لوازم خانگی پیشرفته بکو
اخبار لوازم خانگی

لوازم خانگی پیشرفته بکو رونمایی شدند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، لوازم خانگی پیشرفته بکو (Beko) با توجه به شیوع ویروس کرونا رونمایی شدند و جهت ...

زهرا سیاحی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، لوازم خانگی پیشرفته بکو (Beko) با توجه به شیوع ویروس کرونا رونمایی شدند و جهت کمک به نیازهای بهداشتی مصرف کنندگان و کاربران طراحی شده است.

لوازم خانگی پیشرفته بکو معرفی شدند

لوازم خانگی پیشرفته بکو که اخیرا معرفی شدند، شامل هفت محصول با برنامه های ضدعفونی کننده داخلی، ضدعفونی مواد غذایی، بسته بندی کردن لوازم و از بین بردن بیش از 99 درصد باکتری ها و ویروس ها از جمله ویروس منحوس کرونا می شود.

با توجه به شرایط موجود و تحقیقات انجام شده جهانی از مصرف کنندگان نشان می دهد که نگرانی اصلی در میان آن ها بهداشت است. در میان مصرف کنندگان و کاربران 75 درصد به تمیز کردن خانه می پردازند، 64 درصد بیشتر لباس هایشان را می شویند و 68 درصد محصولاتی که از بیرون خریداری می کنند را ضدعفونی می کنند تا از شیوع ویروس کووید-19 جلوگیری کرده و جان خود و عزیزانشان را در برابر این ویروس حفظ کنند.

لوازم خانگی پیشرفته بکو

لوازم خانگی جدید بکو که به تازگی رونمایی شده اند از روش هایی مانند بخار و گرما برای رسیدن به نتایج عالی بهداشت در خانه استفاده می کنند.

بیشتر بخوانید:

لوازم خانگی بکو در فیلیپین توسعه می یابد

اولین محصول این مجموعه جدید کمپانی بکو، کابینت تمیز کننده قابل حمل نام دارد. این محصول از فناوری اشعه ماورا UV بنفش برای تمیز کردن وسایلی مانند کلید، گوشی هوشمند، کیف پول، کارت های بانکی، کالاهای بسته بندی شده خریداری شده از سوپرمارکت، کیسه های پلاستیکی، بطری ها و اسباب بازی های کودکان استفاده می کند که همه آن ها را در کمتر از 40 دقیقه به آسودگی تمیز می کند و هیچ گونه آسیبی به اشیا وارد نمی شود.

لوازم خانگی پیشرفته بکو

دومین محصول یخچال و فریزر combi نام دارد که مواد غذایی را در هر بسته بندی ضد عفونی می کند و بیش از 99 درصد باکتری ها و ویروس ها را تقریباً در عرض 40 دقیقه از بین می برد. کشوی ضد عفونی کننده آن با استفاده از فناوری نور ماورا UV بنفش، ویروس ها، باکتری ها و میکروب ها را نابود می کند.

لوازم خانگی پیشرفته بکو

سومین محصول خشک کن بکو است که جهت از بین بردن باکتری ها و ویروس ها کاربرد دارد و ضد عفونی کردن ماشین لباسشویی را به روشی ایمن و راحت بر عهده دارد. برنامه UV Hygienic Refresh تا شش قطعه لباس را خشک و ضدعفونی می کند و این در حالی است که برنامه UV Hygienic Drying تا 5 کیلوگرم لباس شسته شده را در دمایی پایین خشک و ضدعفونی می کند.

اکثر افراد هنگام خشک و ضدعفونی کردن لباس هایشان، آن ها را برای مدت زمان بشتری در دمای بالاتری می شویند که این کار می تواند به لباس هایشان آسیب جدی وارد کند.

لوازم خانگی پیشرفته بکو

این دستگاه جدید بکو با استفاده از یک الگوریتم هوشمند، یک کانال بخاری اضافی و سیستم فن، برنامه ضدعفونی کردن را در ماشین لباسشویی و خشک کن اجرا می کند. با وجود فناوری HygieneShield لگن ماشین لباسشویی را با هوای گرم پر می کند تا لباسشویی را در 60 درجه سانتیگراد نگه دارد و لباس ها بدون آب کاملا تمیز شوند. گفتنی است که بیش از 99 درصد ویروس ها و باکتری های موجود روس البسه در 58 دقیقه از بین می روند.

چهارمین محصول فر توکار بکو است که با استفاده از بخار و گرمای اشباع شده غذا را می پزد و همچنین ضدعفونی می کند. این محصول جدید از 2 برنامه ضد عفونی کننده بهره می برد که هر دو برنامه شامل گرما و بخار می شوند و به ترتیب در دمای 70 و 120 درجه سانتی گراد کار می کنند.

استفاده از اجاق فر در دمای 70 درجه سانتی گراد به مدت 15 دقیقه باعث ضد عفونی شدن سطح مواد غذایی و بسته بندی آن ها می شود. این عمل بر روی طعم و ساختار مواد غذایی تاثیر نمی گذارد. همچنین گفتنی است که استفاده از اجاق فر توکار بکو در دمای 120 درجه سانتی گراد به مدت 20 دقیقه باعث ضدعفونی کردن مواردی مانند کاسه های فلزی و لوازم شیشه ای می شود.

پنجمین محصول ماشین ظرفشویی بکو است که وجود فناوری HygieneShield شست و شوی ظروف با آب و بخار را برعهده دارد و در جهت ضدعفونی کردن ظروف کاربرد دارد. مه بخاری که هنگام شست و شوی ظروف استفاده می شود از درجه حرارت های بالاتر و شست و شوی گرم بهره می برد و ضدعفونی و تمیزی کامل سطح هر ظرف را تضمین می کند.

لوازم خانگی پیشرفته بکو

ماشین ظرفشویی یاد شده با عملکرد HygieneIntense می تواند با استفاده از دمای بالای 60 درجه سانتی گراد (هنگام شستشوی اصلی) و 70 درجه سانتی گراد (شستشوی گرم) ضدعفونی کردن انواع ظروف را فراهم می کند. این فناوری همچنین به معنای آن است که می توان از آن جهت ضدعفونی کردن لوازم آشپزخانه در درجه حرارت بیش از 60 درجه سانتی گراد به مدت 50 دقیقه استفاده کرد.

همچنین عملکرد Hygiene Intense مرحله شستشوی اضافی ظروف را برای افزایش بیشتر سطح بهداشت بر عهده دارد. این فناوری به طور مستقل توسط دانشگاه راین وال آزمایش شده است.

مدیر عامل شرکت Arçelik، هاکان بولگورلو در رابطه با راه اندازی لوازم خانگی جدید خود اظهار کرد: شیوع ویروس کرونا سال بسیار دشواری را برای تمامی مردم جهان رقم زد ولی ما معتقدیم که اکنون بیش از هر زمان دیگر همه مردم باید به محصولات با کیفیت بالا برای مراقبت از آن ها و محیط زیست، دسترسی داشته باشند.

بیشتر بخوانید:

افزایش فروش یخچال فریزر بکو در روزهای کرونایی

وی در ادامه صحبت هایش افزود: ما از معرفی جدیدترین نوآوری های بکو و اولین خط تولید کامل به بازار لوازم خانگی بسیار هیجان زده هستیم. این محصولات برای کمک به مصرف کنندگان در دستیابی به سطح بهداشت بالا در خانه و محافظت از آن ها در برابر عفونت ها و بیماری ها طراحی شده است. فناوری های ما به طور مستقل توسط گروه Airmid Health، یک سازمان تحقیقات پزشکی معتبر مورد آزمایش قرار گرفته است.

لوازم خانگی پیشرفته بکو

ویروس COVID-19 باعث شده همه ما در خارج از خانه، با ماسك باشیم و فاصله اجتماعی را رعایت کنیم ، اما اکثر افراد به فكر تمیز كردن خانه خود هستند، جایی كه بیشتر وقت خود را در آن جا می گذرانند.

کیفیت لوازم خانگی بکو

بکو شرکت تولید کننده لوازم خانگی ترکیه ای بوده و یکی از برندهای کمپانی آرچلیک است. در بین برندهای خارجی، کیفیت لوازم خانگی بکو از بقیه برندها بالاتر است و به راحتی می توان با قیمت مناسب محصولات آن را خریداری کرد.

کیفیت لوازم خانگی بکو به اندازه ای خوب است که کمپانی بکو در بیش از 130 کشور دنیا نمایندگی دارد و محصولات خود را صادر می کند.

نمایندگی فروش لوازم خانگی بکو در تهران

همانطور که می دانید وجود تحریم ها و ممنوع بودن واردات لوازم خانگی خارجی باعث شده تا برندهای خارجی مانند سامسونگ، ال جی و غیره در بازار ایران فروش لوازم خانگی نداشته باشند. نمایندگی فروش لوازم خانگی بکو در تهران نیز همانند برندهای خارجی دیگر وجود ندارد و فقط خدمات پس از فروش به کاربران خود ارائه می دهند.

نمایندگی فروش لوازم خانگی بکو در تهران وجود ندارد. البته گفتنی است که این نمایندگی فروش نه تنها در تهران، در هیچ کدام از شهرهای ایران وجود ندارد و فقط آن ها خدمات پس از فروش را به مشتریان خود ارائه می دهند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟