اخبار لوازم خانگی

شستشوی متفاوت لباس با ماشین لباسشویی جدید میله

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، ماشین لباسشویی جدید میله (Miele) با طراحی خیره کننده، فناوری نوآورانه و ویژگی ...

زهرا سیاحی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، ماشین لباسشویی جدید میله (Miele) با طراحی خیره کننده، فناوری نوآورانه و ویژگی های منحصر به فرد، طیف جدیدی از ماشین لباسشویی و خشک کن را ارائه می دهد.

ماشین لباسشویی جدید میله، تجربه ای متفاوت از شستشوی لباس

مدیر محصولات خنک کننده، شست و شو و مواد مصرفی میله، ملیسا تیلور در رابطه با ماشین لباسشویی جدید میله اظهار کرد: راحتی در استفاده و طراحی شیک یکی از ویژگی های بارز این محصول جدید کمپانی میله است.

وی در ادامه گفت: بیش از 120 سال است که ما محصولات خود را به گونه ای طراحی و تولید کرده ایم تا زندگی مصرف کنندگان و کاربران بدون دردسر و به راحتی در جریان باشد. آخرین مدل های ماشین لباسشویی و خشک ها با یکدیگر تفاوت آنچنانی ندارند و قصد سازندگان و طراحان این دسته از لوازم خانگی حذف هرگونه اذیت از روند شست و شوی لباس است.

ماشین لباسشویی جدید میله

این ماشین لباسشویی هوشمند بوده و کاربران می توانند وضعیت بارهای شست و شو و خشک کردن لباس ها را از راه دور و از طریق گوشی هوشمند خود کنترل کنند و فقط کافیست اپلیکیشن میله را در گوشی هوشمند خود نصب کرده و به بررسی کارهایی مانند افزودن لباس به چرخه ماشین لباسشویی و توقف کردن چرخه ی شست و شو بپردازند.

بیشتر بخوانید:

عرضه ماشین ظرفشویی های میله با سیستم جدید

در ماشین لباسشویی و خشک کن میله قابلیت AddLoad تعبیه شده است و کاربرا از طریق آن می توانند تا کمی قبل از پایان چرخه ی شست و شو، لباس های کوچک یا بزرگ به بار اضافه کنند تا در مصرف آب و انرژی ضرفه جویی شود و همچنین لباس های فراموش شده زودتر شسته شوند.

ماشین لباسشویی جدید میله

همچنین یک ویژگی با عنوان SingleWash وجود دارد که برای کاربرانی که مایل به شستن لباس هایی که متعلق به یک فرد بوده، کاربرد دارد.

از دیگر ویژگی های ماشین لباسشویی میله می توان به QuickPowerWash اشاره کرد که در 49 دقیقه شست و شو را ارائه می دهد که در مقایسه با مدل های فعلی ماشین لباسشویی های میله به طور متوسط 20 درصد زمان کمتری دارد. همچنین فناوری Spie & Spray در ابتدای شست و شو لباس ها را سریع تر خیس می کند و به زودی عمل شست و شو را شروع می کند.

ماشین لباسشویی جدید میله

از ویژگی های خشک کن های جدید میله می توان گفت که دارای پمپ حرارتی TWF 720 WP، ظرفیت 8 کیلو گرم، درجه انرژی 10 ستاره، 12 برنامه خشک کن بوده و برای تکمیل و کار به صورت همزمان با ماشین های لباسشویی میله طراحی شده است.

فناوری منحصر به فرد EcoDry به طور مداوم مصرف انرژی کم و زمان خشک شدن کمتری را ارائه می دهد. فیلتر بهینه شده و مبدل حرارتی بدون تعمیر و نگهداری اطمینان حاصل می کند که پرز هرگز سیستم را مسدود نخواهد کرد و عملکرد آن را کاهش نمی دهد.

یکی دیگر از ویژگی های اصلی ماشین لباسشویی میله در میان ماشین های لباسشویی و هم خشک کن ها، عملکرد اتو کشی آن است و لباس ها قبل از این که از درام ماشین لباسشویی خارج شوند به سادگی صاف شده اند و نیاز به اتوکشی را تا 50 درصد و در بعضی از موارد به حداقل می رساند به طوری که اتو کردن را کاملا غیر ضروری تلقی شود.

هم اکنون خشک کن های کمپانی میله با یک درب سوراخ دار شفاف برای ادغام در هر طرح لباسشویی ارائه می شوند. حلقه های داخلی درب در رنگ های مشکی، کروم، سفید، آبی و خاکستری در دسترس هستند.

مدیر محصولات خنک کننده، شست و شو و مواد مصرفی میله، ملیسا تیلور گفت: ماشین های لباسشویی و خشک کن های جدید با طراحی کاملا مدرن توانسته اند طرفداران و مشتریان بسیاری را به سمت خود جذب کنند.

در نهایت گفتنی است که فروش ماشین لباسشویی ها و خشک کن های جدید میله به ترتیب از قیمت 1399 و 1599 دلار شروع می شوند و هم اکنون مشتریان و مصرف کنندگان می توانند آن ها را از مراکز خرید میله تهیه کنند.

بیشتر بخوانید:

یخچال فریزرهای جدید میله معرفی شدند

لباسشویی میله ساخت کجاست؟

ممکن است برای بعضی از افراد با شنیدن عرضه و تولید ماشین لباسشویی برند و کمپانی میله این سوال به ذهنشان برد که لباسشویی میله ساخت کجاست؟ آیا مقرون به صرفه است؟ یا می توان آن را به راحتی تهیه کرد؟

ماشین لباسشویی جدید میله

در پاسخ با سوال لباسشویی میله ساخت کجاست؟ می توان گفت که این کمپانی یکی از شرکت های تولیدکننده لوازم خانگی و مصرفی کشور آلمان است. این شرکت در سال 1899 توسط کارل میله و راینهارت تسینکان تأسیس شد و همواره به ‌طور خانوادگی اداره می شود.

بیشتر بخوانید:

لوازم خانگی جدید میله در IFA 2020 رونمایی شد

نمایندگی لباسشویی میله

همانطور که می دانید وجود تحریم ها و ممنوع بودن واردات لوازم خانگی باعث شده تا بسیاری از کمپانی های خارجی از ایران بروند یا دیگر محصولات آن ها در بازار لوازم خانگی به فروش نرسد. نمایندگی لباسشویی میله نیز از این قاعده مستثنا نیست.

برخی از نمایندگی ها در ایران فروش محصولات ندارند و فقط خدمات پس از فروش در اختیار مشتریان خود قرار می دهند. نمایندگی لباسشویی میله نیز به همین کار پرداخته و نمایندگی میله با تعمیر دستگاه و رفع خرابی و یا ایرادات احتمالی منجر به بهبود عملکرد و کاهش مصرف انرژی لوازم خانگی میله شما می شود.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟