اخبار لوازم خانگی

فروش بیش از 5 میلیون تلویزیون هوشمند شیائومی در هند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بر اساس گزارشات منتشر شده، بیش از 5 میلیون تلویزیون هوشمند شیائومی در هند ...

زهرا سیاحی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بر اساس گزارشات منتشر شده، بیش از 5 میلیون تلویزیون هوشمند شیائومی در هند فروخته شده است. شرکت چینی شیائومی در بازار گوشی های هوشمند و لوازم خانگی هندی یک برند محبوب محسوب می شود و کاربران و مصرف کنندگان هندی از طرفداران پر و پا قرص محصولات این کمپانی به شمار می روند.

بیش از 5 میلیون تلویزیون هوشمند شیائومی در هند فروخته شد

این غول فناوری چینی اعلام کرده است که از زمان ورود خط تولید خود به کشور هند یعنی از سال 2018، بیش از 5 میلیون تلویزیون هوشمند شیائومی در هند به فروش رفته است. این تلویزیون ها از مجموعه Mi شیائومی هستند. در حال حاضر، این برند 22 درصد از سهم بازار تلویزیون های هوشمند در بازار محلی را در اختیار دارد و گزارشات 9 ماه متوالی نشان می دهد که بهترین برند در این گروه است.

بیشتر بخوانید:

محصولات جدید شیائومی در بازار هند عرضه شدند

مسئول مجموعه تلویزیون Mi در هند، Eshwar Nilakantan، در همین رابطه اظهار کرد: تلویزیون های هوشمند Mi با ارائه بهترین سخت افزار و نرم افزار، ساخت و طراحی منحصر به فرد نقش مهمی را در بازار تلویزیون های هوشمند هندی ایفا کرده اند.

وی در ادامه گفت: متخصصان کمپانی شیائومی با درک بالا از آنچه مصرف کنندگان نیاز دارند، تمرکز خود را روی یک گزینه بی نظیر برای مصرف کنندگان گذاشته اند و مهارت های فنی و تجربیات محتوای خوبی را در اختیار کاربران خود می گذارند.

نمایندگی شیائومی در هند، سه فلسفه اصلی خود را برای بازار لوازم خانگی به نمایش گذاشته که این 3 فلسفه شامل” محتوا، تجربه و سفارشی سازی برای هندی ها” می شود.

تلویزیون های مجموعه Mi شیائومی در هند به فناوری Patchwall مجهز شده اند و قابلیت پشتیبانی از سرویس های شناخته شده ای مانند نتفلیکس (Netflix) و Amazon Prime Videos را دارند.

بیشتر بخوانید:

تلویزیون 8K شیائومی با فناوری 5G رونمایی می شود

همچنین گفتنی است این دسته از تلویزیون های هوشمند موجود در بازار هند از 16 زبان زنده ی دنیا پیشتبانی می کنند.

تلویزیون شیائومی 43 اینچ

تلویزیون شیائومی 43 اینچ مدل Mi TV 4S دارای صفحه نمایشی تخت است که با رزولوشن 4K، تصاویری با کیفیت بسیار بالا را به نمایش می گذارد. همچنین قابلیت پشتیبانی از HDR10 را دارد. سیستم صوتی این مدل از تلویزیون هوشمند شیائومی دارای دو بلندگو با حداکثر توان خروجی صدا است که با بهره بردن از استاندارد صوتی DTS می تواند صدایی رسا و شفاف را تولید کند.

همچنین تلویزیون شیائومی 43 اینچ به یک پردازنده 4 هسته ای ARM Cortex-A53 مجهز شده که با فرکانس 1500 مگاهرتز امکان پردازش اطلاعات را دارد. این محصول برای اتصال فلش مموری و هارد اکسترنال از دو پورت USB 2.0 بهر می برد و با پورت HDMI امکان انتقال تصاویر با کیفیت بالا را دارد و دارای پورت های دیگری است که می توان به کامپوننت و کامپوزیت، پورت شبکه (LAN)، ورودی آنتن RF، خروجی S/PDIF نیز اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

تسخیر بازار تلویزیون هوشمند هند توسط شیائومی

مشخصات تلویزیون شیائومی 43 اینچ مدل Mi TV 4S 

  • وزن: 75 کیلوگرم
  • تکنولوژی صفحه: LED
  • قابلیت HDR: دارد از نوع HDR10
  • اطلاعات صدا: توان خروجی صدا 12وات (6W*2) و استانداردهای صوتی DTS
  • قیمت تلویزیون شیائومی 43 اینچ : 9.500.000 تومان

تلویزیون شیائومی 55 اینچ

تلویزیون شیائومی 55 اینچ مدل Mi TV 4S یک تلویزیون هوشمند با رابط MIUI بوده که جهت اتصال به اینترنت یا اشتراک گذاری فایل های گوشی هوشمند یا تبلت از قابلیت Wi-Fi، بلوتوث و DLNA بهره مند شده است. این مدل تلویزیون هوشمند شیائومی دارای دو پورت USB 2.0 است.

این تلویزیون شیائومی 55 اینچ مدل Mi TV 4S قابلیت اتصال فلش مموری یا هارد اکسترنال را داشته و مجهز به سه پورت HDMI 2.0 جهت انتقال تصاویر با کیفیت بالا و یا اتصال به دستگاه های صوتی و تصویری است و از یک پورت کامپوننت و کامپوزیت، پورت شبکه (LAN)، ورودی آنتن RF، خروجی S/PDIF نیز بهره می برد.

مشخصات تلویزیون شیائومی 55 اینچ مدل Mi TV 4S 

  • تکنولوژی صفحه : LED
  • نوع صفحه: تخت
  • نوع پنل: IPS
  • قابلیت HDR : دارد از نوع HDR10
  • اطلاعات صدا : توان خروجی صدا 16 وات (8W*2) و استانداردهای صوتی DTS HD، Dolby Audio
  • قیمت: 14.450.000 تومان

خرید تلویزیون شیائومی 4k

شرکت شیائومی یکی از کمپانی های نام آشنا در تولید و عرضه تلویزیون های هوشمند است. این روزها بسیاری از افراد هنگام خرید تلویزیون به دنبال محصولات با کیفیت هستند. تلویزیون های هوشمند شیائومی از فناوری های روز دنیا بهره می برند. خرید تلویزیون شیائومی 4k با توجه به کیفیت تصویر بالایی که دارد می تواند انتخاب بسیاری از مشتریان باشد.

خرید تلویزیون شیائومی 4k می تواند انتخاب مناسبی باشد، زیرا کیفیت تصویر مناسبی را ارائه می دهد و کاربران با توجه به مدل های مختلف این برند تلویزیون و بودجه خود می توانند مدل های گوناگونی از تلویزیون شیائومی 4k را تهیه کنند.

بیشتر بخوانید:

اولین تلویزیون OLED شیائومی رونمایی شد

نمایندگی تلویزیون شیائومی در ایران

نمایندگی تلویزیون شیائومی در ایران و تهران وجود ندارد و فقط نمایندگی گوشی های هوشمند شیائومی در ایران دایر است. با شروع برخی از تحریم ها علیه ایران، بسیاری از برند های خارجی اجازه فروش در ایران را ندارند و نمایندگی های فروش آن ها فعالیت ندارند. این امر منجر شده تا بسیاری از افراد به خرید تلویزیون های برند های ایرانی و یا چینی روی بیاورند.

عده ای زیادی از افراد قصد خرید تلویزیون شیائومی 4k و یا تلویزیون های دیگری از این کمپانی را دارند و یا به دنبال قیمت تلویزیون شیائومی 55 اینچ هستند.

این افراد تمایل دارند محصول مورد نظر خود را از نمایندگی تلوییزیون شیائومی در ایران تهیه کنند اما نکته مهم این است که شیائومی در ایران تنها نمایندگی فروش تلفن همراه دارد و هیچ نمایندگی فروش تلویزیون شیائومی به طور رسمی در تهران و ایران ثبت نشده است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟