیشنهاد برای این موضوع داریم. اولین مسئله جارو زدن برگ های ریخته شده در گوشه های حیاط است به طوری که انگار ورودی مجزایی با این برگ‌ ها ایجاد می شود.

استفاده از نیمکت یا چهارپایه های چوبی نیز فضا را نوستالژیک تر خواهد کرد در کنار این نیمکت ها استفاده از اجزای تزئینی مانند کدو یا انواع گیاهان پاییزی می توانید آن مکان را تزیین کنید. هم چنین می توانید برای ورودی درب ها دور تا دور آن ها را کدو قرار دهید یا از کاکتوس استفاده کنید. برای اینکه کدو ها پاییزی تر به نظر برسند می توانید روی آن ها را با رنگ نارنجی رنگ آمیزی کنید تا دید بهتر و زیباتری نسبت به قبل داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟