قاچاق لوازم خانگی
اخبار لوازم خانگی

توقیف 8 میلیارد ریال لوازم خانگی قاچاق در عملیات پلیس ساوه

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، فرمانده انتظامی استان از طرح عملیاتی پلیس شهرستان ساوه در توقیف 5 دستگاه خودروی ...

زهرا سیاحی | 3 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، فرمانده انتظامی استان از طرح عملیاتی پلیس شهرستان ساوه در توقیف 5 دستگاه خودروی حامل 8 میلیارد ریال لوازم خانگی قاچاق در شهرستان ساوه خبرداد.

سردار “حسن مفخمی شهرستانی” در جمع خبرنگاران با تشریح جزئیات این خبرگفت: در تداوم طرح های عملیاتی پلیس در مبارزه با قاچاق کالا و در تحقیقاتی جامع، فعالیت قاچاقچیان کالا مورد رصد نامحسوس پلیس شهرستان ساوه قرار گرفت و 5 دستگاه خودروی حامل 8 میلیارد ریال لوازم خانگی قاچاق توقیف شد.
این مقام عالی انتظامی ادامه داد: سرانجام در عملیاتی برنامه ریزی شده که با بهره گیری از توان عملیاتی پلیس شهرستان ساوه به مرحله اجرا گذاشته شد، 5 دستگاه کامیون قاچاق حین تردد در محورهای مواصلاتی “ساوه-تهران” شناسایی و توقیف شدند.

وی با اشاره به حرکت این محموله های قاچاق از یکی از استان های جنوبی به مقصد تهران اظهار داشت: در این عملیات 7 قاچاقچی کالا که فاقد هرگونه مدارک معتبر برای حمل قانونی کالاهای کشف شده بودند، دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی استان مرکزی با بیان اینکه ارزش کالاهای کشف شده قاچاق از سوی کارشناسان پلیس اقتصادی استان، در حدود 8 میلیارد ریال برآورد شده است، یادآور شد: تمامی متهمان دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.
این مقام ارشد انتظامی در استان مرکزی در پایان با تأکید بر لزوم تداوم طرح های عملیاتی پلیس در مبارزه با قاچاقچیان انواع کالاهای مورد نیاز مردم، افزود: شهروندان از طریق تماس با سامانه تلفنی 110 که در تمامی ساعات شبانه روز به آسانی در دسترس آنان قرار دارد، بی تردید می توانند با ارائه گزارش ها و اطلاعات خود در زمینه فعالیت های مجرمانه قاچاقچیان، پلیس را بیش از پیش در حمایت از تولیدات داخلی و پیشگیری از ورود کالاهای خارجی قاچاق به داخل کشور یاری کنند./پایگاه خبری پلیس

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟